Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ooooh, har ennå mareritt etter spinningtimene når jeg studerte. At du orker, well done.

Denna snømåkingen for tida er trening nok i seg selv nesten. :daane: Men nå ser det ut til å ha slutta litt. Skisenteret må være sjeleglade(for snøen).

Vil egentlig finne på noe, men ble for lat etter husvasken. Urettferdig. :sur: Litt seint , men får vel finne ei bok, researche gale katter på youtube eller noe.......

Ja, det er den, bruker 1 time utenfor her :sjokkert: Og det skal ikke slutte å snø før etter helgen tror jeg at jeg så.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I fjasetråden burde man få anmerkning for å ikke fjase, bare at man ikke får det..

Men jeg vet ikke hva jeg skal si lenger :(

Skrevet (endret)

Så se til ****** å fjas da! Masafjasa! :danse:

Det var jo fjas?! Chyyya

Endret av .-L-.
Skrevet (endret)

Men jeg vet ikke hva jeg skal si lenger :(

Klokka var halv et,

Poselose hadde stresset i et sett,

for å finne hva hun skulle si,

når L holdt på med sitt idioti.

Jeg har hatt en bra dag i dag og i går.. :nigo:

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Skrevet

Ja, det er den, bruker 1 time utenfor her :sjokkert: Og det skal ikke slutte å snø før etter helgen tror jeg at jeg så.

Bruker heldigvis ikke fullt så langt tid jeg men...........hele føkkings uka?!! :grine:

Det var jo fjas?! Chyyya

Mitt og!

Herregud nå fikk jeg litt noia på natta. Så jeg plutselig hadde fått to svar. Lurte på hvem søren jeg hadde pissa off nå, men så var det bare på fjaset. :fnise:

Skrevet (endret)

Herregud nå fikk jeg litt noia på natta. Så jeg plutselig hadde fått to svar. Lurte på hvem søren jeg hadde pissa off nå, men så var det bare på fjaset. :fnise:

At jeg ikke fikk 6 i norsken med dikt skills vist over forstår jeg ikke. Skulle skrevet et smiskedikt til læreren..

Endret av .-L-.
Skrevet

At jeg ikke fikk 6 i norsken med dikt skills vist over forstår jeg ikke. Skulle skrevet et smiskedikt til læreren..

Trenger ikke norskseksere på slike overtrøtte kvelder. Bare å la kreativiteten overflowe med fjaseprosa.

Skrevet

jeg er rastløøøøs! sitter og hører på katten som snorker. den har blitt feit! :O

Skrevet

Det kommer seg...! Vi fjaser og vi fjaser og det blir så fint og flott!!!

Gjest badeand1
Skrevet

Fyyyfaen så støl.. Er som krampe fra underlivet og ned i låra >< på baksiden.

Skrevet

Støl i fjasemusklene. Først en serie med liggende fjasing, deretter stånde og knestående fjasing med manuell anvisning. Tilslutt; Hurtigfjasing med selvanviser.

Skrevet

Eller kanskje konge? Hvem vet?

Skrevet

Jeg har faktisk aldri fjasa her inne, så her er jeg... Hva fjaser man om for tiden?

Skrevet (endret)

Fyyyfaen så støl.. Er som krampe fra underlivet og ned i låra >< på baksiden.

Jeg er også støl. Jeg måket i 2 timer i går og måkehaugene ble så store at jeg måtte rive og røske i armene for å få snøen til å ramle av måkebrettet. Dessuten falt jeg igjennom snøen flere ganger på vei opp :fnise: Må ha sett komisk ut, jeg banna et par ganger og kjedet meg veldig under hele måkinga.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Snømåking ja.. Jeg skjønte ikke hvorfor jeg var så innmari gåen i armene for noen dager siden. Hva hadde jeg gjort? Siden jeg er keivhendt, og den høyre armen var verst så ja... Brukt veldig mye kraft på noe? Snømåking så klart. Utrolig nok gikk det noen dager før jeg skjønte det. Jeg sitter mye ved pc, og bruker da musa endel, så først tenkte jeg at det var "anstrengelsen" av å bruke den mye. Det var bare høyre arm/skulder jeg kjente det i først. Venstre litt etter hvert, riktignok, men høyre var mye verre. Selvsagt var snømåking årsaken, det bare tok litt tid å skjønne. En drøy times måking. Flere økter har det vært, og flere skal det bli

• Liker 1
Skrevet (endret)

?? Har bare hørt om fiskemåker jeg da men..... :kaklehone:

Endret av Skvaldersjura
Skrevet

Dessuten kan du fjase så mye du orker, for dette er fjasetråden over alle fjasefjertefjompepromper!!!! :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...