Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

Ja. Prøv å finn meg.

Nei a. Finn meg istedet og send meg en PM.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er egentlig en utrolig dårlig stalker! :skratte:

:ler: Ja.

Skrevet

Hehe ja.

:jepp:

Hva blir kjøpt denne gangen? Og er alt det andre ferdig montert? :P

Gjest badeand1
Skrevet

Hva blir kjøpt denne gangen? Og er alt det andre ferdig montert? :P

Tvbordet og kommoden er montert. Imorra skal jeg hente en annen kommode og montere den også. Det helvetes klesskapet tar jeg til slutt.

Mer du lurer på? :D

Skrevet (endret)

Faen så mange triste utleiebuler som finnes i det ganske land altså

I know! Var på Finn og kikka på det som var for jeg begynner å bli lei denne, men fant fort ut at skulle jeg leid med den leiea jeg har nå, så hadde bare blitt et rom i hybelkompleks eller noe lignende. Er jo helt sinnsykt det markedet. Skulle vært et tak på maks leie altså. Så jeg beholder mine 50 kvm så lenge.

Endret av Cordelia
Skrevet

Tvbordet og kommoden er montert. Imorra skal jeg hente en annen kommode og montere den også. Det helvetes klesskapet tar jeg til slutt.

Mer du lurer på? :D

Aha! Hmm nei har dekt det meste akkurat nå, varsler om det skulle dukke opp noe!

Det måtte ha vært ganske tomt hos deg til å begynne med? :P

I know! Var på Finn og kikka på det som var for jeg begynner å bli lei denne, men fant fort ut at skulle jeg leid med den leiea jeg har nå, så hadde bare blitt et rom i hybelkompleks eller noe lignende. Er jo helt sinnsykt det markedet. Skulle vært et tak på maks leie altså. Så jeg beholder mine 50 kvm så lenge.

Ja størrelsen er jo en ting, men enkelte er jo i så dårlig stand og dårlig vedlikeholdt at jeg hadde ikke latt bikkja mi bo der en gang. Ikke at jeg har hund men :P

Skrevet

Kan bo hos meg. Betale med knapper, glansbilder, husvask og mat.

Gjest badeand1
Skrevet

Aha! Hmm nei har dekt det meste akkurat nå, varsler om det skulle dukke opp noe!

Det måtte ha vært ganske tomt hos deg til å begynne med? :P

Bare å spørre! Liker å svare på spørsmål.

Nei egentlig ikke. Er bare jeg som ville ha nye ting. :P Eller jeg trengte den ene kommoden da.. og jeg treeeengte jo egentlig den andre også. Klesskapet er ikke til meg. :P

Skrevet

Da skal jeg prøve å få noen minutter ekstra med søvn, overlater KG i fjasefolkets hender! Play nice :)

Skrevet

Mye fukt og gamle hus/bygårder ute og går ja. Men 50 kvm er jo ikke så verst :)

Gjest badeand1
Skrevet

Da skal jeg prøve å få noen minutter ekstra med søvn, overlater KG i fjasefolkets hender! Play nice :)

Play good night! ..what.

Sov godt!

Skrevet

Nei, eller har spillt shadow warrior men hvert brett tar jo bare sånn 10 min, også har jeg laget mat liksom

Tida går fort når man spiller.

Skrevet

Mortem, jeg la deg til som venn :fnise:

Skrevet

Ja størrelsen er jo en ting, men enkelte er jo i så dårlig stand og dårlig vedlikeholdt at jeg hadde ikke latt bikkja mi bo der en gang. Ikke at jeg har hund men :P

Nei, det er mye rart. Merkelig hva man mener folk skal finne seg i av standard bare fordi de leier. Mange huseiere har og en litt for stor tendens til å være hobbysnekkere, kombinert med billig byggemateriale og uvilje til å pusse opp så...

Kan bo hos meg. Betale med knapper, glansbilder, husvask og mat.

Hehe, hadde du sett hvordan det så ut her iblant, og smakt min oversalta eggerøre og vasne pasta, så tror jeg du hadde steila litt. Men jeg har et album med mine gamle glansbilder.

Skrevet

Hehe, hadde du sett hvordan det så ut her iblant, og smakt min oversalta eggerøre og vasne pasta, så tror jeg du hadde steila litt. Men jeg har et album med mine gamle glansbilder.

Ok, men da er du vant til rot og sånt, så da kan du bo her for noen tusenlapper + strøm i stedet for!

Skrevet

Mye fukt og gamle hus/bygårder ute og går ja. Men 50 kvm er jo ikke så verst :)

Nei, skal ikke klage. Lyst er det og, så med noen små uregelmessigheter er dette et av de beste stedene jeg har leid. Har faktisk veldig lite å klage på sånn sett, spesielt med den husleien jeg har.

Skrevet

Ok, men da er du vant til rot og sånt, så da kan du bo her for noen tusenlapper + strøm i stedet for!

Hehe, ok da veit jeg det hvis jeg plutselig skulle få behov for å bevege meg i de trakter. :fnise:

Skrevet

Alle som ikke har et slikt behov er merkelige mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...