Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

oj, du skiftar fort....

Skifter fort mellom å bli betatt av kjendiser? Yes. Jeg er som en fjortis når det kommer til det punktet der.

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Ja. :fnise:

Er forresten så sint at det gjør vondt. Krangler ikke med noen og ingen har provosert meg. Det er bare den følelsen av å være sint. Samtidig med den følelsen klarer jeg å le av ting. Nedtrapping av djevelens verk er ikke enkelt :fnise:

Ååh,, du gjør meg ikke litt nysgjerrig engang på hvem det er :P

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Eg og har ein forbanna drittdag! Går meir og meir opp for meg at eg og resten av familien er veldig ulike. Sårt, men reelt....

Skrevet

Ååh,, du gjør meg ikke litt nysgjerrig engang på hvem det er :P

For å være ærlig, husker jeg ikke. Jeg bare så et bilde som lignet på legen min i bildetråden, men jeg la ikke merke til brukernavn :fnise:

Skrevet

Eg og har ein forbanna drittdag! Går meir og meir opp for meg at eg og resten av familien er veldig ulike. Sårt, men reelt....

Har dere kranglet? Om hva? :(

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Har dere kranglet? Om hva? :(

nei me kranglar ikkje. er berre veldig ulike...
Skrevet

nei me kranglar ikkje. er berre veldig ulike...

Samme med meg og familien. Det har gått så langt at jeg ikke vil feire jul med dem. Den påtatte falskheten gjør meg sliten. Jeg prøver å finne på unnskyldninger for å ikke komme hjem til jul.

Skrevet (endret)

Man vet man har vært for mye på dette forumet, når man drømmer at man har en samtale på pm med en annen bruker 2!!! netter på rad. Samme brukeren :fnise: :fnise: Den siste gangen drømte jeg at jeg sa til personen at jeg drømte det forrige natt :fnise:

Endret av Evilposelos
Gjest badeand1
Skrevet

Sto opp frivillig kl kvart på tolv. Har vel ikke gjort det på et halvt år. :laugh:

Skrevet

tumblr_mutmm7DfCB1s9k9nlo1_400.gif

what

Søtt :fnise:

Skrevet (endret)

PARANOIA.jpg

Kanibalene, de kommer :bond::fnise:

Endret av Evilposelos
Gjest Sagarmatha
Skrevet

Sto opp frivillig kl kvart på tolv. Har vel ikke gjort det på et halvt år. :laugh:

Superhelter har dagjobber som alibi. Da stryker vi det alternativet.

Skrevet

Kjeder meg. Må sove snart

Gjest badeand1
Skrevet

Superhelter har dagjobber som alibi. Da stryker vi det alternativet.

Du ligner forresten på han i gifen jeg linka.

Skrevet

5 måneder og de har ikke fått en ny :sjokkert: Jeg vil ha en ny ha en med blondt hår oppsatt i et spenne.

Skrevet

Når hun går bortover, skal håret hennes veive, hun skal smile og ha et åpent kroppsspråk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...