Tusenpusen Skrevet 11. juli 2013 #6062 Skrevet 11. juli 2013 (endret) Jeg likte den, Tusenpusen Så hyggelig. Endret 11. juli 2013 av Tusenpusen
Anglofil Skrevet 11. juli 2013 #6063 Skrevet 11. juli 2013 Hei hei folkens! Sender en hilsen fra Bulgaria. Solen skinner, rundt 27 grader i skyggen nå, vi koser oss masse! Mvh Yvonne 2
Eudyptula Skrevet 11. juli 2013 #6065 Skrevet 11. juli 2013 Det er faktisk ganske fint i Oslo også nå, men jeg skulle gjerne vært på tur ja... Ha en fortsatt flott ferie, Yvonne
Tusenpusen Skrevet 11. juli 2013 #6066 Skrevet 11. juli 2013 Fristerinne! Ble du fristet nå? Hun er jo ikke den eneste med en ferie nå vel? Yvonne, hørtes veldig behagelig ut. Håper ferien videre blir knall.
Eudyptula Skrevet 11. juli 2013 #6067 Skrevet 11. juli 2013 (endret) Ble du fristet nå? Hun er jo ikke den eneste med en ferie nå vel? Åh, nå ble iallfall jeg litt lei meg for at jeg ikke har ferie ennå Endret 11. juli 2013 av Eudyptula
Singha Skrevet 11. juli 2013 #6068 Skrevet 11. juli 2013 Ble du fristet nå? Hun er jo ikke den eneste med en ferie nå vel? Hun er en av mange.
Tusenpusen Skrevet 11. juli 2013 #6069 Skrevet 11. juli 2013 Hun er en av mange. Definitivt. Fellesferien innebærer jo som regel nettopp det. Men hva er du aller mest fristet til da? Åh, nå ble iallfall jeg litt lei meg for at jeg ikke har ferie ennå Da er vi to. Ingen ferie på meg heller, før vi nærmer oss slutten av august.
Singha Skrevet 11. juli 2013 #6070 Skrevet 11. juli 2013 Definitivt. Fellesferien innebærer jo som regel nettopp det. Men hva er du aller mest fristet til da? Vinne i Lotto og bo på noen fine hoteller i byer rundt om i verden i noen uker. Byer valgt ved hjelp av dartpiler.
Eudyptula Skrevet 11. juli 2013 #6071 Skrevet 11. juli 2013 Da er vi to. Ingen ferie på meg heller, før vi nærmer oss slutten av august. Jobbe hele sommeren? Kjekt å ha noe å se frem til da, høsten er jo lang og kjip nok som det er. Jeg føler meg imidlertid veldig klar for ferie neste uke
Cordelia Skrevet 11. juli 2013 #6073 Skrevet 11. juli 2013 (endret) Hat nettop tørka støv og støvsuga, det var ikke varmt nei. Nå må jeg vel snart komme meg på butikken, er heldigvis litt kjøligere ute nå. Endret 11. juli 2013 av Cordelia
Singha Skrevet 11. juli 2013 #6074 Skrevet 11. juli 2013 Jeg pleier og stort sett å jobbe om sommeren. Og så går jeg på samme smellen hvert år når jeg blir bedt med på ting i august når jeg har sagt i fra på jobb om at jeg skal jobbe.
Singha Skrevet 11. juli 2013 #6075 Skrevet 11. juli 2013 Hat nettop tørka atøv og støvsuga, det var ikke varmt nei. Nå må vel snart komme meg på butikken, er heldigvis litt kjøligere ute nå. Jeg pleier gjøre slikt i bokseren når det er varmt, jeg. Spesielt badet blir ekstremt varmt for meg når det vaskes og det er varmt ute.
Tusenpusen Skrevet 11. juli 2013 #6076 Skrevet 11. juli 2013 Vinne i Lotto og bo på noen fine hoteller i byer rundt om i verden i noen uker. Byer valgt ved hjelp av dartpiler. Uendelig med ressurser omtrent og bare reise rundt på fine hoteller? Det er en vakker tanke. Dartpiler derimot. Har du allerede vært på alle de stedene du har ønsket å se? Jobbe hele sommeren? Kjekt å ha noe å se frem til da, høsten er jo lang og kjip nok som det er. Jeg føler meg imidlertid veldig klar for ferie neste uke Hele sommeren? Tja, joda, det blir vel gjerne så. Tenker meg en tur sydover enda senere i høst og. Og neste uke ja. Du har ikke mange timene igjen da, før det er feriestart og champagnen sprettes kanskje?
Cordelia Skrevet 11. juli 2013 #6077 Skrevet 11. juli 2013 (endret) Jeg pleier gjøre slikt i bokseren når det er varmt, jeg. Spesielt badet blir ekstremt varmt for meg når det vaskes og det er varmt ute. Nei, det vil jeg ikke utsette en stakkars uforvarende nabo for. Her er faktisk badet det det kjøligste punkete på sommeren. Mne sola står rett på vinduene som fungerer som drivhus, går ikke an å sitte ute pga sola. En sommer hvor jeg hadde temperaturmåleren foran i solsteiken målte jeg rett oppunder femti grader, sola stod jo rett på men hadde ikke holdt ut lenge utenfor her da. Endret 11. juli 2013 av Cordelia
Eudyptula Skrevet 11. juli 2013 #6078 Skrevet 11. juli 2013 Hele sommeren? Tja, joda, det blir vel gjerne så. Tenker meg en tur sydover enda senere i høst og.Og neste uke ja. Du har ikke mange timene igjen da, før det er feriestart og champagnen sprettes kanskje? I wish! Har dessverre helgejobbing å se frem til også Hat nettop tørka støv og støvsuga, det var ikke varmt nei. Nå må jeg vel snart komme meg på butikken, er heldigvis litt kjøligere ute nå. Motivasjon, kom til meg også...
Singha Skrevet 11. juli 2013 #6079 Skrevet 11. juli 2013 Uendelig med ressurser omtrent og bare reise rundt på fine hoteller? Det er en vakker tanke. Dartpiler derimot. Har du allerede vært på alle de stedene du har ønsket å se? Vanskelig spørsmål. Både ja og nei. Jeg kunne godt tenkt meg en tur til Japan da. Men dit skal jeg før eller senere uansett liksom, så det hadde ikke gjort noe om dartpila ikke landa der.
Singha Skrevet 11. juli 2013 #6080 Skrevet 11. juli 2013 Nei, det vil jeg ikke utsette en stakkars uforvarende nabo for. Her er faktisk badet det det kjøligste punkete på sommeren. Mne sola står rett på vinduene som fungerer som drivhus, går ikke an å sitte ute pga sola. En sommer hvor jeg hadde temperaturmåleren foran i solsteiken målte jeg rett oppunder femti grader, sola stod jo rett på men hadde ikke holdt ut lenge utenfor her da. Skaff deg leilighet i øverste etasje, nobbie.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå