Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

Ååhh hot fyr på jobben nå men han er rørleggerså han drar vel igjen :(( men fuck så nice han er.

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Søkte du sånn helt tilfeldig på dette eller skal du prøve å skremme bort han fyren? :P

Eg sat og kjeda meg og kom inn på strange stuff side til ebay. "Uff", som i kva i hælvete!

Det er vel slikt ho er interessert i.

Du veit så inderleg godt at eg er ei søt og snill jente. Driv ikke med slikt eg.

Skrevet

Ååhh hot fyr på jobben nå men han er rørleggerså han drar vel igjen :(( men fuck så nice han er.

Du veit hvor du finner han da!

Gjest badeand1
Skrevet

Gidder ikke stresse med det :P Men alltids gret å ha noe digg å se på mens man jobber da.

Skrevet

Det synes jeg og. Men jeg får pepper når jeg sier jeg er på jobb utenfor skoler/universiteter/studentboliger og ser på 18-21-åringer. :<

Skrevet

De er voksne jenter ffs! Og jeg ser bare. Mange ser tilbake, forresten.

Skrevet

Det synes jeg og. Men jeg får pepper når jeg sier jeg er på jobb utenfor skoler/universiteter/studentboliger og ser på 18-21-åringer. :<

Hahhaha!
Skrevet (endret)

Hva skal man gjøre, når må ta celleprøve eller andre intime greier, men ikke vil at fastlegen skal se en naken :sjokkert: Jeg nekter å kle av meg for han :sjokkert:

Endret av Evilposelos
Skrevet

Ka du ler av!?

det du fortalde om ho som vart sur..
Skrevet

Jeg kan jo dra til legen og satse på at han husker den magiske grensa på 40 år for å ha kreft :sleep: Jeg gjør det jeg og så minner jeg han på den magiske grensa om han ber meg kle av meg. Den grensa står overalt for det jeg vil sjekkes for.

Skrevet

Men hva om han sier "Jeg vil sjekke for sikkerhetsskyld?" Kan jeg da spørre om han turnuslegen kan gjøre det?

Skrevet

Du kan spørre om å få en annen lege. :)

minner deg på Blipperen i kveld.
Gjest badeand1
Skrevet

Takk!! Hadde glemt det helt. Så en liten video av det på sol istad da. Men det programmet er så kleint :P hate it.

Skrevet

Takk!! Hadde glemt det helt. Så en liten video av det på sol istad da. Men det programmet er så kleint :P hate it.

Eg ser ikkje på det eg heller, men akkurat då eg las innlegget til Singha om at blipperen ikkje kunne haugesundsk så kom reklamen for programmet og eg tenkte på deg...
Skrevet

Utrolig at ein person fra Bergen ikkje klare den dialektå.

Skrevet

den er ikkje så himla vanskeleg, nei

Gjest badeand1
Skrevet

Eg ser ikkje på det eg heller, men akkurat då eg las innlegget til Singha om at blipperen ikkje kunne haugesundsk så kom reklamen for programmet og eg tenkte på deg...

Søtt ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...