Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

?? Har bare hørt om fiskemåker jeg da men..... :kaklehone:

Hahaha, fiskemåker?! Ja, og så hettemåker, ikke sant?

Dessuten kan du fjase så mye du orker, for dette er fjasetråden over alle fjasefjertefjompepromper!!!! :lol:

Ja, jeg liker å være aktiv når jeg vet hva jeg skal skrive om. Tjo og heeeeeii :kosteskaft::sprettert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dobbelposting

Endret av Millimani
Skrevet

Dobbelposting er digg!!! :wow:

Aner ikke hva jeg skal fjase om nå... :vetikke: Har bare litt tid til overs mens rogna koker ferdig. :spise:

Skrevet

Rogn? Torskerogn? Har ikke spist det på mange år :dry:

Skrevet

Tid for skrei lever og rogn nå vettu.... ;)

Skrevet

Ja, det er det vel. Likte lever bedre enn rogn tror jeg, men har ikke spist det heller på mange år

Skrevet

Høres trist ut. Kommer du deg ikke ut og handle så ofte lenger kanskje? (En smule privat og spørre om kanskje, men du trenger ikke svare.)

Skrevet

Joda, jeg kan sikkert handle det. Men det står ikke øverst på handlelista. Tenker aldri over det, har bare spist det hos andre

Skrevet

Jeg har bodd i Nordnorge en tid. Der lærte jeg og lage mølje, eller "Møllja" som de sa oppi der. :fnise:

Skrevet

Da er det vel bare å sette fjaset igang igjen da..... :hoppe:

Skrevet

Jaja, folk får nå drive på med hva de enn vil i senga. Fremdeles er det koma i sofaen her.

Skrevet

Trøtt og sliten. Jeg burde egentlig svare på en melding jeg fikk i går, men jeg er så usikker på hva svaret blir, jeg vet ikke om jeg vil det jeg ble spurt om. Jeg vil egentlig ikke, men jeg har lovet en tredjeperson :sjokkert: , hvordan skal jeg da komme meg unna det. Jeg lovet i fylla :fnise:

Gjest Summers
Skrevet (endret)

Bah, folk som ikke vil legge på telefonen. Forstår ingenting, spesielt når man ikke har noe å snakke om, men bare kjører samtelen på repeat.

Endret av Summers
Skrevet

Har nettopp søkt på BI og på Samordna opptak :D

På BI satt jeg siv.øk. på førstevalg, øk.ad på andre og finans på tredje.
På samordna opptak satt jeg øk.ad. på HiOA på første, sam.øk. analyse på UiO på andre og sam.øk. på UiO på tredje.

Håper at jeg kommer inn på siv.øk. på BI eller HiOA, selv om jeg ikke vet hva jeg velger, da jeg iløpet av studietiden vil dra på meg 350K ekstra i lån på BI :/

• Liker 1
Skrevet

Summer har sletta seg, hm. Han kommer vel tilbake.

Forresten har jeg ofte brukt det med dårlig dekning eller lite batteri på mobilen selv :fnise: Ting som også funker, er å si man er på butikken og litt opptatt akkurat nå. Det pleier jeg å si når den andre personen vil diskutere noe om meg jeg ikke vil snakke om :fnise: Fungerer som bare det.

• Liker 1
Skrevet

Jippiiiiiiiiii!!!!!!!!! :) Fikk nettopp mail fra BI om at jeg kom inn på økonomi og ledelse! Så nå blir jeg siviløkonom på toppen av jussen fra UiO. Hipp hurra! :D

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...