Gå til innhold

Ny fjasetråd!


QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Du sa en gang at du ikke kunne se på bilder, for det dreper internett- tilkoblingen din.

Jeg går ikke inn i bildetråder på mobilen nei, så jeg whinet over at det tidvis var ekstrembruk av veldig store bilder i pjattetråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sendte post til banken min der det sto:

"Kan dere få BankAxess snart? Jeg det innen en måned. Tusen takk på forhånd for at dere gjør det tilgjengelig kun på grunn av meg ;):kyss2: " med et bilde av logoen til BankAxess. :ler:

Er overtrøtt og lei alt trøbbelet med banker som påstår at jeg har BankAxess, men jeg kjenner ikke igjen kontonummeret det trekkes fra. Og de andre bankene må jeg ringe for å åpne konto, herregud jeg gidder ikke det :ler:

Det enkleste er ofte det beste sier de, men sånt tull tror ikke jeg noe på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan det er med edderkopper i New York? :haar: Jeg leste at de ansatte på et hotell ba gjestene sjekke badet for edderkopper :haar: Giftige edderkopper :haar:

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan det er med edderkopper i New York? :haar: Jeg leste at de ansatte på et hotell ba gjestene sjekke badet for edderkopper :haar: Giftige edderkopper :haar:

Høres spesielt ut.

Neppe et vanlig problem. Og jeg stiller meg skeptisk til historien ;-)

Det finnes svært få arter som trives i såpass kaldt klima som NY, og i tillegg har ikke hele nord Amerika så ekstremt mange giftige arter. Mest kjent er vel sort enke (som er flere ulike arter) og de kan man fint finne inne. Må vel ha vært noe sånt da. Men de er ikke så aggressive, så skal litt til før de biter. Ikke at jeg vil anbefale å leke med en :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres spesielt ut.

Neppe et vanlig problem. Og jeg stiller meg skeptisk til historien ;-)

Det finnes svært få arter som trives i såpass kaldt klima som NY, og i tillegg har ikke hele nord Amerika så ekstremt mange giftige arter. Mest kjent er vel sort enke (som er flere ulike arter) og de kan man fint finne inne. Må vel ha vært noe sånt da. Men de er ikke så aggressive, så skal litt til før de biter. Ikke at jeg vil anbefale å leke med en :-P

Den er nok så giftig den også, man kan dø av den ene av artene. Når jeg var liten var den listet som verdens farligste edderkopp, men så ombestemte de seg. :fnise:

Jaja, det går nok bra, bare jeg som er litt pinglete når det kommer til edderkopper.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er nok så giftig den også, man kan dø av den ene av artene. Når jeg var liten var den listet som verdens farligste edderkopp, men så ombestemte de seg. :fnise:

Jaja, det går nok bra, bare jeg som er litt pinglete når det kommer til edderkopper.

Jada, svart enke ER en giftig edderkopp, det er det ingen tvil om. Men den biter ikke så ofte da den ikke er spesielt aggressiv :)

Vil helst ikke ha en slik en i huset for å si det slik.

og jeg Araneae (edderkopper)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Safari <drømme>

Jeg MÅ få kommet meg til Afrika igjen om ikke alt for mange år. Snart 12,5 år siden jeg var i Uganda...

Uganda :rodmer:

Hvor i Uganda var du?

Jeg var i Kampala og Masindi for ca 3 år siden, og drømmer om å dra tilbake:)

Edit:

Var i Kenya for litt over et år siden.

Endret av Pomperipossa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uganda :rodmer:

Hvor i Uganda var du?

Jeg var i Kampala og Masindi for ca 3 år siden, og drømmer om å dra tilbake:)

Edit:

Var i Kenya for litt over et år siden.

Jeg var der i forbindelse med en studietur så vi var ganske mange steder. Hadde "hovedbase" på universitetet i Kampla, men var til lake Nabugabu, var ved ekvator, ved startsstedet til Rift Valley, Queen Elisabeth National Park, Kibale forest, på Ngamba Island (øy i lake Victoria), og ved Victoria Nile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle meg hva poenget er med dyre parfymer? :skratte: Over 300 kr for å lukte litt godt liksom.. haha.

Jeg vet ikke. Finner aldri en parfyme jeg liker uansett pris :fnise: Har gitt opp jeg. Når jeg har brukt hårkur derimot, har folk sagt ut av det blå at det lukter godt av meg. Pris: 200-300 :fnise: Men det har jeg bare brukt en gang i mitt liv.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle meg hva poenget er med dyre parfymer? :skratte: Over 300 kr for å lukte litt godt liksom.. haha.

Tja, de holder jo en stund da. Og heller det enn å lukte toalettrens. Bruker ikke parfyme så ofte, så har en Chanel stående kjøpt av burdagspenger. Begynner vel å bli litt gammel nå. H&M har jo noen som er brukende iblant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dyre parfymer holder lenger enn de billigere? Why.

Hæ?! Nei, men med tanke på prisen. Med tanke på at de holder en stund, så er ærlig talt ikke trehundre kroner så mye penger.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det verre med en fugtighetskrem til over tusingen.

Er den effektiv da? :fnise: Har du link til en du har sett? Veldig nysgjerrig på hvorfor den koster så mye. Det burde være mirakelkur mot tørre hender, men det er vel bare et kjent merke.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er den effektiv da? :fnise: Har du link til en du har sett? Veldig nysgjerrig på hvorfor den koster så mye. Det burde være mirakelkur mot tørre hender, men det er vel bare et kjent merke.

Hehe, er ikke sikker på merke. Men er det ikke en som heter Creme De La Mer eller noe sånt. Kanskje mest sånne anti-rynke ting. Kalles kaviar, eller andre rare ting. Det morsomme er vel at omtrent den eneste kremen som har vist seg å ha effekt på små rynker visstnok skal være en Boots krem til rundt tohundre lappen. :laugh: Mulig det har forandret seg nå da men... :vetikke:

Søkte Creme De La Mer, prisene kom opp på siden. :sjokkert: Ikke rart at Harrods var en av butikken som kom tidlig opp i søket. :fnise:

Personlig foretrekker jeg Hand & Nail fra Vaseline. Billig, men bra. :danse: På mine hender ihvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, gubben snorker så sinnsykt. Jeg hører han gjennom veggen og han overdøver tven.

Mannfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk tipping bruker eposten min som testsentral og sender i tillegg nyhetsbrev 2 ganger i uka. Det er ikke verdt muligheten til å vinne et gavekort på 5000 kr. Jeg sa ifra til dem, herre! :sinnatagg:

Det er bare en ting som slår spamingen deres og det er terror-sms :fnise: 2 sms og jeg er utslitt/sur :fnise:

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle meg hva poenget er med dyre parfymer? :skratte: Over 300 kr for å lukte litt godt liksom.. haha.

og jeg liker stort sett ikke lukta på de engang. Liker ikke sterke parfymelukter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...