Gå til innhold

Ny fjasetråd!


QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Ny mobil, nå har jeg også smarttelefon :danse: Kjøpt xperia z1 compact :danse:

Den vil jeg også ha!

Gratulerer med ny mobil :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ny mobil, nå har jeg også smarttelefon :danse: Kjøpt xperia z1 compact :danse:

Woho, gratulerer! Har Xperia Z, men hadde jeg kjøpt nå tror jeg det hadde blitt Compact. Litt lettere størrelse å håndtere og bære med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :laugh: Den fungerer bra. Enda litt vanskeligheter med å skrive sms, men jeg har faktisk blitt mye bedre på det enn i går :fnise: Den andre mongo-telefonen min gikk tom for strøm etter 30 min i telefonen, tror det var noe galt med den. Er uansett deilig at den nye ikke har gått tom for strøm selv om jeg har ringt mye :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :laugh: Den fungerer bra. Enda litt vanskeligheter med å skrive sms, men jeg har faktisk blitt mye bedre på det enn i går :fnise: Den andre mongo-telefonen min gikk tom for strøm etter 30 min i telefonen, tror det var noe galt med den. Er uansett deilig at den nye ikke har gått tom for strøm selv om jeg har ringt mye :laugh:

Skriv meldingene på datamaskinen, så går det så bra så.

Grattis med ny tatalut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :)

Til et annet tema:

Nytter ikke å snakke med en som prøver å legge skyld på et offer, de kverulerer i det evige til du selv tror det er din skyld, med mindre du er like sterk selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser nemlig mange av dem prøver seg på kvinneguiden, det fungerer ikke på samme måte når man skriver, det de oppnår er en haug med sinte mennesker. Man kan jo tro de er troll, men det er jo mange som er sånn i virkeligheten også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser nemlig mange av dem prøver seg på kvinneguiden, det fungerer ikke på samme måte når man skriver, det de oppnår er en haug med sinte mennesker. Man kan jo tro de er troll, men det er jo mange som er sånn i virkeligheten også.

Nei, de har rettferdigjort synet sitt i hodet sitt for langt tid siden. Mye enklere å skylde på noen, enn å ta stilling til noen ubehagelige sannheter. Svart-Hvitt tenkere generelt er håpløse å diskutere med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de har rettferdigjort synet sitt i hodet sitt for langt tid siden. Mye enklere å skylde på noen, enn å ta stilling til noen ubehagelige sannheter. Svart-Hvitt tenkere generelt er håpløse å diskutere med.

Ja, irriterende at de ikke kan se begge sider. Vanligvis er det jo noe i det de sier også, men de legger det frem som om ingenting annet kan være mulig :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen andre som blir fort mett av kyllingfilet pålegget? Altså jeg lurer på om det er fordi jeg blir småkvalm av de røde prikkene (minner meg om insekter) og det er derfor jeg blir mett. Blir ikke like mett av vanlig kylling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Er så trøtt at jeg holder på å svime av, men med en gang jeg legger meg ned, svirrer tankene i hodet og jeg er lys våken igjen. Jeg er så lei av å nesten aldri sove, blir gal. Såvit jeg klarer å holde øynene oppe nå. vil sove vil sove vil sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så trøtt at jeg holder på å svime av, men med en gang jeg legger meg ned, svirrer tankene i hodet og jeg er lys våken igjen. Jeg er så lei av å nesten aldri sove, blir gal. Såvit jeg klarer å holde øynene oppe nå. vil sove vil sove vil sove!

du kan telle sauer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...