QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. april 2014 Forfatter #12723 Skrevet 13. april 2014 Men jeg skjønner ikke twitter. Skal vurdere det.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. april 2014 Forfatter #12724 Skrevet 13. april 2014 (endret) . Endret 13. april 2014 av Evilposelos
QueenOfTheSidewalk Skrevet 14. april 2014 Forfatter #12725 Skrevet 14. april 2014 (endret) Utålmodig, bestilt time, de åpnet for noen timer siden. Bestilte via internett, men siden jeg er utålmodig, har jeg lyst til å ringe i tillegg Skal jeg gjøre det? Jeg vil vite når NÅ Det står at jeg er pliktig til å høre på råd fra dem, så jeg er nysgjerrig på hva slags "råd" de kommer opp med. Oida de har påskeferie Endret 14. april 2014 av Evilposelos
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. april 2014 Forfatter #12729 Skrevet 15. april 2014 Hvor lang tid tar det før smertestillende virker? Aaaaaaaaaau har så vondt i hode. Gått en og en halv time
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 15. april 2014 #12730 Skrevet 15. april 2014 Når trollemor har lagt sine elleve små troll og bundet dem fast i svansen. Da synger hun saaaaakte for elleve små troll de vakreste ord hun kjenner. O ai ai ai ai boff. O ai ai ai ai boff. O ai ai ai ai boff - boff. O ai ai ai ai boff. Boff.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. april 2014 Forfatter #12731 Skrevet 16. april 2014 (endret) Når trollemor har lagt sine elleve små troll og bundet dem fast i svansen. Da synger hun saaaaakte for elleve små troll de vakreste ord hun kjenner. O ai ai ai ai boff. O ai ai ai ai boff. O ai ai ai ai boff - boff. O ai ai ai ai boff. Boff. Haha, hvem er et troll? Har fortsatt vondt i hodet, tror det er spenningshodepine siden jeg også har vondt i musklene rundt nakken. Kjøpte smertestillende i sverige, men de fungerer ikke, må kjøpe nye. De i Norge fungerer jo på muskelsmerter og hodepine, selv om de inneholder nesten det samme.Gleder meg til hodepinen er over Endret 16. april 2014 av Evilposelos
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 16. april 2014 #12732 Skrevet 16. april 2014 Haha, hvem er et troll? Har fortsatt vondt i hodet, tror det er spenningshodepine siden jeg også har vondt i musklene rundt nakken. Kjøpte smertestillende i sverige, men de fungerer ikke, må kjøpe nye. De i Norge fungerer jo på muskelsmerter og hodepine, selv om de inneholder nesten det samme.Gleder meg til hodepinen er over God bedring.
Gjest badeand1 Skrevet 16. april 2014 #12733 Skrevet 16. april 2014 Du må kjøpe sånn muskelsmertekrem, poselos. på apoteket! Det hjelper mot stiv nakke/hodepinen 1
Cordelia Skrevet 16. april 2014 #12734 Skrevet 16. april 2014 Pasa? Una cerveza, por favor? Kvæ? Jens? Du må kjøpe sånn muskelsmertekrem, poselos. på apoteket! Det hjelper mot stiv nakke/hodepinen Ikkje dumt! Stemmer i for den.
Cordelia Skrevet 16. april 2014 #12735 Skrevet 16. april 2014 (endret) Når trollemor har lagt sine elleve små troll og bundet dem fast i svansen. Da synger hun saaaaakte for elleve små troll de vakreste ord hun kjenner. O ai ai ai ai boff. O ai ai ai ai boff. O ai ai ai ai boff - boff. O ai ai ai ai boff. Boff. ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.......................... Endret 16. april 2014 av Cordelia
Gjest badeand1 Skrevet 16. april 2014 #12736 Skrevet 16. april 2014 Jeg har noen glupe idèer iblant 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. april 2014 Forfatter #12737 Skrevet 16. april 2014 (endret) Du må kjøpe sånn muskelsmertekrem, poselos. på apoteket! Det hjelper mot stiv nakke/hodepinen Takk for tips Jeg gikk til apoteket, men det var stengt. Turen fram og tilbake hjalp litt faktisk Una cerveza, por favor? Jens? Ikkje dumt! Stemmer i for den. Arbeidspartiet har fått munnkurv av politiet og ønsker ikke å kommentere det. Endret 16. april 2014 av Evilposelos 1
Cordelia Skrevet 16. april 2014 #12738 Skrevet 16. april 2014 Arbeidspartiet har fått munnkurv av politiet og ønsker ikke å kommentere det. Finnes alltid en kilde innenfor.... 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. april 2014 Forfatter #12739 Skrevet 17. april 2014 Topp 4 som alltid kommer frem om man googler alle slags symptomer: 1. Kreft 2. Hjerneblødning 3. Hjerteinfarkt 4. Hjernehinnebetennelse Stakkars hypokondere, JEG blir jo redd og har diagnosert meg selv som hypokonder siden ingen andre tør å gi meg den diagnosen.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 18. april 2014 Forfatter #12740 Skrevet 18. april 2014 (endret) Lurer stadig på om gresset er grønnere på den andre siden. Er lei, vil flytte langt vekk og starte på nytt. Men hvor? I Nordnorge bor en dust jeg ikke vil treffe på, problemet er at jeg ikke vet hvor han bor og med min flaks blir jeg naboen hans. Kan jo flytte til sverige, men der bor en annen dust og igjen ender jeg opp som naboen hans Han er stadig på flyttefot, man vet aldri hvor han er Endret 18. april 2014 av Evilposelos
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå