Gå til innhold

Det er her og nå at livet begynner.


Sprinkles

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Tror dagboka mi har begynt å samle støv ;)

Jeg er på ny pergosyklus, sd 16 og venter på El. Har ikke skjedd stort ennå, men det bør jo skje når som helst. Forrige gang hadde jeg El på sd16,så i dag blir en spennende dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Will do, leopanter! :D

Ja, jeg har begynt med det denne syklusen. Er litt usikker på hvor lurt det var, for det blir en del mer frustrasjon av det.. Men jeg prøver det ut denne syklusen og lar være etter det, uansett utfall tror jeg. :P Men jeg ble jo gravid forrige pergokur, så jeg er veldig spent på denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppendeglad:

Edit: Haha, her var vi kjappe på avtrekkeren ;)

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, å være prøver er så snålt! Det skjer sånne ting i kroppen, og det første jeg gjør er å oppdatere en haug med damer jeg ikke engang har møtt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad:

Edit: Haha, her var vi kjappe på avtrekkeren ;)

Hahaha, ja måtte le litt av hvor kontant jeg fikk svar der! :P:fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, å være prøver er så snålt! Det skjer sånne ting i kroppen, og det første jeg gjør er å oppdatere en haug med damer jeg ikke engang har møtt :P

Haha, sant!

Fordelen er at vi ikke kan sladre til noen, og at vi bare heier på deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en helt spesiell ting å være prøver, ja! Men jeg husker jeg syntes det var veldig stas med samholdet og den fine tonen vi prøverne hadde oss i mellom, man føler virkelig at folk heier på hverandre! :jepp: Jeg gleder meg faktisk litt til å bli prøver igjen en gang i framtiden, bare for å høre til den delen av forumet igjen :fnise:

Enn så lenge får jeg bare heie på dere som faktisk er prøvere nå, heiaheia! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har forresten opprettet en prøver-konto på Instagram, jeg syns den er litt lettere å bruke om dagen. @sprinklesttc for de som vil følge meg der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kan flere enn du se brukernavnet mitt hvis jeg begynner å følge deg? I så fall kan jeg ikke, for det blir veeeldig avslørende (brukernavn er navnet mitt..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi kan se det. Det er bare jeg som får varsel om at du har evt begynt å følge meg, for andre ligger du bare i listen over følgere. Men jeg har 80 andre følgere, så det er ikke sikkert du synes så godt blant de andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er riktig :) Det er så mange nye forkortelser der, haha! Det er litt større prøver-med-pcos miljø på engelsk, så jeg får mange nye uttrykk å sette meg inn i :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg snoker på deg i stedet for å følge deg (sluttet å følge profilen når du hadde problemer med passordet) :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...