Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet du hva forskjellen er, på en Amerikansk truckfører og en Norsk truckfører??? :cowboy:

Er det en vits? Jeg fant den ikke på google :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Banke på døra torturen fortsetter. Jeg har bedt folk heller ringe meg når de står utenfor :fnise: Lurer på om det finnes en kur mot den sinnsyke skvettingen hver gang noen banker på. Jeg kan jo ikke akkurat gå til psykolog og fortelle at jeg lider av det. Da må psykologen tro jeg gjør narr av han/henne :ler:

Noen ganger sitter jeg å venter på at det skal banke på, da skvetter jeg bare enda verre.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Når en amerikaner sier truck så refererer vedkommende enten til en diger trailer, lastebil eller en privatbil av pickup/jeep type.

En norsk som sier truck refererer stort sett til til en gaffeltruck

• Liker 1
Skrevet

Er det en vits? Jeg fant den ikke på google :ler:

Jeg skrev jo svaret!

Skrevet

Når en amerikaner sier truck så refererer vedkommende enten til en diger trailer, lastebil eller en privatbil av pickup/jeep type.

En norsk som sier truck refererer stort sett til til en gaffeltruck

Aha :)

Skrevet

Aha :)

Ja ja, - mange misforstår den der, men så er det også endel nordmenn som spør etter "greencases" når de vil ha grønnsaker.... :fnise:

Skrevet

Banke på døra torturen fortsetter. Jeg har bedt folk heller ringe meg når de står utenfor :fnise: Lurer på om det finnes en kur mot den sinnsyke skvettingen hver gang noen banker på. Jeg kan jo ikke akkurat gå til psykolog og fortelle at jeg lider av det. Da må psykologen tro jeg gjør narr av han/henne :ler:

Noen ganger sitter jeg å venter på at det skal banke på, da skvetter jeg bare enda verre.

Dette minner litt om småbarn som står med forventning i øynene, når de sier "ikke skrem meg nei?"

Skrevet

Ja ja, - mange misforstår den der, men så er det også endel nordmenn som spør etter "greencases" når de vil ha grønnsaker.... :fnise:

greencases? :laugh:

aldri hørt før...

Skrevet

greencases? :laugh:

aldri hørt før...

Da burde du søke opp noen tidlige intervjuer med rallyføreren Petter Solberg på tuben eller noe :hoho:

Skrevet

Da burde du søke opp noen tidlige intervjuer med rallyføreren Petter Solberg på tuben eller noe :hoho:

Jeg vet jo han snakker Norweglish og har hørt noe av det han har lirt av seg, men greencases? really? hjelpes....

Skrevet

Nei, nå ble det veldig mye fjas her ja....Og heldigvis for det... :laugh:

Skrevet

Her var det mye trøkk!.................................................. :lol:

Skrevet (endret)

Vanskelig å finne riktig lommebok. Når sluttet de med det store gapet bak man kunne ha kontanter :grine: Jeg vil ikke krølle kontantene og heller ikke ha en veske av en lommebok. :ler:

Endret av Evilposelos
Skrevet

YYYYYIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAA! Helgafjaset har startet! :hoppendeglad:

Skrevet (endret)

tumblr_myu9c2x2fI1sf43ngo1_500.jpg

Tenkte på deg, Poselos :nigo:

Bang on! :ler:

Vanskelig å finne riktig lommebok. Når sluttet de med det store gapet bak man kunne ha kontanter :grine: Jeg vil ikke krølle kontantene og heller ikke ha en veske av en lommebok. :ler:

Jeg og driver og leter etter en rimelig lommebok, men er mye som skal stemme. Synes ofte de har for lite kredittkortlommer, eller for liten lomme til mynter. Sett noen på clas ohlson som var av lær, ikke sånn billig fake som går sunn med en gang, som jeg vurderer. Akkurat passse små og, Den jeg har nå er egentlig litt for stor,og slitt. Kunne egentlig tenke å ha plass til mobilen og, men den er litt for stor. Har sånt cover med plass til kredittkort, men ikke myntlomme.

Komplisert problemstilling lommebokkjøp.

YYYYYIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAA! Helgafjaset har startet! :hoppendeglad:

Johooooo! :bolledeig:

Endret av Cordelia
Skrevet

tumblr_myu9c2x2fI1sf43ngo1_500.jpg

Tenkte på deg, Poselos :nigo:

:laugh: Jeg liker den teksten så godt :)

Bang on! :ler:

Jeg og driver og leter etter en rimelig lommebok, men er mye som skal stemme. Synes ofte de har for lite kredittkortlommer, eller for liten lomme til mynter. Sett noen på clas ohlson som var av lær, ikke sånn billig fake som går sunn med en gang, som jeg vurderer. Akkurat passse små og, Den jeg har nå er egentlig litt for stor,og slitt. Kunne egentlig tenke å ha plass til mobilen og, men den er litt for stor. Har sånt cover med plass til kredittkort, men ikke myntlomme.

Komplisert problemstilling lommebokkjøp.

Ja, jeg også synes det er vanskelig. Så en perfekt lommebok, men for en pris, nesten 1000 kr :fnise: Jeg synes 300 kroner burde holde.

• Liker 1
Skrevet

Oh ye, baby... :lur:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Oi, jeg glemte at den quoten faktisk var på signaturen til katta når jeg kommenterte, for det passet jo!
:hoho:

Sherlock på fylla er forretten priceless. Takk Stephen Moffat!

Denne posten burde kanskje postes under uinteressant tråden.

Endret av Cordelia
Skrevet

Man har ikke mer moro enn man lager selv... :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...