Gå til innhold

Det er her og nå at livet begynner.


Sprinkles

Anbefalte innlegg

Hvis det klaffer for meg denne måneden har jeg termin 4. Februar! Krysser fingrene for oss begge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, ja det må vi da! Satser på at vi havner i samme teminklubb her inne, da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du tuslet inn i dagboka min, forresten! :)

Takk for fingerkryssing! :jepp:

Jeg følger med, får bare ikke skrevet så mye :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med, får bare ikke skrevet så mye :)

Hehe, det gjør jeg også ofte ;)

Å, nå har jeg funnet en studie på gravide med pcos som jeg sååå gjerne vil bli med i! Jeg har kontaktet legene som har ansvaret for den, og fått bekreftelse fra gynekologen på at jeg er kvalifisert til å bli med - så snart jeg blir gravid. Ååååå, det blir så bra! Man får ekstra med oppfølging og undersøkelser i forhold til de problemstillinger som pcosere sliter med (svangerskapsdiabetes, for tidligfødsler, spontanabort osv). *fingers crossed* :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulasjoner er vel på sin plass, hvis jeg ikke har blitt test-blind?

Hurra! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke heeelt å takke ennå, men det lover jo absolutt godt! Jeg må ta én test til i morgen tidlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testen i dag ble teit, svak kontrollstrek og ingen teststrek. *noia*

Men jeg er rimelig kvalm i dag, det må jo være noe. Ingen tr heller... Ikm er i dag eller i morgen, så vi får se på søndag tror jeg.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test når jeg kom hjem, på kjeeeeeempelys ettermiddagsurin (jeg drikker seriøst altfor mye vann), og da kunne jeg heldigvis skimte en svaak strek igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Dette syns jeg lover godt altså, Sprinkles! Var bare litt medisin som skulle til jo! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel faktisk en svaaaak strek på begge disse? Den nederste er fra i ettermiddag :)

post-67672-0-52026800-1400861695_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, det er så fint å ha dere til å roe ned en stakkars stressa prøver! :klemmer:

I dag har jeg vært småkvalm hele dagen, og masse stikninger og litt murring (men ikke tr vondt). Måtte ta meg et par timer på sofaen etter jobb, og nå merker jeg at jeg er blitt litt mer opp låst enn tidligere i dag. Sååå det må jo være noe som skjer! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Dette syns jeg lover godt altså, Sprinkles! Var bare litt medisin som skulle til jo! ;)

Ja, det virker sånn :D finfin medisin <3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg sms-bestilt meg time på laben på legekontoret for å ta en hcg-prøve til uka :) testen i morges var svak, men syns innen tidsfristen :D

Uff, i går var jeg så uvel at mannen måtte lage middag, og han ordnet opp! Lagde hjemmelaget pizza sånn jeg liker den, og kjøpte maaange sånne smågodtfisk som han vet er det eneste smågodtet på nærbutikken jeg liker :) fine mannen :rodmer: Gleder meg til å se han som pappa! Jeg tenkte på å stikke innom en bokhandel til uka når jeg har fått bekreftet blodprøve og kjøpe en sånn hakkespettbok for fedre som han kan kose seg med :) Han liker egentlig ikke å lese, men den tror jeg blir et unntak, gitt :)

Nå skal jeg sprette i dusjen, leite fram capribuksa mi og gå på jobb i en Thailand-varm butikk. Jeg skulle egentlig kjøpe en ny i går, men formen var ikke helt der at jeg orka å traske på senteret. Det var visst en slags tilstelning der og da er det alltid skikkelig folksomt. Så da får jeg svette litt ekstra på jobb i dag! :P Må bare huske å ha med vannflaske, for den glemte jeg sist :P

Nei, nå prokrastinerer jeg bare.. Ha en finfin lørdag, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende ! :biggrin: Flott at du har en mann som trår til når du er litt uvel. Det betyr mye i denne tiden å ha en slik støtte. :hjerte:

Den pcos studien høres bra ut :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vil gjerne melde meg inn her etter å ha lest litt rundt på forumet og sniklest i dagboka de siden jeg begynte selv :) Testene dine ser veldig positive ut. Håper alt sitter som det skal.

Ha en fin søndag :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...