Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

:skaal:

Tjohei og duddelidei?

Videoannonse
Annonse
Gjest SweetSunshine
Skrevet

Haha, neida, slang meg jo på her jeg også ikveld. Så får vel droppe å klage på dere andre, ikke helt bra for meg selv hvis jeg skal drive på med sånt tull, skjønner du :laugh:

Hehe, nei. Men så er det forskjell på et par innlegg om dagen i forhold til et innlegg hvert minutt. :laugh:

Jaja, de fleste av oss kaster bort tiden på mye rart. Litt klein humor på KG er ikke en av de verste tingene man bedrive tiden med :laugh:
Gjest SweetSunshine
Skrevet

Tjohei og duddelidei?

Jeg har begynt feiringa!

Skrevet

Jeg har begynt feiringa!

Hvor lenge holder du den gående?

Burde hedersgjesten begynne, drikke noen kjappe pils under en dusj, ta på en skjorte og møte et sted?

Og du.. Til solen står opp igjen ! :briller2:

Gjest Gunfreak
Skrevet

Det har stort sett alltid vært gags. Men nå som de har fått utviklet formatet har også mulighetene eksplodert (som en god simpsons-eksplosjon, startet av Maggie f.eks). Og Seth Macfarlane står bak Family Guy og er mye involvert i American Dad, og han har aldri lagt skjul på at Simpsons var de første og det har aldri burde være et spørsmål om hvem som følger hvem.

Nei, de første 8-9 sesongene hadde god historie, og ting hadde konsekvenser.

Jeg får komme med eksempelet jeg pleier å komme med, selv om jeg er lei av å skrive det.

I sesong 11 eller 12, flytter fly rutene over huset til simpsons, og lisa klager over at flyene flyr lavere og lavere, pluttselig inn i stua kommer nesa på et passasjerfly, også rygger det ut med bip bip.

Slikt hadde aldri skjedd i tidligere sesonger, da hadde ting konsekvenser, skade på huset kostet penger, flere episoder handler jo bare om hvordan homer skal få penger til presanger eller fikse huset eller bilen.

Men her, blir da hele stua ødelagt(hvis man ser borti fra at hele husker skulle eksplodert om et fly krasja inn i det. Men neste sekund er stua helt fin igjen. Dette er en FAMILIY GUY!! vits, ikke simpsons vits. Og helt siden de slapp inne like Seith Mcfarlen vitser har simpson bare blitt kjipt. Man mister den emosjonelle følelsene man hadde med karakterene fordi nå er de bare tomme gangs maskiner uten noe sjel.

• Liker 1
Skrevet

Vurdere å ta meg noe kaffe, men det er vel egentlig ikke så lurt med tanke på håpet om å få sove snart.

Skrevet

Vurdere å ta meg noe kaffe, men det er vel egentlig ikke så lurt med tanke på håpet om å få sove snart.

Ta heller en kakao :sikle:

Skrevet

Ta heller en kakao :sikle:

Har ikke desverre. Og te har jeg heller ikke noe lyst på. Så dah....

Skrevet

Finner koffein i te også. Ikke like mye som i kaffe da.

Skrevet

Joa det er jo det. Reagerer ikke så mye på vanlig kaffe, men det her var espressobasert, så litt mer.

Skrevet

Man får både Red Bull og koffein-tabeletter hvis det er det å 'våkne til' en er ute etter?

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Å, har ikke kaffe her... og skjønner ikke hvordan jeg skal våkne nok til å komme meg ned på stranda... *dra meg selv i nakken og komme igang* ... #Ferieproblemer

Skrevet

Man får både Red Bull og koffein-tabeletter hvis det er det å 'våkne til' en er ute etter?

Hehe, jo på morrasida kan jo det trenger, men tror jeg stod over den gitt.

Å, har ikke kaffe her... og skjønner ikke hvordan jeg skal våkne nok til å komme meg ned på stranda... *dra meg selv i nakken og komme igang* ... #Ferieproblemer

Den sommeren altså! :fnise:

Skrevet

Hehe, jo på morrasida kan jo det trenger, men tror jeg stod over den gitt.

Fornuftig. En "overdose" på koffein kan være relativt ubehagelig.

Du altså. Slutt å klag! :P Når du er kommet deg på stranden, så ta deg en kjapp dukkert da, så våkner du fort! :)

Skrevet

Forbanna facebokk fuckers! Fant den tråden om "annet" mappen. Trur du søren ikke jeg hadde atten uleste meldinger. Wtf!

Skrevet

Fornuftig. En "overdose" på koffein kan være relativt ubehagelig.

Drrrrrrrr!*lyden av bein mot gulv*

Skrevet

Drrrrrrrr!*lyden av bein mot gulv*

Hehe. En får lyst å krype ut av skinnet sitt ja.

Skrevet

Forbanna facebokk fuckers! Fant den tråden om "annet" mappen. Trur du søren ikke jeg hadde atten uleste meldinger. Wtf!

Var det noe interessant? Hvor mange stalkermeldinger fra forumet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...