Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sånt skjer når man panter flakser for 65kr.

Flakser er vel mer verdt enn som så? ;)

Misunner deg litt. Det hadde egentlig vært knuseherlig med en ferie nå. Store planer for ferien da?

Næh, treffe familie og kose oss, blir nok å være i gamlelandet i år. Slappe av og ta det med ro, rett og slett :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finner bare tennisspillere som bruker det, det jeg kan se. Hu fine dama på trening brukte det i dag. Hun har en tendens til å dukke opp hver gang jeg er der, selv om jeg ikke går til faste tider. Begynner å lure på om hun gjør det med vilje...

Enten trener hun veldig mye, eller så har du fått deg en stalker.

Gjest badeand1
Skrevet

Sånt skjer når man panter flakser for 65kr.

Ja da gir det jo mening :P

Skrevet

Flakser er vel mer verdt enn som så? ;)

Næh, treffe familie og kose oss, blir nok å være i gamlelandet i år. Slappe av og ta det med ro, rett og slett :)

Sånne ferier er også ganske hyggelig i blant. Når det står minst mulig på planen og intensjonen er å bare slappe av og daffe rundt. Og det er jo kos med familiesamvær og om det ikke er dagligdags akkurat. Det er ikke det for min del, men noen høytider er jo. Også får en jo ladet opp igjen batteriene sine skikkelig og da. :)

Skrevet

Enten trener hun veldig mye, eller så har du fått deg en stalker.

Hun trener nok bare veldig mye. :P (Skjønt, hun ser ofte mot meg, tror jeg, men det kan jo ha noe med at det er særs vanskelig å ikke gjøre det samme andre veien).

Skrevet

Finner bare tennisspillere som bruker det, det jeg kan se. Hu fine dama på trening brukte det i dag. Hun har en tendens til å dukke opp hver gang jeg er der, selv om jeg ikke går til faste tider. Begynner å lure på om hun gjør det med vilje...

Hehe! Har du fått deg en stalker? Skummelt. Og det er vel ingen som trener med et slikt tøy vel, sett bort i fra tennisspillere? Hun trente ikke med en sånn snodig topp da, med skjørtekant eller hva enn.

Skrevet

Hun trener nok bare veldig mye. :P (Skjønt, hun ser ofte mot meg, tror jeg, men det kan jo ha noe med at det er særs vanskelig å ikke gjøre det samme andre veien).

Kanskje hun trener ofte for å kunne se på deg?

Skrevet (endret)

Hehe! Har du fått deg en stalker? Skummelt. Og det er vel ingen som trener med et slikt tøy vel, sett bort i fra tennisspillere? Hun trente ikke med en sånn snodig topp da, med skjørtekant eller hva enn.

Mulig. Uansett mye bedre enn tights. Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor "alle" foretrekker stramme tights når det finnes luftige plagg som dette.

Endret av Singha
Skrevet

Kanskje hun trener ofte for å kunne se på deg?

Nei, hun er nok bedre trent enn som så. :P

Skrevet

Mulig. Uansett mye bedre enn tights. Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor "alle" foretrekker stramme tights når det finnes luftige plagg som dette.

Fordi trusa vises når man tøyer ut?

Nei, hun er nok bedre trent enn som så. :P

Hehe, og det er ikke du?

Skrevet

Natta Orgus!

God natt! Og snart igjen.. :P

[...Simpsons...]

Jeg liker forholdet du har til Simpsons! Burde tatt meg tid og prioritert å få sett de første sesongene igjen! Men noen har utstyrt meg med en klokke med bare 24 timer :/ Til helga kanskje!

Forbanna facebokk fuckers! Fant den tråden om "annet" mappen. Trur du søren ikke jeg hadde atten uleste meldinger. Wtf!

Haha jeg skjønte aldri greia med den mappa, hva er vilkårene for at beskjeder skal havne der liksom?

Hei hei folkens!

Sender en hilsen fra Bulgaria. Solen skinner, rundt 27 grader i skyggen nå, vi koser oss masse!

Mvh Yvonne :heiajente:

Ooh :D Misunner deg! Synes Bulgaria var kjempefint jeg! Både landet, maten og folkene. Er rett og slett litt underrated etter min mening :)

Skrevet

Fordi trusa vises når man tøyer ut?

Hun hadde treningshorts under tror jeg. Og uansett, i tights vises alt hele tida uansett hva du gjør så...

Hehe, og det er ikke du?

Nei jeg er ikke så veldig godt trent.

Skrevet

Legger jeg meg når du står opp tro? :laugh:

Du trenger å jobbe på døgnrytmen din! :P

Skrevet

Hun hadde treningshorts under tror jeg. Og uansett, i tights vises alt hele tida uansett hva du gjør så...

Shorts under, da blir det vel bare en litt lang topp da...? Tightsen viser ingenting da, selv om den viser "alt" :ler:

Skrevet

Har du stalket NerdMedSverd over på diskusjon.no, Mortem?

Skrevet

Har du stalket NerdMedSverd over på diskusjon.no, Mortem?

Du mener vel at jeg har skremt han dit :fnise:

Skrevet

Du mener vel at jeg har skremt han dit :fnise:

Åh, det var deg det ja. Stemmer. Jeg begynner visst å bli gammel...

Men jeg er gammel nok til en nattaøl heldigvis da!

Skrevet

Det er jo ikke alle som foretrekker stramme treningstights da. Selv synes jeg egentlig ikke slike treningstights er så veldig fint. Da ser heller ofte vanlige tights finere ut.

Og luftig ja. Burde ikke undervurderes det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...