Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vant.. Ikke :(

Endret av Evilposelos
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vant ikke hva?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Møl? :O

Ja, gidder ikke forklare, har gjort det så mange ganger, men ja, etter sesong 9 forandrer serien seg fra å være en animert komiserie, til å være en animasjons serie alle familiy guy, american dad.

Plottene blir dårligere, mindre realistiske, ting mister konsekvenser, alt handler om å lage gags

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Du bør sitte av en del av tiden din da ja. Det er mange episoder jeg ikke har sett og, fra første episode til sesong 10. Og eg sitter egentlig større stor pris på de nyere episodene, fra sesong 19 - 20 ish.

¨

Mmmh.. Kommer sikkert like langt som Orgus da....;)

Og gratulerer med nr.6000! :blomst:

Skrevet

Ja, gidder ikke forklare, har gjort det så mange ganger, men ja, etter sesong 9 forandrer serien seg fra å være en animert komiserie, til å være en animasjons serie alle familiy guy, american dad.

Plottene blir dårligere, mindre realistiske, ting mister konsekvenser, alt handler om å lage gags

Hmm har jeg aldri tenkt over. Skal tenke litt på det i morra når jeg er våken.

God natt!

Skrevet

Dakal niten. :kose:

¨

Mmmh.. Kommer sikkert like langt som Orgus da.... ;)

Og gratulerer med nr.6000! :blomst:

Ikke sant! Vet ikke om jeg hadde kommet så langt engang.

Og takk! The New Guy gets it! :) Hva vinner jeg?

Skrevet

Det har stort sett alltid vært gags. Men nå som de har fått utviklet formatet har også mulighetene eksplodert (som en god simpsons-eksplosjon, startet av Maggie f.eks). Og Seth Macfarlane står bak Family Guy og er mye involvert i American Dad, og han har aldri lagt skjul på at Simpsons var de første og det har aldri burde være et spørsmål om hvem som følger hvem.

Skrevet

Ser ikke noe særlig på de seriene. Men liker babyen og bikkja som partners in crime i Family Guy. :fnise:

Gjest SweetSunshine
Skrevet

So what. :danse:

Ikke noe galt i det, bare veldig artig;)

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Dakal niten. :kose:

Ikke sant! Vet ikke om jeg hadde kommet så langt engang.

Og takk! The New Guy gets it! :) Hva vinner jeg?

Det må blir noe helt spesielt!

Skrevet

Det må blir noe helt spesielt!

Men hvor spesielt kan det bli?

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Ikke noe galt i det, bare veldig artig;)

Trodde du var en av de idiotene som klager på at vi bruker for mye tid her inne. :P

Sorry hvis jeg var frekk altså.

Endret av Mortem
Skrevet

Jeg opprettet en tråd om agurknytt. Nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å komme i avisa som anonym. F.eks kan jeg jo se for meg en sånn artikkel:

Du kan bli solbrent til tross for at du har strømpebukse på deg.

Den anonyme kilden har blitt sterkt solbrent etter å ha sittet ute i solen og går nå ut i avisen for å advare andre.

Vi har snakket med overlege Bjarne, som kan fortelle at det er viktig å ta på solkrem selv om man har på strømpebukse.

Styret i norsk føflekkforening er bekymret, de ser stadig at jenter ikke smører på seg solkrem, det fører til en vekst av medlemmer i foreningen samt bekymrede telefoner. Foreningen sier videre at de ikke har bemanning til å ta imot alle telefonene i fellesferien, men de jobber så godt de kan.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg opprettet en tråd om agurknytt. Nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å komme i avisa som anonym. F.eks kan jeg jo se for meg en sånn artikkel:

Du kan bli solbrent til tross for at du har strømpebukse på deg.

Den anonyme kilden har blitt sterkt solbrent etter å ha sittet ute i solen og går nå ut i avisen for å advare andre.

Vi har snakket med overlege Bjarne, som kan fortelle at det er viktig å ta på solkrem selv om man har på strømpebukse.

Styret i norsk føflekkforening er bekymret, de ser stadig at jenter ikke smører på seg solkrem, det fører til en vekst av medlemmer i foreningen samt bekymrede telefoner. Foreningen sier videre at de ikke har bemanning til å ta imot alle telefonene i fellesferien, men de jobber så godt de kan.

Hehe, det er godt du har prosjekter i ferien. :fnise: Ikke at jeg har noe mer interessant å drive med men...

Endret av Cordelia
Gjest SweetSunshine
Skrevet

Trodde du var en av de idiotene som klager på at vi bruker for mye tid her inne. :P

Sorry hvis jeg var frekk altså.

Haha, neida, slang meg jo på her jeg også ikveld. Så får vel droppe å klage på dere andre, ikke helt bra for meg selv hvis jeg skal drive på med sånt tull, skjønner du :laugh:
Gjest badeand1
Skrevet

Hehe, nei. Men så er det forskjell på et par innlegg om dagen i forhold til et innlegg hvert minutt. :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...