Gå til innhold

Det er her og nå at livet begynner.


Sprinkles

Anbefalte innlegg

Så spennende ! :biggrin: Flott at du har en mann som trår til når du er litt uvel. Det betyr mye i denne tiden å ha en slik støtte. :hjerte:

Den pcos studien høres bra ut :Nikke:

Ja, jeg er veldig spent! Håper testene mine holder seg positive og jeg kan bli med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg vil gjerne melde meg inn her etter å ha lest litt rundt på forumet og sniklest i dagboka de siden jeg begynte selv :) Testene dine ser veldig positive ut. Håper alt sitter som det skal.

Ha en fin søndag :blomst:

Hei, Saltsild! :vinke: Så hyggelig at du vil følge meg :)

Takk for det :) Blir spennende å se hva hcg hos legen viser til uka :D

Ha en flott søndag du også! :D

Endret av Sprinkles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Saltsild! :vinke: Så hyggelig at du vil følge meg :)

Takk for det :) Blir spennende å se hva hcg hos legen viser til uka :D

Ha en flott søndag du også! :D

Ja, du må nødt til å oppdatere fordi det ser jo veeldig positivt ut :)

Tusen takk! Her står faktisk å rydde hele leiligheten på skjemaet. Og jeg gruer meg egentlig. Har rotet så sinnsykt de få dagene jeg har vært hjemme, så det kan bli veldig interessant. Så skal jeg lage sunne pannekaker til frokost :) Men gubben sover alltid så veldig seint ift meg.. Så da venter jeg da. Hva står på din "tapet" i dag da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må nødt til å oppdatere fordi det ser jo veeldig positivt ut :)

Tusen takk! Her står faktisk å rydde hele leiligheten på skjemaet. Og jeg gruer meg egentlig. Har rotet så sinnsykt de få dagene jeg har vært hjemme, så det kan bli veldig interessant. Så skal jeg lage sunne pannekaker til frokost :) Men gubben sover alltid så veldig seint ift meg.. Så da venter jeg da. Hva står på din "tapet" i dag da? :)

Det hørtes deilig ut! Kan du ikke lage til meg og? :jepp::P

I dag skal vi ikke så mye, mamma kommer på vaffelbesøk og ellers tenkte jeg bare å prøve å nyte den eneste fridagen min denne uka :) Håper været holder seg fint så jeg kan pusle litt i dagen :)

Burde vel egentlig tatt litt i huset vi også, men vi pleier å ha husvaskedag på mandag og torsdag, så da har jeg en unnskyldning for å utsette det litt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg må slutte å surfe så fælt. Leser bare om svake tester og sa'er, graviditet utenfor livmoren og annet skummelt. Jeg tror og jeg bare må slutte å teste, blir jo bare stressa :/

Urk. Får holde meg i skinnet til jeg kommer inn hos legen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes deilig ut! Kan du ikke lage til meg og? :jepp::P

I dag skal vi ikke så mye, mamma kommer på vaffelbesøk og ellers tenkte jeg bare å prøve å nyte den eneste fridagen min denne uka :) Håper været holder seg fint så jeg kan pusle litt i dagen :)

Burde vel egentlig tatt litt i huset vi også, men vi pleier å ha husvaskedag på mandag og torsdag, så da har jeg en unnskyldning for å utsette det litt! :ler:

Sender over masse frokost! Gubben spiste utrolig lite idag :P

Vafler er kjempe godt! Kos dere med vaskefri 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, dette er spennende! :hoppe: Når skal du sjekke HCG?

Jeg ba om å komme inn på mandag, men det tror jeg ikke de rekker. Eller kanskje i lunsjen. Men tipper jeg skal inn på tirsdag og får svar på onsdag! Herregud, dette er snålt! :o mamma sa hun trodde jeg var gravid på 17.mai, hun følte det visstnok på seg :P Haha, hun er søt da :ler: Håper bare tr holder seg borte i mellomtida :D Har menssmerter sånn av og på, men ikke helt som de pleier å være. Også er jeg sånn svimmel-sjanglete! Haha :P mister balansen når jeg reiser meg og sånt. Så kjempebra ut da vi bowlet i går og jeg måtte lese meg på veggen etter å ha kastet :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mensmurringer, og det er jo faktisk et tegn på at noe foregår! Har du flere symptomer?

