Gjest badeand1 Skrevet 4. april 2014 #12701 Skrevet 4. april 2014 Hæ?! Nei, men med tanke på prisen. Med tanke på at de holder en stund, så er ærlig talt ikke trehundre kroner så mye penger. Mja. Hvertfall de over 500 da Det er bare latterlig.
Gjest badeand1 Skrevet 4. april 2014 #12702 Skrevet 4. april 2014 Da er det verre med en fugtighetskrem til over tusingen. Heller det enn parfyme. Fuktighetskrem kan jo faktisk hjelpe.. i motsetning til en parfyme som ikke gjør en dritt annet enn at du lukter godt.
Cordelia Skrevet 4. april 2014 #12703 Skrevet 4. april 2014 Heller det enn parfyme. Fuktighetskrem kan jo faktisk hjelpe.. i motsetning til en parfyme som ikke gjør en dritt annet enn at du lukter godt. Tja, parfyme er ofte resultat av en del komplisert kjemi og sammensetninger. Man merker ofte mye forskjell på billig og litt dyrere parfyme. Sorry, men å betale tusener på en krem som ikke er mer effektiv enn en billigkrem for litt fukt, er for meg minst like fjernt.
Gjest badeand1 Skrevet 4. april 2014 #12704 Skrevet 4. april 2014 Tja, parfyme er ofte resultat av en del komplisert kjemi og sammensetninger. Man merker ofte mye forskjell på billig og litt dyrere parfyme. Sorry, men å betale tusener på en krem som ikke er mer effektiv enn en billigkrem for litt fukt, er for meg minst like fjernt. Da er vi enig om å være uenig Jeg ville ikke svidd av penger på noen av delene uansett. 1
Cordelia Skrevet 4. april 2014 #12705 Skrevet 4. april 2014 Da er vi enig om å være uenig Jeg ville ikke svidd av penger på noen av delene uansett. Er rimelig blakk uansett for tida, så har ikke så mye å si...
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. april 2014 Forfatter #12707 Skrevet 5. april 2014 Har noen badet tøfler i klorvann før? Hvordan gikk det? Veldig fristende
Sapientia Skrevet 5. april 2014 #12708 Skrevet 5. april 2014 Har noen badet tøfler i klorvann før? Hvordan gikk det? Veldig fristende Har gjort det ved et uhell (mistet tøffelen i vaskebøtta), og på den tiden hadde jeg katter. Ene katta ble villt forelsket i tøffelen. :-P Teller den erfaringen? 1
Cordelia Skrevet 5. april 2014 #12710 Skrevet 5. april 2014 Er det her folk befinner seg? Sånn med jevne mellomrom. Selv om aktiviteten ikke er ekstrem. Tror Morten Harket har skjerpet seg litt mht. snakkingen sin. Så han snakke imellom konserten på Nrk, og nå bablet han vesentlig mindre. Var faktisk veldig forståelig. Bravo!
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 6. april 2014 #12711 Skrevet 6. april 2014 Har noen badet tøfler i klorvann før? Hvordan gikk det? Veldig fristende Tror de blir ganske så bleke etterpå om du gjør det.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. april 2014 Forfatter #12712 Skrevet 6. april 2014 (endret) Har gjort det ved et uhell (mistet tøffelen i vaskebøtta), og på den tiden hadde jeg katter. Ene katta ble villt forelsket i tøffelen. :-P Teller den erfaringen? Ja, haha, så søtt. Tror de blir ganske så bleke etterpå om du gjør det. Men det gjør ikke noe, bare de ikke blir ødelagte på annet vis Endret 6. april 2014 av Evilposelos
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. april 2014 Forfatter #12713 Skrevet 7. april 2014 Har veldig lyst til å avlyse en avtale, må dra om en halvtime, jeg oooooooooooooooooooorker ikke Skal, skal ikke? Jeg får lov til å avlyse det fram til klokka 8.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. april 2014 Forfatter #12714 Skrevet 7. april 2014 Har ikke sovet i natt som vanlig. Da jeg ikke fikk sove bestemte jeg meg for å vaske leiligheten midt på natta. Det er alltid lurt natten før en avtale! Nå er jeg dausliten i tillegg til at jeg er overtrøtt. Jeg har det med å finne på de "smarte" tingene om natten. Nei, ut døra med meg.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. april 2014 Forfatter #12716 Skrevet 9. april 2014 (endret) Er det bare meg som ler av denne nyheten? http://www.vg.no/forbruker/teknologi/data-og-nett/norske-myndigheter-bytt-alle-nett-passord-naa/a/10130428/ :bond: :bond: Jeg måtte sjekke om de hadde stjålet kodebrikken min, heldigvis lå den på bordet rett forand meg. TAKK og lov for det, jeg ble opprikig redd. Kortnummer trenger jeg ikke å bekymre meg for, men andre trenger det. Endret 9. april 2014 av Evilposelos
Cordelia Skrevet 9. april 2014 #12717 Skrevet 9. april 2014 (endret) Er det bare meg som ler av denne nyheten? http://www.vg.no/forbruker/teknologi/data-og-nett/norske-myndigheter-bytt-alle-nett-passord-naa/a/10130428/ :bond: :bond: Jeg måtte sjekke om de hadde stjålet kodebrikken min, heldigvis lå den på bordet rett forand meg. TAKK og lov for det, jeg ble opprikig redd. Kortnummer trenger jeg ikke å bekymre meg for, men andre trenger det. Jeg blir egentlig bare mest sånn . Spesielt etter å ha lest kommentarene under. Nå har nå jeg og kodebrikke, så nettbanken bør ikke være noe problem......trur jeg. Endret 9. april 2014 av Cordelia
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. april 2014 Forfatter #12718 Skrevet 10. april 2014 (endret) Endret 11. april 2014 av Evilposelos 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. april 2014 Forfatter #12719 Skrevet 11. april 2014 Fremmede har begynt å snakke til meg igjen Som regel spøker de om et eller annet, det er jo morsomt, men jeg er vandt til å gå i min egen verden uten avbrytelser.
Cordelia Skrevet 11. april 2014 #12720 Skrevet 11. april 2014 Fremmede har begynt å snakke til meg igjen Som regel spøker de om et eller annet, det er jo morsomt, men jeg er vandt til å gå i min egen verden uten avbrytelser. Hehe, du burde få ut disse setningene på den derre tingen kalt Twitter. Morsomme! Men ærlig talt kjenner til det med å gå i sin egen verden. Idag når jeg gikk på kafeen for å sette meg, kom en av de ansatte flyende og hilste og spurte meg om det faste jeg pleier å drikke der. Kanskje jeg begynner å bli litt vel hjemmekjær der. Men jeg er nå ikke innom mer enn max en gang i uka da så.... Koselig da.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå