Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det bare meg som får følelesen av å være i Lala Land ved å lese noen av trådene her inne? :sjokkert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare meg som får følelesen av å være i Lala Land ved å lese noen av trådene her inne? :sjokkert:

Soveland? At du drømmer eller at du nesten sovner?

Skrevet

Soveland? At du drømmer eller at du nesten sovner?

Nja, litt som Alice in Wonderland. :ler:

Skrevet

Verdens smarteste politimann; hører et skrik idet han nærmer seg en gård i mørket, fortsetter bare å gå uten å en gang ringe etter forsterkninger. Jaja.....

Skrevet

Kom deg bort fra veien da kvinnfolk!

Skrevet

?

Skrevet

Silent Witness. Dama overlevde til slutt tror jeg.

Skrevet (endret)

Har drevet å sett på The Real Housewives fra forskjellige steder i USA. Synes noen av personlighetene er så morsomme. :ler:

Endret av Evilposelos
Skrevet

Jeg synes Anna Medvedevas saken er så trist. Lenge siden jeg har felt en tåre for noe som helst, men jeg gråter litt av saken. Så mange mennesker som sviktet :( Man får lyst til å kjefte på de det gjelder, men kan ikke blande seg inn i det. Antageligvis sliter de med anger, selv om sjefen deres er arrogant.

Skrevet

Har drevet å sett på The Real Housewives fra forskjellige steder i USA. Synes noen av personlighetene er så morsomme. :ler:

Har sett deler av noen episoder. La oss støtte våre venniner, for så å baksnakke dem rett etterpå. Når de gjør de samme mot deg, gå fullstendig crazy bitch bananas. :sjokkert::fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes Anna Medvedevas saken er så trist. Lenge siden jeg har felt en tåre for noe som helst, men jeg gråter litt av saken. Så mange mennesker som sviktet :( Man får lyst til å kjefte på de det gjelder, men kan ikke blande seg inn i det. Antageligvis sliter de med anger, selv om sjefen deres er arrogant.

Har ikke satt meg så mye inn i saken, men fælt at så mange slike saker så ofte skal ende tragisk. Alt for dårlig rettsvern.

Skrevet

Tispe nr 1 hadde termin 6. - 8. mai og fikk sine 10. mai

tispe nr 2 har termin 14. mai, krysser fingra for at de er ute før 17. Jeg vil gå med bunaden min!

Skrevet

Hva er greia med den saken? Kort fortalt.

En kvinner som ble drept av samboer/eks-samboer etter å ha varsletlt politiet flere ganger. Nå har jeg bare lest overskriftene da.

Tispe nr 1 hadde termin 6. - 8. mai og fikk sine 10. mai

tispe nr 2 har termin 14. mai, krysser fingra for at de er ute før 17. Jeg vil gå med bunaden min!

Det er hundene som er gravide altså? :sjokkert::ler:

Skrevet (endret)

En kvinner som ble drept av samboer/eks-samboer etter å ha varsletlt politiet flere ganger. Nå har jeg bare lest overskriftene da.

Det er hundene som er gravide altså? :sjokkert::ler:

Ja, heldigvis ikke meg!

Det hadde passet rimelig dårlig nå :ler:

men planlagte valper er kos :)

men er de ikke ute til 17. så kan jeg jo ikke dra fra hunden! Da må jeg sitte å våke over dyret og da er det lite poeng i å ha på seg bunad. Ser ikke for meg at å ta i mot valper i bunaden er den beste kombinasjonen av klesplagg og gjøremål ;)

Endret av AUG---UAG
Skrevet

Ja, heldigvis ikke meg!

Det hadde passet rimelig dårlig nå :ler:

men planlagte valper er kos :)

men er de ikke ute til 17. så kan jeg jo ikke dra fra hunden! Da må jeg sitte å våke over dyret og da er det lite poeng i å ha på seg bunad. Ser ikke for meg at å ta i mot valper i bunaden er den beste kombinasjonen av klesplagg og gjøremål ;)

Hehe, nei det kunne vel blitt litt ubeleilig med bunad da. Får håpe de kommer innen da ja. Men sikkert kos. Hvilken rase?

Skrevet

Hehe, nei det kunne vel blitt litt ubeleilig med bunad da. Får håpe de kommer innen da ja. Men sikkert kos. Hvilken rase?

Siberian Husky :)

Dette er foreldra til de 6 som er født:

Freke-Gaia_zpsb93880bd.jpg

samme far på andre kullet, og dette er den kommende moren:

Fjellbris_26feb13b_zps16b85a3f.jpg

Gjest crazycatlady
Skrevet

Åååh..... Sukk, de er så nydelige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...