Du er velkommen i terminklubben hvis du tør å snike deg inn dit etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, her er det symptomer i fleng:
Såre/ømme brystvorter
Kvalme som kommer og går (lite når jeg er i ro, mer når jeg er i bevegelse)
Menssmerter
Svimmel/sjanglete
Irritabel /humørsvingninger
Stikninger i livmora eller området der
Må tisse ofte (må hvertfall opp om natta)
Ofte oppblåst på kveldstid

(Og forresten har jeg merket litt tykkere utflod (leeenge siden jeg har hatt noe utenom da jeg hadde el) som er litt hvit/beige i fargen, men ikke spotting :))

Mamma mente i hvert fall at jeg måtte være gravid :P

Jeg blir med inn dit når(/hvis) legen sier at det faktisk er en liten krabat inni der! Eller, den er vel ikke større enn et sennepsfrø, but still :ler:

Tør ikke helt å la meg selv tro at det er noe som skjer før jeg har en knallpositiv test i hånda ;)

Endret av Sprinkles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine symptomer var at jeg var oppblåst (spesielt på kveldene), ikke spottet og hadde mensmurringer. Ømme brystvorter hadde jeg etter EL uansett. Så dette ser jo veeeeeeldig lovende ut da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å ta med at jeg er akutt trøtt fra tid til annen. Enten er jeg TRØTT hele dagen, eller så sovner jeg pang når jeg først slapper av på sofaen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg begynt å spotte og får ikke noen flere positive tester. Regner med tr kommer når som helst.

Jeg får se på den positive siden, jeg har faktisk vært gravid, selv om det kun virker som det var kjemisk. Da har medisinene I det minste hatt en effekt og jeg er KLAR for ny PP når tr kommer for fullt :D

Neste syklus er pausemåned fra pergo, så da blir det lakrisrot fra dag 3 til dag 7 og forhåpentligvis El igjen en uke etter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Du vet ihvertfall nå at du kan bli gravid, Sprinkles. Pergo fungerer som den skal, så nå får vi krysse fingrene for at gullegget møter en supersvømmer i en av syklusene frem i tid :klemmer::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt å spotte og får ikke noen flere positive tester. Regner med tr kommer når som helst.

Jeg får se på den positive siden, jeg har faktisk vært gravid, selv om det kun virker som det var kjemisk. Da har medisinene I det minste hatt en effekt og jeg er KLAR for ny PP når tr kommer for fullt :D

Neste syklus er pausemåned fra pergo, så da blir det lakrisrot fra dag 3 til dag 7 og forhåpentligvis El igjen en uke etter :D

Isj usj..! ..men flott med positiv innstilling! Er jo helt klart noe som fungerer bedre nå, så det er bare til å fortsette å prøve! Dere rekker dette innen termin 31 august ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fant litt lesestoff om kjemisk graviditet.

http://www.womens-health.co.uk/chemical . himla Kjente meg igjen på omtrent alle punkter.. Jeg får spørre gyn om jeg må til kontroll eller om det går bra uten..

Jaja, når smertene gir seg er vi klare for pergo-pp2! Mannen ble skikkelig skuffa, jeg tror han hadde nesten mer forventninger enn meg. Men han er vel fornøyd med at kvalmen gir seg så han får litt mer action igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Du har en fantastisk innstilling da! Får håpe det klaffer fort igjen. Det er deilig å ha vårbarn :) Endret av Doh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD2

Takk for klemmer :klemmer: Dere er så gode!

Tr kom for fullt i går. Det vil si, ikke såå heftig mensblødning som jeg pleier å ha, men likevel friskt blod så jeg fikk bekreftet at det faktisk var tr. I går hadde jeg ganske sterke menssmerter, men etter noen paracet og å ha inntatt sofaen med pledd og Netflix, var det overlevbart. Heldigvis var det ikke så vondt i natt, men kjente det igjen i morges. Men det var deilig å få sove hele natta, jeg la meg vel halv elleve og sov i åtte hele timer for en gangs skyld.

Jeg kjenner mer på tristheten i dag, det overrasker meg egentlig litt siden jeg følte meg så positiv i går. Nå føles menssmertene som en gnagende påminnelse for hvert tak.

Kjenner det er vanskelig å være på jobb når det er mye babyprat om ei på kontoret som "offentliggjorde" at hun var gravid. Detter litt ut og klarer ikke heeelt å fokusere på oppgavene mine.

Men det må jo bare bli bedre nå. Mindre vondt for hver dag, ny kur i morgen og forhåpentligvis ny El om to uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...