Tusenpusen Skrevet 12. juli 2013 #6201 Skrevet 12. juli 2013 Kjenner jeg noen på et verksted i Åsane? Kanskje? Kanskje flere selv.
Tusenpusen Skrevet 12. juli 2013 #6202 Skrevet 12. juli 2013 Du skal bare treffe venner. At de har med en annen venn du ikke har møtt før kan da ikke du ta ansvar for. Nei, jeg står selvsagt ikke til ansvar for det. Men det har ligget litt i kortene at de har tenkt å prøve å spleise meg med en av venninnen til denne nye damen til kompis. Til begynne med (for 3-4mnd'er siden) var jeg positivt innstilt til å treffe nye, men mye har forandret seg siden den gang.
Tusenpusen Skrevet 12. juli 2013 #6204 Skrevet 12. juli 2013 Jeg er forvirret. Hva er en fellesvenn. Hva er en fellesvenn? Jimmy Crackcorn og Ole Nordmann f.eks?
Tusenpusen Skrevet 12. juli 2013 #6205 Skrevet 12. juli 2013 Fellesbekjente heter det gjerne, fordi jeg er egentlig ikke venner med dem på den måten.
Gjest Summers Skrevet 12. juli 2013 #6206 Skrevet 12. juli 2013 Noen som vet hvor han som hadde et svart og hvitt profilbilde av en ninja eller noe ble av? han var mann og i hvert fall aktiv rundt juletider i fjor.
Singha Skrevet 12. juli 2013 #6207 Skrevet 12. juli 2013 Fellesbekjente heter det gjerne, fordi jeg er egentlig ikke venner med dem på den måten. Når du sier du har møtt en vellesvenn og lurer på om du skal hilse når du quoter meg så trodde jeg du mente at vi to på en eller annen uforståelig måte hadde en felles venn.
Tusenpusen Skrevet 12. juli 2013 #6208 Skrevet 12. juli 2013 Når du sier du har møtt en vellesvenn og lurer på om du skal hilse når du quoter meg så trodde jeg du mente at vi to på en eller annen uforståelig måte hadde en felles venn. Hadde det vært så absurd da?
Singha Skrevet 12. juli 2013 #6209 Skrevet 12. juli 2013 Hadde det vært så absurd da? Det er nok ikke utenkelig at vi sikkert har en felles bekjent eller noe et eller annet sted i Bergen, men jeg kjenner ingen som jobber med bil i Åsane, så det hadde vært absurd.
Tusenpusen Skrevet 12. juli 2013 #6210 Skrevet 12. juli 2013 Det er nok ikke utenkelig at vi sikkert har en felles bekjent eller noe et eller annet sted i Bergen, men jeg kjenner ingen som jobber med bil i Åsane, så det hadde vært absurd. Vi har nok sannsynligvis et par ja. Men slik blir det jo de fleste steder. Men du kjenner eller kjente ingen som heter Jimmy eller Ole altså, i dette området?
Singha Skrevet 12. juli 2013 #6213 Skrevet 12. juli 2013 Meh. Jeg hadde egentlig tenkt å ta en gåtur i dag, men så ble jeg så sur etter at jeg kjørte til postkontoret for å hente en pakke som var sendt til et annet postkontor at jeg mista lysten på å gjøre alt. Så nå spiser jeg frossenpizza og drikker tørr cider i stedet.
Gjest Gunfreak Skrevet 12. juli 2013 #6214 Skrevet 12. juli 2013 Ok, hva skal jeg spise i dag, Har 3 helgeretter å velge mellom Cheeseburger med pomfritt Pizza Orginale med oliven og pepperoni uten oliven. Eller kylling file, med bakte poteter og saus
Singha Skrevet 12. juli 2013 #6215 Skrevet 12. juli 2013 (endret) Ta deg en burger, men lag noen skikkelige potetgreier til i stedet for pomfritt. Ovnstekte potetbåter f.eks. Og sånn der hvitløksaioli til å dyppe dem i. (Og så inviterer du meg på middag). Endret 12. juli 2013 av Singha
Gjest Summers Skrevet 12. juli 2013 #6216 Skrevet 12. juli 2013 Ok, hva skal jeg spise i dag, Har 3 helgeretter å velge mellom Cheeseburger med pomfritt Pizza Orginale med oliven og pepperoni uten oliven. Eller kylling file, med bakte poteter og saus Så er spørsmålet, om det er lengst siden du hadde burger eller pizza.
Tusenpusen Skrevet 12. juli 2013 #6217 Skrevet 12. juli 2013 Og deeeer først, var jeg ferdig på jobb for dagen. Uff, jeg tror ikke jeg orker noen grilling eller et slikt treff i dag altså. Det blir jo grilling på mange andre måter og, og der er jeg ikke i dag i det hele tatt. Så har jeg spist 4 hold it's til brunsj og lurer på hva jeg skal gjøre i stedet. Min far er i byen også denne helgen og lurte på om vi ikke skulle ta noen pils i kveld. Jeg avviste den og. Er kjipt å bli gammel, gretten og lite samarbeidsvillig gitt.
orgus Skrevet 12. juli 2013 #6218 Skrevet 12. juli 2013 Nei, det er mye rart. Merkelig hva man mener folk skal finne seg i av standard bare fordi de leier. Mange huseiere har og en litt for stor tendens til å være hobbysnekkere, kombinert med billig byggemateriale og uvilje til å pusse opp så... Hehe, hadde du sett hvordan det så ut her iblant, og smakt min oversalta eggerøre og vasne pasta, så tror jeg du hadde steila litt. Men jeg har et album med mine gamle glansbilder. Hehe.. En kompis leide et sted, og kjøkkenet var utgammelt. Når de hintet frempå om en oppgradering, kunne de få lov til å male innredningen De la også nytt gulv i alle rom for huseier, og da vurderte han å skru opp leia siden standarden hadde økt Altså, sitter dere på diskusjon.no i tillegg? :S
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå