Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Hihihi <3 er nok ikke forelska. Kjærlighet gjør bare vondt. Men er veldig betatt av blipp da :rodmer:

Endret av Mortem
Skrevet

Mhm. Synd du må dele han med halve Norges kvinnelige befolkning.

Skrevet

Kult bilde du har fått Mortem :)

Hver gang jeg sover, drømmer jeg alltid at jeg snakker med de nærmeste som er døde. Det irriterer meg at jeg bare husker brøkdeler av samtalene. Nå sist husker jeg at jeg sa "Men når da?" Og at personen sa "13.november" :fnise:

Gjest badeand1
Skrevet

Kult bilde du har fått Mortem :)

Hver gang jeg sover, drømmer jeg alltid at jeg snakker med de nærmeste som er døde. Det irriterer meg at jeg bare husker brøkdeler av samtalene. Nå sist husker jeg at jeg sa "Men når da?" Og at personen sa "13.november" :fnise:

Takk :D

Kanskje noe skjer 13.november? :sjokkert:

Skrevet

Takk :D

Kanskje noe skjer 13.november? :sjokkert:

Kanskje, men mest sansynlig ikke. Hadde vært gøy å vite hva hjernen min lurte meg til å tro vi snakket om hver natt :fnise:

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg skal hvertfall tenke veldig på hva som skjer den 13.nov hvertfall. Kanskje det er en sånn lykkedag for oss alle i fjasetråden. :ler:

• Liker 1
Skrevet

Gah, har lett etter ting 1 år før jeg endelig fant ut hva det heter. Var fryktelig vanskelig uten å vite det. Det heter trinser :ler: Takk og lov, nå fant jeg endelig en forhandler som har det. Har vært innom utallige butikker uten å vite hverken navn eller funnet det jeg skulle ha :ler:

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Helvettes forbanna fittekuk av ein far!!

Gjest badeand1
Skrevet

Er alltid et par gamlinger som tar bussen til oslo kl ni om morran.. Nye gamlinger hele tia. Lurer på hva de gjør der.

Skrevet

Er alltid et par gamlinger som tar bussen til oslo kl ni om morran.. Nye gamlinger hele tia. Lurer på hva de gjør der.

Sextreff.

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Sextreff.

Takk, nå kommer jeg til å tenke det hver eneste gang jeg ser noen.. Endret av Mortem
Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg tror Mortem er forelsket i meg hun sender meg masse bilder på snap hele tiden!

Tror hun har gitt opp Blipp eller hva han nå heter.

Skrevet

Jeg tror Mortem er forelsket i meg hun sender meg masse bilder på snap hele tiden!

Tror hun har gitt opp Blipp eller hva han nå heter.

Der ser du hva det gjør for en kar å ha fast arbeidde!

Skrevet

Takk, nå kommer jeg til å tenke det hver eneste gang jeg ser noen..

De fleste mennesker har sex altså... Det er bare deg og meg som er singel som ikke har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...