Gå til innhold

Ny fjasetråd!


QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Stjerner og planeter

I 2-3 uker nå har det vært fullt av fluer og edderkopper ved døra mi. Vel, så kjøpte jeg insektspray som er ment for å fjerne det meste av småkryp utendørs. Den kom på døra mi i dag, jeg har ikke brukt den. Jeg går ut for å bruke den når det ble mørkt, men ikke en eneste edderkopp eller flue å se?! :sjokkert: Ingen i hele kveld! Var stappfullt i går kveld. Hvor har de gjemt seg? :sjokkert:

Floge er jo i ro når der er mørkt ute. Edderkopper gjøymer seg om det er regn i vente om ikkje heng dei rundt på husveggane og kosar seg. Ikkje drep dei. Dei er så fine ♡
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Floge er jo i ro når der er mørkt ute. Edderkopper gjøymer seg om det er regn i vente om ikkje heng dei rundt på husveggane og kosar seg. Ikkje drep dei. Dei er så fine ♡

De er ikke søte :haar:

Poselos! Jeg googla noe og det andre forslaget som kom opp var spiserørskreft! :skratte: Omg. Du hadde rett.

:fnise: Den type kreft har jeg også fått treff på mange ganger når jeg har hatt vondt i halsen, ganske dramatisk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mildt sagt panikk når jeg sleit med hoven hals for mange år siden, og legen sa at hvis det ikke ga seg så matte han sende meg til biopsi. :sjokkert: Noen måneder senere så sjekker en annen lege meg, og informerer om at jeg har hovne mandler, og alltid har hatt det(kjent meg siden før jeg kunne gå). Enda litt senere så finner den første legen det for godt at jeg kanskje bør fjerne dem.......Ja da så.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnevognsmafiaen, kattemafiaen , hundemafian og småbarnsmafian er på kvinneguiden. Flere?

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnevognsmafiaen, kattemafiaen , hundemafian og småbarnsmafian er på kvinneguiden. Flere?

Bitterpikkmafiaen og feministmafiaen må vel være her?

Eller har de ikke organisert seg i mafiaer ennå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg levert en kontrakt der jeg skrev at taxisentralen var min nærmeste pårørende :sjokkert::skratte: Ånei, håper de skjønner det var en feil og at jeg ikke gjorde narr av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg levert en kontrakt der jeg skrev at taxisentralen var min nærmeste pårørende :sjokkert::skratte: Ånei, håper de skjønner det var en feil og at jeg ikke gjorde narr av dem.

:fnise: :fnise: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor kan ikke butikken ha kjøttpålegg som smaker litt mer? Er det meninga at jeg skal steke meg frokost hver dag? :jolie: Og hvordan skal jeg skjære tynne skiver uten å kutte av meg fingerne? Kan jo ta det en gang i uka, men vil beholde fingerne. Det smaker mye bedre når krydderet også er stekt :fnise:

Grusomme problemer dette!!!

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg, tenk om jeg ikke våkner opp eller dør første natta etter operasjonen :( En lege ringte meg, men sov, så det kom en sms om at jeg kunne ta kontakt om jeg hadde spørsmål. Jeg hadde ikke spørsmål før ETTER stengetid, typisk! Må da undre hele natten før jeg får svar. Jeg har heller ingen som kan overvåke meg det første døgnet, håper det går bra. Alle bekymringene man har dagene før ting skjer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så over gamle papirer da jeg kom over et brev. Det er utrolig at man kan gå å tro at man er den eneste i verden som tror det har skjedd noe kriminelt med en person, for så å ikke tenke mere på det etter at man har fått et brev. Der gikk jeg i 3 år med frustrasjonen, tankene og følelse av svik, hvorfor tok det så lang tid? "Mistet papirene", sa de, men det stemte ikke.

Jeg er glad det hele er over og har vært over i 1 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...