Cordelia Skrevet 11. juli 2013 #6081 Skrevet 11. juli 2013 Motivasjon, kom til meg også... Her var motivasjonen nysing pga støv og allergi, så desverre var det ikke så veldig frivillig. Men det er jo veldig deilig når en er ferdig da.
Cordelia Skrevet 11. juli 2013 #6082 Skrevet 11. juli 2013 (endret) Skaff deg leilighet i øverste etasje, nobbie. Hadde man bare hatt råd til å flytte, har en rimelig sweet deal her jeg er nå husleiemessig. Dem forrige leiligheten var og sokkel, og den var mye kjøligere, men desverre også muggen og lekk da. Endret 11. juli 2013 av Cordelia
Eudyptula Skrevet 11. juli 2013 #6083 Skrevet 11. juli 2013 Her var motivasjonen nysing pga støv og allergi, så desverre var det ikke så veldig frivillig. Men det er jo veldig deilig når en er ferdig da. Jeg er veldig gglad for at jeg ikke er allergisk mot støv. Da hadde jeg nok vært død nå.
Singha Skrevet 11. juli 2013 #6084 Skrevet 11. juli 2013 Jeg er veldig gglad for at jeg ikke er allergisk mot støv. Da hadde jeg nok vært død nå. Haha. Jeg og!
Tusenpusen Skrevet 11. juli 2013 #6085 Skrevet 11. juli 2013 I wish! Har dessverre helgejobbing å se frem til også Motivasjon, kom til meg også... Skal du jobbe i helgen og? Huff. Men, jeg har hørt at jo mer en gleder seg til noe, jo bedre blir det. Vanskelig spørsmål. Både ja og nei. Jeg kunne godt tenkt meg en tur til Japan da. Men dit skal jeg før eller senere uansett liksom, så det hadde ikke gjort noe om dartpila ikke landa der. Japan ja. Ditto. Kjenner jo et par som har studert der og da, og det virker som et finurlig sted. Men om du skulle kaste dartpiler, så kan du like gjerne havne dypt inn i jungelen i Afrika. Hadde det vært stas?
Singha Skrevet 11. juli 2013 #6086 Skrevet 11. juli 2013 Japan ja. Ditto. Kjenner jo et par som har studert der og da, og det virker som et finurlig sted. Men om du skulle kaste dartpiler, så kan du like gjerne havne dypt inn i jungelen i Afrika. Hadde det vært stas? Nei. Har ingen ønske om å dra midt inn i Afrika. Hadde nok kasta pila på nytt eller dratt på safari i Sør-Afrika eller Kenya eller noe.
Gjest Gunfreak Skrevet 11. juli 2013 #6087 Skrevet 11. juli 2013 Ah nå spiller jeg Shadow Warrior igjen, pluss 2 nye kampanjer jeg ikke har spilt før, fremdeles et mye bedre FPS en dagens skytespill.
Tusenpusen Skrevet 11. juli 2013 #6088 Skrevet 11. juli 2013 Nei. Har ingen ønske om å dra midt inn i Afrika. Hadde nok kasta pila på nytt eller dratt på safari i Sør-Afrika eller Kenya eller noe. Safari.. Okei. Du får ha en god tur da. Og Sør-Afrika har jo en del steder som virker litt interessant da. Cape Town f.eks. Eller Pretoria gjerne. Kenya har sikkert mye og. Og hvis man har veto-rett på pilkastingen, blir det jo egentlig ikke store meningen i å kaste heller. Det blir litt som å leke russian roulette med en vannpistol.
Pimp Skrevet 11. juli 2013 #6089 Skrevet 11. juli 2013 Hei hei folkens! Sender en hilsen fra Bulgaria. Solen skinner, rundt 27 grader i skyggen nå, vi koser oss masse! Mvh Yvonne Koselig å høre! Jeg kommer opprinnelig fra Bulgaria Håper du koser deg på ferie!
