Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest Sakone
Skrevet

Leste det bare på diskusjon!

Det holder ikke ass, trenger håndfaste bevis!!

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Nei, nå må jeg til sengs, skal tidlig opp imorra og heimat te gards. Så må dere ha en fin helg, hvis jeg ikke skulle få rota meg innpå her igjen i løpet av den.

Ha en fin helg du også. :) Sov godt!

• Liker 1
Skrevet

Heheh, ikke akkurat det vel. :P

Hehe. Er det vel bare du som vet. :P

Skrevet

Såpass? Totalt blottet for selvinnsikt og helt oppslukt i deg? Jeg synes det kan høres litt slitsomt ut jeg.

Forøvrig, nrk3 på torsdager har vært svært undervurdert i min bok frem til i dag. :)

Ja :fnise: Har ikke noe god kontakt med henne lenger, hun er i dag bare en bekjent.

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Nei, nå må jeg til sengs, skal tidlig opp imorra og heimat te gards. Så må dere ha en fin helg, hvis jeg ikke skulle få rota meg innpå her igjen i løpet av den.

God tur hjem og god helg! Håper du koser deg masse! :)

..og god natt alle sammen!

:sove:

Skrevet (endret)

Er sånne ting som gjør meg glad for at jeg ikke har venner. :laugh:

Det finnes jo så mange snille mennesker :) Håper du finner noen gode venner :)

Faen 2 edderkopper som har vært i håret mitt i dag. Jeg hater edderkopper, hvorfor havner dem i håret mitt :haar:

Endret av Evilposelos
Skrevet

Jippi! :) Bilen fikk motorstopp midt på motorveien og her står jeg da og venter på Viking nå.

Ingen som vet hvor lang tid det tar, men innen en time, sa dem. Og det er ikke sikkert om de klarer å fikse bilen på stedet heller, eller om de må ta den med inn på et verksted.

Ikke er jeg ferdig med alle jobbene for dagen heller, men det er vel lite jeg kan gjøre med det nå.
Bortsett fra det faktum at jeg begynte litt sent i dag og burde i teorien ha gjort mer enn jeg har fått gjort til nå. Så sjefen kommer nok til å bli glad i meg for dette, tenker jeg. :)

Skrevet

Og jeg er invitert på grilling / blind-date i dag, med en kompis og damen hans, og en venninne av henne.

Hmmm. Tricky.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Og jeg er invitert på grilling / blind-date i dag, med en kompis og damen hans, og en venninne av henne.

Hmmm. Tricky.

så kjekt!
Skrevet

Jippi! :) Bilen fikk motorstopp midt på motorveien og her står jeg da og venter på Viking nå.

Mellom Lagunen og Trollhaugen?

Skrevet

Mellom Lagunen og Trollhaugen?

Faktisk. Så du meg?

Skrevet (endret)

Kanskje. Jeg så en (eller to?) Viking-biler i alle fall.

Endret av Singha
Skrevet

så kjekt!

Vel. I utgangspunktet, ja. Og dette er noe som har vært snakk om i ganske lang tid egentlig, men så har jeg fått kontakt med noen andre nå i ettertid og ønsker egentlig å se hvordan det kan gå først.

Burde jeg likevel grille med dem, og eventuelt ligge saken død..?

Skrevet

Kanskje. Jeg så en (eller to?) Viking-biler i alle fall.

Det var hvert fall bare én som hentet meg. Nå er jeg ved verkstedet i Åsane forøvrig, og har hilst på en fellesvenn som jobber her. Bør jeg hilse? :P

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Vel. I utgangspunktet, ja. Og dette er noe som har vært snakk om i ganske lang tid egentlig, men så har jeg fått kontakt med noen andre nå i ettertid og ønsker egentlig å se hvordan det kan gå først.

Du kan jo grilla med dei sjølv om du har auga til nokon andre. Vener får ein aldri nok av!
Skrevet

Du skal bare treffe venner. At de har med en annen venn du ikke har møtt før kan da ikke du ta ansvar for.

Skrevet

Det var hvert fall bare én som hentet meg. Nå er jeg ved verkstedet i Åsane forøvrig, og har hilst på en fellesvenn som jobber her. Bør jeg hilse? :P

Kjenner jeg noen på et verksted i Åsane?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...