Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Edit: har forresten brukt ein SnP- forkorting i mange år, men den slo liksom aldri heilt til....

BH

SNP = Single Nucleotide Polymorphism, i mitt hode. Noe forteller meg at det er feil i denne sammenhengen....

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Kan umulig være ekte, altfor sterke farger i det bildet. ;)

Du har auga med deg, du!

Skrevet

Kan umulig være ekte, altfor sterke farger i det bildet. ;)

Jeg tipper hårbiten på toppen av skallen hans er nok ekte nok. Fargene er for sterke på hele bildet, så det er nok bare etterbehandlet i PS eller Lightroom. Noen har dratt litt for hardt i spakene så hele bildet har unaturlige farger.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Da har jeg vært på prøve initervju til mitt ekte intervju på elkjøp i mårra, de to jeg snakket med i dag sier jeg hadde passet perfekt inn på elkjøp, akurrat slike folk de ser etter.(om det er bra eller ikke på sånn personlig nivå vet jeg ikke)

• Liker 2
Skrevet

Edit: har forresten brukt ein SnP- forkorting i mange år, men den slo liksom aldri heilt til....

BH

SnP står jo for senile norske pensjonister, em, ikke rart at den ikke slo ann ja.

Ellers så må jeg kjøpe meg slips..

• Liker 1
Skrevet

Da har jeg vært på prøve initervju til mitt ekte intervju på elkjøp i mårra, de to jeg snakket med i dag sier jeg hadde passet perfekt inn på elkjøp, akurrat slike folk de ser etter.(om det er bra eller ikke på sånn personlig nivå vet jeg ikke)

Høres jo lovende ut i forhold til jobben. Lykke til i morgen!

Skrevet

Er så glad i lillebroren min :lillesky: Han sier han ikke vil ha gave til jul, men jeg vil gi han. Har veldig lyst til å trosse det, skal jeg gjøre det? :biggrin:

Gjest badeand1
Skrevet

Hvilken avdeling?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Hvilken avdeling?

Usikker, men håper på salg, det er der penga ligger, men tar hva jeg får, pga. kunnskaper om pc bygging, kan det hende jeg havner på pc reprasjon.

Skrevet

Lykke til Gunfreak :laugh:

Skrevet

Faen at jeg skal bli syk i helga..

God bedring :hug:

Skrevet

Takk :hug:

Noe spesielt du skulle gjøre denne helgen?

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Noe spesielt du skulle gjøre denne helgen?

Nei, men jeg koser meg i helgene vettu :ler: Med skyrim, tvserier og sånn. Alene..Herregud for et kjipt liv jeg har. ><

Endret av Mortem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...