Gjest Gunfreak Skrevet 11. juli 2013 #6090 Skrevet 11. juli 2013 Yay, fikk en biff burger, express pomfritt, hambuger brød og 2 kinder buano sjokolader til 33kr på rimi.
Singha Skrevet 11. juli 2013 #6091 Skrevet 11. juli 2013 Yay, fikk en biff burger, express pomfritt, hambuger brød og 2 kinder buano sjokolader til 33kr på rimi. ???
Singha Skrevet 11. juli 2013 #6092 Skrevet 11. juli 2013 Safari.. Okei. Du får ha en god tur da. Og Sør-Afrika har jo en del steder som virker litt interessant da. Cape Town f.eks. Eller Pretoria gjerne. Kenya har sikkert mye og. Og hvis man har veto-rett på pilkastingen, blir det jo egentlig ikke store meningen i å kaste heller. Det blir litt som å leke russian roulette med en vannpistol. Neida. Det blir jo bare et tolkningsspørsmål på nedslagsfeltet. Jeg hadde ikke dratt midt ut i Stillehavet om pila landa der heller. Ei heller Østre Sibir. Og russisk rulett med en ekte pistol er idioti.
Gjest badeand1 Skrevet 11. juli 2013 #6093 Skrevet 11. juli 2013 Yay, fikk en biff burger, express pomfritt, hambuger brød og 2 kinder buano sjokolader til 33kr på rimi. Jajøss!
Singha Skrevet 11. juli 2013 #6094 Skrevet 11. juli 2013 (endret) Hva heter sånn der treningsdrakt dere kvinner bruker som er på en måte en slags overdel og skjørt i ett? Helt urelatert: Endret 11. juli 2013 av Singha
Tusenpusen Skrevet 11. juli 2013 #6095 Skrevet 11. juli 2013 Neida. Det blir jo bare et tolkningsspørsmål på nedslagsfeltet. Jeg hadde ikke dratt midt ut i Stillehavet om pila landa der heller. Ei heller Østre Sibir. Og russisk rulett med en ekte pistol er idioti. Ikke sant. Og sannsynligheten for at pilen havner på et uinteressant sted, er vel større enn motstatt tror du ikke? Backpacking hadde sikkert vært artig å prøve i yngre dager dog. Gjerne alene og for den del, for da blir en jo hvertfall ikke alene. Og russisk rulett med ekte pistoler er idioti? Nei..? Beste drikkeleken jeg har vært borti hvertfall!
Eudyptula Skrevet 11. juli 2013 #6096 Skrevet 11. juli 2013 Skal du jobbe i helgen og? Huff. Men, jeg har hørt at jo mer en gleder seg til noe, jo bedre blir det. Sant det. Gleder meg vilt, og håper det fine været fortsetter.
Eudyptula Skrevet 11. juli 2013 #6097 Skrevet 11. juli 2013 Hva heter sånn der treningsdrakt dere kvinner bruker som er på en måte en slags overdel og skjørt i ett? Kjole? Nei, jeg vet ikke, har aldri sett noen trene i skjørt.
Gjest Gunfreak Skrevet 11. juli 2013 #6098 Skrevet 11. juli 2013 ??? Jajøss! Sånt skjer når man panter flakser for 65kr.
Tusenpusen Skrevet 11. juli 2013 #6099 Skrevet 11. juli 2013 Sant det. Gleder meg vilt, og håper det fine været fortsetter. Misunner deg litt. Det hadde egentlig vært knuseherlig med en ferie nå. Store planer for ferien da?
Singha Skrevet 11. juli 2013 #6100 Skrevet 11. juli 2013 Kjole? Nei, jeg vet ikke, har aldri sett noen trene i skjørt. Finner bare tennisspillere som bruker det, det jeg kan se. Hu fine dama på trening brukte det i dag. Hun har en tendens til å dukke opp hver gang jeg er der, selv om jeg ikke går til faste tider. Begynner å lure på om hun gjør det med vilje...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå