Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hmm..kanskje hvis den har født elns :P men.. du dreper de ikke?

Nei, det blir så mye kliss om man dreper.

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Har alltid en liten redsel i meg hver gang jeg åpner snappene dine.

Endret av Mortem
Skrevet

Har litt dårlig kamera. De er mye større enn de ser ut som.

Skrevet

Nei, jeg kommer ikke til å legge ut bilde av edderkopper. Er jo livredd dem selv :ler:

Gjest badeand1
Skrevet

La hårbørsten i vann.. nå er det masse vann inni den som jeg ikke får ut :ler: Skvulper når jeg grer håret.. what to do. Dette har aldri skjedd før :sjokkert:

Skrevet

La hårbørsten i vann.. nå er det masse vann inni den som jeg ikke får ut :ler: Skvulper når jeg grer håret.. what to do. Dette har aldri skjedd før :sjokkert:

:ler: Hvordan ser den ut da? Dra i piggene.

Skrevet (endret)

Tror du må kjøpe ny :fnise:

Endret av Evilposelos
Skrevet (endret)

:fnise:

Endret av Evilposelos
Skrevet (endret)

Ja, jeg har så mange rare tanker. Hevntanker, men så ombestemmer jeg meg fordi jeg får dårlig samvittighet :fnise: Det hele synes jeg er morsomt. Underholder meg selv.

Endret av Evilposelos
Skrevet (endret)

Blir litt oppgitt over mennesker som ikke klarer å slå på en gsp en gang. I telefonen "Jamen gps virker ikke, den vil ikke, hva skal jeg trykke på? Den vil at jeg skal et annet sted enn jeg skal. HJELP MEG DA FOR FAEN". Hun fikk det til etter at hun hadde startet bilen og trykket på enter :ler:

Endret av Evilposelos
Skrevet (endret)

:sjokkert: Hva gjør dere?

Endret av Evilposelos
Gjest badeand1
Skrevet

Jeeg tusler rundt på tumblr, venter på at The vampire diaries og Supernatural skal streame ferdig oog spiser bittelittegranne potetgull :)

Skrevet

Jeeg tusler rundt på tumblr, venter på at The vampire diaries og Supernatural skal streame ferdig oog spiser bittelittegranne potetgull :)

Hehe, tenkte jeg skulle se noen episoder av The vampire diaries selv. Er vel 2 episoder jeg ikke har sett

Gjest badeand1
Skrevet

Hehe, tenkte jeg skulle se noen episoder av The vampire diaries selv. Er vel 2 episoder jeg ikke har sett

2 episoder av nyeste sesong?

Skrevet (endret)

Blir litt oppgitt over mennesker som ikke klarer å slå på en gsp en gang. I telefonen "Jamen gps virker ikke, den vil ikke, hva skal jeg trykke på? Den vil at jeg skal et annet sted enn jeg skal. HJELP MEG DA FOR FAEN". Hun fikk det til etter at hun hadde startet bilen og trykket på enter :ler:

GSP? Aldri hørt om. GPS derimot. Hva blir man av folk som ikke kan stave det? :nigo::icon_lol:

Endret av Cordelia
Skrevet (endret)

2 episoder av nyeste sesong?

Ja :)

GSP? Aldri hørt om. GPS derimot. Hva blir man av folk som ikke kan stave det? :nigo::icon_lol:

Med litt håp blir vi folk til slutt. Karma slår meg i ansiktet før jeg er ferdig med å fortelle :ler:

Endret av Evilposelos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...