Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Jeg likte den ikke jeg :P Ab føles ut som 1 bruker nå..

EY! Du må da like struts!

Skrevet (endret)

Jeg sliter med tørr hals i svelget der og googlet det. Fant en sjelden sykdom og så nederst på siden over behandlingsmetoder, første og viktigste punkt:

Aksepter at du har sykdommen.

Wtf? Er det bare å gi opp hvis man ikke aksepterer den? Og hvem aksepterer ikke at de har en sykdom? :hoho: Det er en mindre alvorlig sykdom :fnise:

Neste gang jeg er forkjøla nekter jeg å akseptere det! :jolie:

Endret av Evilposelos
Skrevet

Jaja, tenkte jeg skulle feiret St. Patricks idag, men fikk aldri rotet meg til det. Så kjøpte en lettøl og helte grønn konditorfarge oppi og litt chillinøtter ved siden av foran tven. Paaarty! :fnise:

Gjest .-L-.
Skrevet

EY! Du må da like struts!

Bare hvis jeg kan ride på den. Hørt at de løper fort..

Skrevet

Bare hvis jeg kan ride på den. Hørt at de løper fort..

Høres ustabilt ut, hadde heller satt meg på en hest om jeg var deg. Ramler man forover, har man større sjans for å holde seg fast på en hest enn en struts :fnise: Jeg har ramlet forover flere ganger på hest.

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Har ikke ridd på annet enn mannfolk, jeg. :sukk: Vil ri på hest en gang, men tåler ikke hester :grine:

Endret av Mortem
Skrevet

Jøss, egen fjasetråd!! moro

Skrevet

Jeg har ridd mye på hest, men har også tatt noen små turistturer på esel, dromedar og elefant.

Skrevet

Har ikke ridd på annet enn mannfolk, jeg. :sukk: Vil ri på hest en gang, men tåler ikke hester :grine:

Det er koselig å ri på hest, har selv holdt på med hest i ca 10-11 år, før allergien ble ekstremt ille. Ja, jeg som deg er allergisk mot hester, og egentlig alt som har med det å gjøre. Gikk fint i 10-11 år, da jeg ikke brydde meg nevneverdig å ikke ha nok luft i lungene, og besvime i stallen. Men jeg kan fortsatt dra og ri litt, dersom noen steller hesten klar for meg, slik at det bare er for meg å hoppe opp og ri :)

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Jøss, egen fjasetråd!! moro

Velkommen til galskapen.

Skrevet

Velkommen til galskapen.

Takk. Galskap passer meg bra. :enig: <------ se, han er enig.

Skrevet

Jeg har ridd mye på hest, men har også tatt noen små turistturer på esel, dromedar og elefant.

Esel? Må man ikke ha en spesiel teknikk for å ri på dem, siden de er så sta? Tenker gulerot på pinne forand dem :ler:

Det er koselig å ri på hest, har selv holdt på med hest i ca 10-11 år, før allergien ble ekstremt ille. Ja, jeg som deg er allergisk mot hester, og egentlig alt som har med det å gjøre. Gikk fint i 10-11 år, da jeg ikke brydde meg nevneverdig å ikke ha nok luft i lungene, og besvime i stallen. Men jeg kan fortsatt dra og ri litt, dersom noen steller hesten klar for meg, slik at det bare er for meg å hoppe opp og ri :)

Gjør du det ofte da? Jeg vil begynne igjen, mange år siden nå, men jeg klarer aldri å ta steget til å begynne å ri igjen.

Skrevet

Gjør du det ofte da? Jeg vil begynne igjen, mange år siden nå, men jeg klarer aldri å ta steget til å begynne å ri igjen.

Nå for øyeblikket rir jeg ikke, grunnet sykdom som jeg ikke vil forverre gjennom hesteallergi. :)

Det er aldri for sent å hoppe opp på hesteryggen igjen. Vet flere rideskoler har voksen-timer, så det kan jo være en ide å høre med nærmeste rideskole om de har noe? Har du ridd før, så vil kunnskapene plutselig dukke opp igjen når du sitter atter på hesteryggen. Det er litt som å sykle egentlig, nesten med en gang du kommer opp så vil du huske hvordan ting fungerer :)

Det er noe eget med å sitte på en hesterygg og kun konsentrere seg om hesten og deg, alle andre tanker er bortevekk. Gleder meg til jeg har en fast plass å bo, slik at jeg kanskje kan begynne å ta ridetimer eller skaffe en förhest. Det hadde vært fint :)

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Høres ustabilt ut, hadde heller satt meg på en hest om jeg var deg. Ramler man forover, har man større sjans for å holde seg fast på en hest enn en struts :fnise: Jeg har ramlet forover flere ganger på hest.

Husker jeg så snabelen på en mannehest når jeg var liten og tenkte jezuz, den må være 2 meter lang.

Vet ikke jeg, hester er ikke helt min greie, så jeg går for super-strutsen :Nikke: Den har en supermann kappe på ryggen, bare for å se ekstra kul ut..

Endret av .-L-.
Skrevet

Husker jeg så snabelen på en mannehest når jeg var liten og tenkte jezuz, den må være 2 meter lang.

Vet ikke jeg, hester er ikke helt min greie, så jeg går for super-strutsen :Nikke: Den har en supermann kappe på ryggen, bare for å se ekstra kul ut..

Husker jeg så stabelen på hesten i min barndom, jeg også. Dette var mitt første møte med noen form for mannlig kjønnsorgan, så jeg ble dritkvalm og redd. Og jeg tenkte for meg selv at jeg skal aldri,aldri,aldri ha sex!

Skrevet

Har egentlig aldri tenkt noe over snabelen til hesten, kan være fordi jeg sto som 9-10 åring og vasket vekk gjørme og skit fra snabelen til vallaken på stallen :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...