Gå til innhold

Ny fjasetråd!


QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Safari <drømme>

Jeg MÅ få kommet meg til Afrika igjen om ikke alt for mange år. Snart 12,5 år siden jeg var i Uganda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter flere dager med googlesøking, sletting av program og lagring av andre programmer, fant jeg endelig ut hvordan man fikser at firefox henger seg. Nemlig å tilbakestille firefox til utgangspunktet, hahaha! :klaske: Jeg var innom svaret flere ganger, men overså knappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så utålmodig i dag. Jeg sa jeg trengte noe på mail, han sa han skulle sende det på mail i dag. Hva tar så forbanna lang tid? JEG TRENGER DOKUMENTET! Spøkte ikke da jeg sa jeg trenger det. :fnise: Har ikke vært så utålmodig på lenge, lurer på om den grettene siden av meg kommer tilbake fra det skjulte :fnise:

Er det frekt av meg å skrive en unskyldig melding i morgen og minne han på det? Han har sikkert glemt det.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Safari <drømme>

Jeg MÅ få kommet meg til Afrika igjen om ikke alt for mange år. Snart 12,5 år siden jeg var i Uganda...

Aldri vært, men gud så moro det hadde vært. Det var den økonomien da.....

Er så utålmodig i dag. Jeg sa jeg trengte noe på mail, han sa han skulle sende det på mail i dag. Hva tar så forbanna lang tid? JEG TRENGER DOKUMENTET! Spøkte ikke da jeg sa jeg trenger det. :fnise: Har ikke vært så utålmodig på lenge, lurer på om den grettene siden av meg kommer tilbake fra det skjulte :fnise:

Er det frekt av meg å skrive en unskyldig melding i morgen og minne han på det? Han har sikkert glemt det.

Har han lovet, så har han lovet.

Åh, satt og så på en skjønn liten elghundtispe(fire år) som gis bort på facebookgruppe fordi hun visstnok ikke fungerte som løshund. Arghh, sånne jegere irriterer meg som bare kaster bort hunder fordi de ikke "funker". Vi hadde det samme, men hadde den som familiehund i over seksten år. *snufs* *savne*. Hadde jeg bare hatt mulighet, så skulle jeg tatt vel imot den lille skjønningen jeg. :lillesky:

Edit; Så heldigvis ut som det var flere interessenter, så forhåpentligvis får hun et godt hjem.

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vært, men gud så moro det hadde vært. Det var den økonomien da...

Er økonomien som holder meg unna Afrika også....

Men en dag :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag er en "gah" dag, på grensen til "arghh". Istad var jeg et lite øyeblikk oppe på "fecking shait" nivå.

Og tillegg så lei av å få all energien på kveldstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er en "gah" dag, på grensen til "arghh". Istad var jeg et lite øyeblikk oppe på "fecking shait" nivå.

Og tillegg så lei av å få all energien på kveldstid.

Hva har du allergi mot?

Aldri vært, men gud så moro det hadde vært. Det var den økonomien da.....

Har han lovet, så har han lovet.

Åh, satt og så på en skjønn liten elghundtispe(fire år) som gis bort på facebookgruppe fordi hun visstnok ikke fungerte som løshund. Arghh, sånne jegere irriterer meg som bare kaster bort hunder fordi de ikke "funker". Vi hadde det samme, men hadde den som familiehund i over seksten år. *snufs* *savne*. Hadde jeg bare hatt mulighet, så skulle jeg tatt vel imot den lille skjønningen jeg. :lillesky:

Edit; Så heldigvis ut som det var flere interessenter, så forhåpentligvis får hun et godt hjem.

Aaww så synd at folk ikke klarer å oppdra hundene sine, for så å skylde på hunden :( Jeg vil også ta imot sånne hunder, men i likhet med deg, kan jeg ikke.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du allergi mot?

Aaww så synd at folk ikke klarer å oppdra hundene sine, for så å skylde på hunden :( Jeg vil også ta imot sånne hunder, men i likhet med deg, kan jeg ikke.

Energien! :laugh: Men når du nevner det, så merker jeg såvidt at pollensesongen er i gang. :fnise:

Ja, noen er ikke de beste oppdragere hundemessig. Og har man skaffet seg hund, så skal det ikke gå ut over bikkja. Har ingen garanti for at hunden blir noen jaktchampion selv om den har god stamtavle. Tenk fire år, stakkars dyret har jo hatt god tid på å knytte seg til eier da. :grine: Skulle gjerne hatt en elghund ja. Men siden de fleste opdrettere bare selger til jegere, så må en nesten satse på noen som ikke vil ha de, desverre. Nei, har bestemt at skal jeg noen gang ha hund, så skal jeg eie egen bolig og ikke minst har økonomi, tid og tålmodighet til det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk at når man har ting å fortelle til en person, har den personen slått av mobilen hele dagen. Hallo, jeg har noe veldig viktig å fortelle!

Nr 1. Jeg fikk klær i posten, men er bare fornøyd med 3 av 5 plagg. Tollen kom på 650 kr, jeg husker med gru sist gang da den kom på over 2000 :sjokkert: En annen ting jeg stusset på, var at de sendte godteri pakket inn med antrekket. De burde da vite på forhånd at jeg ikke vil ha :fnise: Uansett en merkelig ting å gjøre. Eller var det tollen som puttet det der? Sånne små pakker med haribo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Heheh, ser ut som "fortell noe skikkelig uinteressant" tråden har blitt intern også.. lol.

På tide med enda en ny "fjasetråd"? :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har den vært lenge? Den blir nok stengt den også, bare vent å se :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har slutta lese den egentlig jeg. Er så mye posting av idiotiske bilder.

Har du vurdert å betale 300 kroner i måneden for vanlig internett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg allerede?

Du sa en gang at du ikke kunne se på bilder, for det dreper internett- tilkoblingen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Har slutta lese den egentlig jeg. Er så mye posting av idiotiske bilder.

Ja, og internpjatt som er skrevet på skikkelig internetspråk liksÅm.

:eeeh:

Jeg vil ha regn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...