Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg husker ikke noen av nickene hans nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

Jeg husker ikke noen av nickene hans nå.

k+ katt?

Endret av Stjerner og planeter
Skrevet

I morgen er det et nytt forsøk hos tannlegen, håper på tenner da :) Var mislykket forsøk sist ;) Kjekt at tannlegen har oppe på ettermiddagen også!

Skrevet

Har ikke fått regning for å ikke ha møtt opp til sist time. Har de glemt det :sjokkert:

Skrevet

Jeg fikk ikke regning for 3 siste turene dit heller. De tok maxpris for tennene, har betalt det for lenge siden. Kanskje de regnet med noen bomturer :fnise:

Skrevet

Klem? :(

Skrevet

:hug:

:hug:

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Nå du sover og du ligger å drømmer om skolebrød. Du veit at du har skolebrød på kjøkkenet så du hiver fra deg dyna og løper ned trappa i hundre og helvete bare for å oppdage at skolebrødet er hardt. :sukk: What is life I cant even

*klemme Poselosen til hun blir lei*

Endret av Mortem
Skrevet (endret)

Nå du sover og du ligger å drømmer om skolebrød. Du veit at du har skolebrød på kjøkkenet så du hiver fra deg dyna og løper ned trappa i hundre og helvete bare for å oppdage at skolebrødet er hardt. :sukk: What is life I cant even

*klemme Poselosen til hun blir lei*

:skratte: Kjipt.Kusina mi hadde sikkert spist det om det var henne. Hun spiser i søvne og skjønner aldri hvorfor hun har vondt i magen om morgenen

Endret av Evilposelos
Gjest badeand1
Skrevet

:skratte: Kjipt.Kusina mi hadde sikkert spist det om det var henne. Hun spiser i søvne og skjønner aldri hvorfor hun har vondt i magen om morgenen

Det kan jo være farlig :o

Skrevet (endret)

Ja, kanskje. Hun går jo i søvne til maten, hun sa en gang at hun hadde gjemt maten sin på et sted hun ikke pleide å ha mat, men dagen etter var den borte :ler:

Endret av Evilposelos
Skrevet

Hvordan fungerer instinktene til en edderkopp? Om de blir skikkelig skremt, kommer de tilbake på den plassen? For om man bare flytter dem 20 meter, finner de tilbake.

Skrevet

Ja den største edderkoppen jeg noen gang har sett, satt på veggen min :haar: Jeg blåste så hardt jeg kunne på den og så falt ned ned og løp sin vei. Jeg ville flytte den til naboen, men siden den var så stor, hadde jeg satt en bøtte under den og hadde planer om å flytte bøtta med en lang pinne. Dessverre falt den ikke oppi bøtta, så nå lurer jeg på om den kommer tilbake :ler:

Gjest badeand1
Skrevet

Hmm..kanskje hvis den har født elns :P men.. du dreper de ikke?

Skrevet

Ja den største edderkoppen jeg noen gang har sett, satt på veggen min :haar: Jeg blåste så hardt jeg kunne på den og så falt ned ned og løp sin vei. Jeg ville flytte den til naboen, men siden den var så stor, hadde jeg satt en bøtte under den og hadde planer om å flytte bøtta med en lang pinne. Dessverre falt den ikke oppi bøtta, så nå lurer jeg på om den kommer tilbake :ler:

Legg ut bilde om den kommer tilbake. Så kan Mortem si om den er større enn mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...