Gå til innhold

Ny fjasetråd!


QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Og så sånn superfilter har jeg funnet ut.

Jeg fant høytrykksspylere, drømmer meg vekk :skratte:

Høytrykkspylere er fine ting. :fnise: Mange ting jeg kunne tenke meg å spyle. Søplebøtta som trenger en rengjøring for eksempel. Selv om det nok hadde blitt et stort søl. Clas-Ohlson er en av mine favorittlektyrer. :laugh: Så forresten et sted en sånn fin liten spyler som du kunne bære på ryggen, mens du spylte bilen. Hvis man da hadde hatt bil...genialt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Demotivert, jeg ser nesten ikke lyset i i enden av tunnelen. Det er for tiden kun 1 person som står i veien, en hardbarka psykopat. Den eneste måten jeg kan løse dette på, går ut over meg selv, men vil irritere psykopaten grenseløst, jeg er ikke redd for personen. Vil det være verdt det? Jeg tipper mer mot ja, enn nei. Det store spørsmålet er egentlig om jeg skal gi meg eller ikke. Om jeg gir meg, kan det ta opptil et år før alt er løst og som kjent er jeg utålmodig.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Ja, og unngår alltid spørsmålet! :P

Hehe, da kan jeg gripe muligheten til å si at nei, desverre, jeg har ikke funnet meg mannfolk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Demotivert, jeg ser nesten ikke lyset i i enden av tunnelen. Det er for tiden kun 1 person som står i veien, en hardbarka psykopat. Den eneste måten jeg kan løse dette på, går ut over meg selv, men vil irritere psykopaten grenseløst, jeg er ikke redd for personen. Vil det være verdt det? Jeg tipper mer mot ja, enn nei. Det store spørsmålet er egentlig om jeg skal gi meg eller ikke. Om jeg gir meg, kan det ta opptil et år før alt er løst og som kjent er jeg utålmodig.

Hva er det du har rota deg opp i da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest .-L-.

Hehe, da kan jeg gripe muligheten til å si at nei, desverre, jeg har ikke funnet meg mannfolk :ler:

Hvis det hjelper så skjer det ikke noe på denne fronten her heller nå. Var på date for 1-2 uker siden, men vet ikke. Kjemien er ikke helt der fra begges side egentlig.. Så da må jeg vel bare vente til jeg treffer en annen jeg vil spørre ut..

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Hvis det hjelper så skjer det ikke noe på denne fronten her heller nå. Var på date for 1-2 uker siden, men vet ikke. Kjemien er ikke helt der fra begges side egentlig.. Så da må jeg vel bare vente til jeg treffer en annen jeg vil spørre ut..

Du er på lang vei i forhold til meg. Jeg blir ikke bedt ut engang :ler:

Eller..har blitt spurt om kaffe en gang, for noen måneder siden.. men han var bleh så jeg takka nei.

Kommer heller ingen gutter på min alder inn der jeg jobber så. Så min eneste sjanse for å få et napp er på treningssenteret.. Hmm.

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!!! Er ett år siden jeg sist hadde sex. fyfaen. Sånn ca eksakt ett år siden òg..

Det er da ingenting, prøv 12 år :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Ja!!! Er ett år siden jeg sist hadde sex. fyfaen. Sånn ca eksakt ett år siden òg..

Stakkar!!!

Korleis klarar du deg? Eg har aldri gått 1 år utan sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Stakkar!!!

Korleis klarar du deg? Eg har aldri gått 1 år utan sex.

Neei..hvordan jeg klarer meg.. må bare leve med tanken på at jeg ikke får noe i nærmeste fremtid :ler: Siden jeg syns ons er ganske ekkelt sånn sett. Og ikke har jeg noen kompiser jeg kan ha meg med heller. Man blir vant til det :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

Sånn går det når eksen gir deg totalt avsmak på noe som helst i nærheten av et nytt forhold, og hodet er skrudd sammen slik at å ha sex uten at man har litt følelser for fyren er uaktuelt.

Sølibatet endte i oktober 2013, så har ingen klager på den fronten nå ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Neei..hvordan jeg klarer meg.. må bare leve med tanken på at jeg ikke får noe i nærmeste fremtid :ler: Siden jeg syns ons er ganske ekkelt sånn sett. Og ikke har jeg noen kompiser jeg kan ha meg med heller. Man blir vant til det :laugh:

Einig med ONS. Finn deg nokre kompiser då!

Sånn går det når eksen gir deg totalt avsmak på noe som helst i nærheten av et nytt forhold, og hodet er skrudd sammen slik at å ha sex uten at man har litt følelser for fyren er uaktuelt.

Sølibatet endte i oktober 2013, så har ingen klager på den fronten nå ;-)

Så du har sex no ja. Eg skulle sei at drit i eksen. Du fortjener betre!

Sex er jo så godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Einig med ONS. Finn deg nokre kompiser då!

Så du har sex no ja. Eg skulle sei at drit i eksen. Du fortjener betre!

Sex er jo så godt!

Jeg har MYE bedre nå. Kjæresten er en fantastisk fyr <3

Han dukket opp fra helt uventet hold og jeg klarte visst ikke å motstå ham fordi om jeg prøvde i starten :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Jeg har MYE bedre nå. Kjæresten er en fantastisk fyr <3

Han dukket opp fra helt uventet hold og jeg klarte visst ikke å motstå ham fordi om jeg prøvde i starten :-P

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!!! Er ett år siden jeg sist hadde sex. fyfaen. Sånn ca eksakt ett år siden òg..

Sorry, ingen sympati herifra! :jolie::laugh:

Nei, det var det med å legge seg da. Skulle ikke være her inne nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...