Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun du møtte på hjørnet? lesesalen?

Hun jeg møtte i verdensrommet :)

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Hva skjer til helgen, Mortem?

Absolutt ikke en dritt og det er derfor jeg gruer meg. Hater helgene :P

Skrevet

Hun jeg møtte i verdensrommet :)

Dump henne! Hun på hjørne er bedre.

Skrevet

Absolutt ikke en dritt og det er derfor jeg gruer meg. Hater helgene :P

Huff :(:hug:

Skrevet

Dump henne! Hun på hjørne er bedre.

Du mener kantinen sant? Hun virker egentlig veldig grei, men ååhh begge er noen treginger. Blir så utolmodig jeg når det ikke skjer noe :sukk:

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Du mener kantinen sant? Hun virker egentlig veldig grei, men ååhh begge er noen treginger. Blir så utolmodig jeg når det ikke skjer noe :sukk:

Du vil dobbeltdate? Edit: feil ord tror jeg. Holde på meg begge samtidig da.. :P

Endret av Mortem
Skrevet (endret)

Du vil dobbeltdate? Edit: feil ord tror jeg. Holde på meg begge samtidig da.. :P

Nei, det har jeg ikke tenkt til.

Tenkte å holde på med alle bamsene mine..

Endret av .-L-.
Skrevet (endret)

:hakeslepp:

Endret av Evilposelos
Gjest badeand1
Skrevet

Håper du skjønner at jeg tuller med deg. Syns jo at du er en grei fyr. :) se på det som vennskapelig erting. :D

Skrevet

:hakeslepp:

Må ikke du ta noen rare konklusjoner... Jeg skal bare HOLDE PÅ DEM.. Ikke noe funny buisness :opplyser:

Skjer det noe gøy i deres kjærlighetsliv da? Føler egentlig ikke det går noen vei her atm :/

Skrevet

Håper du skjønner at jeg tuller med deg. Syns jo at du er en grei fyr. :) se på det som vennskapelig erting. :D

Heh, jeg er ikke helt i tullehumør for tiden. Sikkert derfor jeg er så treg.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

blir litt irritert. kjøpte flybillett for 500 kr og nå må eg endre biletten og må ut med 1500 kr til!

Skrevet

blir litt irritert. kjøpte flybillett for 500 kr og nå må eg endre biletten og må ut med 1500 kr til!

Scam...

Skrevet (endret)

Må ikke du ta noen rare konklusjoner... Jeg skal bare HOLDE PÅ DEM.. Ikke noe funny buisness :opplyser:

Skjer det noe gøy i deres kjærlighetsliv da? Føler egentlig ikke det går noen vei her atm :/

Nei, men jeg vil ikke at det skal skje noe heller. Ikke oppsøkt dating eller menn på 2 år. :fnise:

Endret av Evilposelos
Gjest badeand1
Skrevet

Heh, jeg er ikke helt i tullehumør for tiden. Sikkert derfor jeg er så treg.

Hmm okei. Da skal jeg slutte.

Skrevet

Hmm okei. Da skal jeg slutte.

Neida :P Kanskje det jeg trenger for å bli i tullehumør, er å tulle :nigo:

Skrevet

Er det bare jeg som ikke gidder å se på konkurranser på tv, når den jeg liker ryker ut? Hva er vitsen med å se på da? Det er veldig mange ganger jeg ryker vekk fra tven midt i sesongen :fnise:

Gjest badeand1
Skrevet

Er det bare jeg som ikke gidder å se på konkurranser på tv, når den jeg liker ryker ut? Hva er vitsen med å se på da? Det er veldig mange ganger jeg ryker vekk fra tven midt i

sesongen :fnise:

For å følge med på at den man ikke liker ikke vinner :P

• Liker 1
Skrevet

Men kan ikke du gjøre sånn at det går fortere? Be dem ut på et bestemt tidspunkt? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...