Cordelia Skrevet 11. juli 2013 #6041 Skrevet 11. juli 2013 Var det noe interessant? Hvor mange stalkermeldinger fra forumet? Det meste var heldigvis mest meldinger fra ting grupper og ting jeg har "lika". Men det var et par fra noen jeg ikke har peiling på hvem er. Ene tror jeg har sletta seg, for det stor bare "Facebook bruker" som navn som lurte på om han kjente meg, og en eller annen tulling med ett navn som skrev "Heiiiii!"(innovativ må jeg si). Og ei annen melding fra en forumbruker, men ingen stalker melding nei.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. juli 2013 Forfatter #6042 Skrevet 11. juli 2013 (endret) Jeg har bare fått "Denne meldingen er ikke lenger tilgjengelig, fordi vi har oppdaget at den inneholder støtende innhold eller er markert som spam." av Jeff Davidson Han er sletta, derfor jeg sier navnet. Og fordi etternavnet var litt morsomt Endret 11. juli 2013 av Evilposelos
Gjest SweetSunshine Skrevet 11. juli 2013 #6043 Skrevet 11. juli 2013 Fornuftig. En "overdose" på koffein kan være relativt ubehagelig. Du altså. Slutt å klag! Når du er kommet deg på stranden, så ta deg en kjapp dukkert da, så våkner du fort! Ja, men problemet var jo å komme seg dit:p haha! Men det hjalp å bade litt, nå kan man bare steke seg resten av dagen:)
Gjest SweetSunshine Skrevet 11. juli 2013 #6045 Skrevet 11. juli 2013 og en eller annen tulling med ett navn som skrev "Heiiiii!"(innovativ må jeg si). Og ei annen melding fra en forumbruker, men ingen stalker melding nei. Jeg lurer på om det der faktisk fungerer på noen? Jeg kjenner deg ikke, men alt jeg skal skrive er 'heeeeeii!'?!
Cordelia Skrevet 11. juli 2013 #6046 Skrevet 11. juli 2013 Jeg lurer på om det der faktisk fungerer på noen? Jeg kjenner deg ikke, men alt jeg skal skrive er 'heeeeeii!'?! Fjortiser muligens.....Ihvertfall ikke på et 32 årig kvinnfolk ......
Tusenpusen Skrevet 11. juli 2013 #6047 Skrevet 11. juli 2013 Ja, men problemet var jo å komme seg dit:p haha! Men det hjalp å bade litt, nå kan man bare steke seg resten av dagen:) Stek stek stek, uh? Og et bad hjelper alltid godt nå. Er ikke ofte jeg bader i sjøen i Norge, men det kan jo gå greit noen ganger.
Gjest SweetSunshine Skrevet 11. juli 2013 #6048 Skrevet 11. juli 2013 Fjortiser muligens.....Ihvertfall ikke på et 32 årig kvinnfolk ...... Stek stek stek, uh? Og et bad hjelper alltid godt nå. Er ikke ofte jeg bader i sjøen i Norge, men det kan jo gå greit noen ganger. Jaaaa-deilig! Iskaldt, men godt! ..Og selvfølgelig må man benytte muligheten når man har en fridag OG det er fint vær. Det er en sjelden mulighet her i gården:)
Tusenpusen Skrevet 11. juli 2013 #6049 Skrevet 11. juli 2013 Jaaaa-deilig! Iskaldt, men godt! ..Og selvfølgelig må man benytte muligheten når man har en fridag OG det er fint vær. Det er en sjelden mulighet her i gården:) Det er muligens en sjeldent mulighet i de fleste gårder kanskje. Og å utnytte mulighetene når de kommer er en dyd!
Tusenpusen Skrevet 11. juli 2013 #6050 Skrevet 11. juli 2013 Forøvrig, vedrørende denne "annet" innboksen på facebook. Jeg har merket at jeg er blitt en smule mer paranoid etter jeg har begynt å henge på KG og sjekker den innboksen i ny og ne når jeg ser den blir nevnt her på KG. Men det er sjeldent noe nytt der i gården da.
Pimp Skrevet 11. juli 2013 #6051 Skrevet 11. juli 2013 Nå ble jeg nysgjerrig! Hva er denne innboksen for noe? *logger inn på fb*
Tusenpusen Skrevet 11. juli 2013 #6052 Skrevet 11. juli 2013 Dere.. Er det forøvrig ønskelig med et litt mer reelt inntrykk av musikken min?
Tusenpusen Skrevet 11. juli 2013 #6054 Skrevet 11. juli 2013 Okay. Denne er en litt mer sådan storytelling låt da. http://www.youtube.com/watch?v=66rMlG8PRSo
Eudyptula Skrevet 11. juli 2013 #6055 Skrevet 11. juli 2013 Kult! Har du lagt ut flere ting her, som jeg ikke har fått med meg?
Tusenpusen Skrevet 11. juli 2013 #6056 Skrevet 11. juli 2013 Takker! Og vel, la ut en link til noe fjaseri for noen sider siden. Ligger på samme youtube konto da.
Eudyptula Skrevet 11. juli 2013 #6057 Skrevet 11. juli 2013 Ekstra pluss at du fremfører på norsk (bergensk)!
Tusenpusen Skrevet 11. juli 2013 #6058 Skrevet 11. juli 2013 Hehe. Det skulle bare mangle! Jeg leker jo med ordene på en helt annen måte på morsmålet da.
Eudyptula Skrevet 11. juli 2013 #6059 Skrevet 11. juli 2013 Tøft gjort, mange ganger kan det jo være enklere å gjemme seg bak et annet språk(?).
Tusenpusen Skrevet 11. juli 2013 #6060 Skrevet 11. juli 2013 Tja. Det er den og da. Det blir hakket mer genuint, når det taes på morsmålet. Men det faller seg naturlig. Og det er ikke et alternativ engang for meg altså. Jeg kan prate engelsk normalt liksom, men når jeg skal rappe på engelsk høres det bare veldig rart ut. Muligens fordi jeg liker noen ganger å dra ordene litt ut og endre tonefallet, men når jeg gjør det på engelsk, høres det bare ut som jeg ikke er noe god i engelsk, på en måte. Og vokabularet mitt også, er jo noe større på morsmålet og da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå