Cordelia Skrevet 13. februar 2014 #12501 Skrevet 13. februar 2014 Viste du at han egentlig er en ninja, og jeg er hans hokage, ofc Neeeeeiii, du. Det var faktisk nytt!
Gjest .-L-. Skrevet 13. februar 2014 #12502 Skrevet 13. februar 2014 En mann en velstående og generøs mann. Han er litt eldre og liker tanken på yngre kvinner, derfor innleder han et slags forhold med dem og gir dem gaver. Gavene kan være alt fra klær, smykker, designer - sko til leilighet, reiser, bil. Om du sier det kommer folk enten til å le eller angripe deg. Stor sjanse å ta Så Cordelia prøver egentlig å lure meg. Typisk 1
Gjest .-L-. Skrevet 13. februar 2014 #12503 Skrevet 13. februar 2014 Neeeeeiii, du. Det var faktisk nytt! Jaja, han er egentlig ikke gammel, han bruker bare et ninja triks for å lure alle Så er han faktisk gay, så alle damene er bare en del of the act..
Cordelia Skrevet 13. februar 2014 #12504 Skrevet 13. februar 2014 Jaja, han er egentlig ikke gammel, han bruker bare et ninja triks for å lure alle Så er han faktisk gay, så alle damene er bare en del of the act.. Da så.....
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #12505 Skrevet 13. februar 2014 Jigsaw har slettet seg Savner meningene hans allerede. Hvem skal ha like sterke meninger nå da?
Skvaldersjura Skrevet 13. februar 2014 #12506 Skrevet 13. februar 2014 Hvorfor skal det slettes så mye her, det er nok fjas som det er!
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 13. februar 2014 #12507 Skrevet 13. februar 2014 Spesielt i denne fjasetråden er det mye fjas!
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #12508 Skrevet 13. februar 2014 WÆÆÆÆHHHHH, Jeg burde gjort mye i kveld, men ingenting ble gjort.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #12510 Skrevet 14. februar 2014 Nå er hvertfall en ting gjort, resten i morgen. lukter svidd plastikk her Har vært fliink selv om det ble veldig sent. Lurer litt på om treningsaparatet kan begynne å brenne Det trenger ikke strøm, men blir litt bekymret når det lukter svidd. For noen dager siden trodde jeg det bare var støv som hadde kommet inn i maskina et sted.
Skvaldersjura Skrevet 14. februar 2014 #12511 Skrevet 14. februar 2014 Treningsapparatet du liksom... Det er tid for fredagsfjas....Ingen kos intet fjas!
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 14. februar 2014 #12512 Skrevet 14. februar 2014 Får skrive litt her i kveld også da..
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #12513 Skrevet 15. februar 2014 Nå har jeg bursdag Et år igjen før jeg er 30
Cordelia Skrevet 15. februar 2014 #12514 Skrevet 15. februar 2014 (endret) Nå har jeg bursdag Et år igjen før jeg er 30 Gratulerer med dagen! Bare å grue seg ja. Vært der i tre år allerede, og blitt gammel kjerring. Arghh, den bursdagssmileyen er klikkings. Endret 15. februar 2014 av Cordelia
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #12515 Skrevet 15. februar 2014 Gratulerer med dagen! :blåse: Bare å grue seg ja. Vært der i tre år allerede, og blitt gammel kjerring. Takk.Jeg synes ikke 33 er gammelt, jeg bare har en gru for at jeg kommer til å få en krise Sånn 30 års krise Bekymrer meg mer enn hva som kommer til å skje, det har jeg alltid gjort.
Cordelia Skrevet 15. februar 2014 #12516 Skrevet 15. februar 2014 Takk.Jeg synes ikke 33 er gammelt, jeg bare har en gru for at jeg kommer til å få en krise Sånn 30 års krise Bekymrer meg mer enn hva som kommer til å skje, det har jeg alltid gjort. Jeg fikk 30 års-krisa når jeg var 25 jeg. Tredveårskrisa var vel førtiårskrisa da eller noe! Er ikke såååå mange år siden synes jeg at jeg synes det var skummelt hvor nærme tredve var. To år til 35! Dog ikke mange forskjeller bortsett fra at jeg har funnet det første grå håret. Og noen bittesmå linjer under øya, og når jeg smiler. Men jeg liker smilerynker jeg. 1
Skvaldersjura Skrevet 15. februar 2014 #12517 Skrevet 15. februar 2014 To gamle fjasere gikk langs veien. Den ene sa: - Jeg nærmer meg kanten av fjaset! Den andre svarte: Samme om du stuper eller fjaser uti, det ender bestandig opp med bare fjas!
Cordelia Skrevet 15. februar 2014 #12518 Skrevet 15. februar 2014 Kattefilla, overlevde du dagen? Forbannet vær, var så smart å la snøen ligge igår. Så idag var det et enda tjukkere lag med tung snø. Føkka opp igjen ei gammel skulderskade og når jeg skulle måke. Drid! Forresten også en intressant tur å handle når man ikke har gummistøvler. Imorra skal jeg ikke utenfor døra. Så deh! Heller sitte her og fjase!
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #12519 Skrevet 15. februar 2014 Kattefilla, overlevde du dagen? Forbannet vær, var så smart å la snøen ligge igår. Så idag var det et enda tjukkere lag med tung snø. Føkka opp igjen ei gammel skulderskade og når jeg skulle måke. Drid! Forresten også en intressant tur å handle når man ikke har gummistøvler. Imorra skal jeg ikke utenfor døra. Så deh! Heller sitte her og fjase! Kaller du meg fille Det verste jeg har hørt. Ja, jeg overlevde, men ramlet ned i slafset av snø da jeg skulle forbi postkassa. Var ute å feiret dagen i går egentlig. Har vært alene i dag, med unntak av moren min kom innom etter et skirenn og kjørte på butikken for meg. Jeg orket ikke å bli med
Cordelia Skrevet 15. februar 2014 #12520 Skrevet 15. februar 2014 Kaller du meg fille Det verste jeg har hørt. Ja, jeg overlevde, men ramlet ned i slafset av snø da jeg skulle forbi postkassa. Var ute å feiret dagen i går egentlig. Har vært alene i dag, med unntak av moren min kom innom etter et skirenn og kjørte på butikken for meg. Jeg orket ikke å bli med Det er sagt med kjærlighet vettu! Landet i slapset og ja! Det må ha vært en fuktig fornøyelse. Fester er jo det slike dager er til for.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå