Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Jeg begynte å se den første episoden om igjen og det er fra da de bodde i Lehi og Robyn skulle gjøres kur til. 
Den stjerneglansen han har i ansiktet og hele seg, forteller meg noe. Han logrer som en stor valp og er ivrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tror jeg nok gjelder alle som er nyforelsket. Det er nå en gang mer spennende med en ny kjæreste og den bli kjent-fasen og forelskelsesfasen enn det er med en kone (eller mann) man har hatt i mange år og hvor ting er mer satt. Det er jo en av grunnen til at mange er utro. Så jeg synes jo ikke han kan klandres for å være synlig forelsket i sin nye kone, men å behandle konene ulikt eller favorisere den ene er selvsagt aldri greit. Følelser kan man ikke styre, men man kan styre handlinger.

Selv om det må ha vært forferdelig for konene å føle seg tilsidesatt synes jeg på mange måter mer synd på barna som jo må ha tenkt at han var mer glad i barna han har med Robyn enn med dem. Å forskjellsbehandle barna sine er så utrolig dårlig gjort. Ikke at det unnskylder det han har gjort mot konene, men voksne mennesker er tross alt frie og kan gjøre som de vil og forlate ekteskapet om de ikke er lykkelige, mens barn har de foreldrene de har og har ikke valgt situasjonen de lever i. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Arkana said:

Det tror jeg nok gjelder alle som er nyforelsket. Det er nå en gang mer spennende med en ny kjæreste og den bli kjent-fasen og forelskelsesfasen enn det er med en kone (eller mann) man har hatt i mange år og hvor ting er mer satt. Det er jo en av grunnen til at mange er utro. Så jeg synes jo ikke han kan klandres for å være synlig forelsket i sin nye kone, men å behandle konene ulikt eller favorisere den ene er selvsagt aldri greit. Følelser kan man ikke styre, men man kan styre handlinger.

Selv om det må ha vært forferdelig for konene å føle seg tilsidesatt synes jeg på mange måter mer synd på barna som jo må ha tenkt at han var mer glad i barna han har med Robyn enn med dem. Å forskjellsbehandle barna sine er så utrolig dårlig gjort. Ikke at det unnskylder det han har gjort mot konene, men voksne mennesker er tross alt frie og kan gjøre som de vil og forlate ekteskapet om de ikke er lykkelige, mens barn har de foreldrene de har og har ikke valgt situasjonen de lever i. 

Problemet er nå heller at han neppe har vært særlig forelsket i de andre konene, hvertfall ikke alle. Hva var det han påstod i forrige episode? At Christine TVANG seg på han og tvang gjennom et ekteskap. 🙄 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkana skrev (6 timer siden):

Det tror jeg nok gjelder alle som er nyforelsket. Det er nå en gang mer spennende med en ny kjæreste og den bli kjent-fasen og forelskelsesfasen enn det er med en kone (eller mann) man har hatt i mange år og hvor ting er mer satt. Det er jo en av grunnen til at mange er utro. Så jeg synes jo ikke han kan klandres for å være synlig forelsket i sin nye kone, men å behandle konene ulikt eller favorisere den ene er selvsagt aldri greit. Følelser kan man ikke styre, men man kan styre handlinger.

Selv om det må ha vært forferdelig for konene å føle seg tilsidesatt synes jeg på mange måter mer synd på barna som jo må ha tenkt at han var mer glad i barna han har med Robyn enn med dem. Å forskjellsbehandle barna sine er så utrolig dårlig gjort. Ikke at det unnskylder det han har gjort mot konene, men voksne mennesker er tross alt frie og kan gjøre som de vil og forlate ekteskapet om de ikke er lykkelige, mens barn har de foreldrene de har og har ikke valgt situasjonen de lever i. 

Han ble jo ikke forelsket på vanlig vis. Han fikk utpekt ei han kunne få lov til å kaste sine øyne på...og så satte han i gang. Jeg ser akkurat det der omtrent som et arrangert ekteskap i andre kulturer og det tar vanligvis litt tid å bli varm i trøya for folk...men han gikk all in med en gang og det gikk som varm kniv i smør... Ja, det må ha gjort veldig vondt for de andre som så alt dette, som måtte fortsette å smile og være hyggelige...og tenke tilbake i det stille på hva de fikk i starten og var igjennom et helt liv med ham. 

Albbas skrev (21 minutter siden):

Problemet er nå heller at han neppe har vært særlig forelsket i de andre konene, hvertfall ikke alle. Hva var det han påstod i forrige episode? At Christine TVANG seg på han og tvang gjennom et ekteskap. 🙄 

Ja, den var drøy den påstanden der. Han sa mye ekkelt om dem alle tre i ettertid. :( 
Robyn har utviklet vinger siden den gang. Ikke måte på hvor fantastisk hun er. *fnys!* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (1 time siden):

Problemet er nå heller at han neppe har vært særlig forelsket i de andre konene, hvertfall ikke alle. Hva var det han påstod i forrige episode? At Christine TVANG seg på han og tvang gjennom et ekteskap. 🙄 

 

Ja, det var en utrolig drøy påstand. Og om det så var sant er det ganske usmakelig å si sånt om noen man har vært gift og fått barn med. Enkelte ting trenger man faktisk ikke si. Men jeg antar at det var et forsøk på stable seg på beina igjen etter at Christine ville skille seg, han følte vel han måtte si noe som gjenopprettet balansen litt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må få klekkelig betalt for denne reality serien.

Jeg hører ikke om noen av de som jobber. Jobber Kody? 

Det er jo en hel del folk som skal forsørges. Og noen av ungdommene går på college og det koster en formue i USA. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at han fikk kjempesjokk og uttalte seg negativt om ting i øst og vest, som en løs kanon på dekk. 
Å forklare seg, forsvare seg og og angripe i samme manøveren; det blir det gjerne litt kaos av og slikt selger.
Hans utbrudd er bidraget hans og serien må jo gå videre på et eller annet vis, så han fortsetter å levere
det han kan for at folk skal ha lyst til å fortsette å se og gi dem høye seertall og nok penger i kassa. 

Vet ikke om han tenker slik, men å vite at en hel verden har sett hvilken dust en er, det må være ubehagelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kody har jobbet med våpensalg i mange år, men det snakker de ikke høyt om på TV fordi det er såpass kontroversielt. Jeg tenker nok de får veldig godt betalt for serien ja, og at det er noe av grunnen til at de er villige til å ta skittentøysvasken på internasjonal TV. Jeg googlet litt og det jeg fant anslo at de tjener mellom $25000 og $40000 per episode, så virkelig en anselig sum penger! 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oijsann. :sjokkert: Våpen? Forstår at det er tonet ned ja. Langt bak i hukommelsen mente jeg at han var en "selger"
og det kunne jo ha vært forsikringer eller hva som helst, men våpen var en ny opplysning for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Arkana said:

Ja, jeg mener at han stort sett pleier å si at han selger eller investerer, men uten å utdype. 

Han har jo holdt på med mye forskjellig og virker litt som typen som hopper fra prosjekt til prosjekt. En periode var det jo et treningssenter i Las Vegas? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

densatt skrev (6 timer siden):

De må få klekkelig betalt for denne reality serien.

Jeg hører ikke om noen av de som jobber. Jobber Kody? 

Det er jo en hel del folk som skal forsørges. Og noen av ungdommene går på college og det koster en formue i USA. 

Han jobber som våpenhandler

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (33 minutter siden):

Han har jo holdt på med mye forskjellig og virker litt som typen som hopper fra prosjekt til prosjekt. En periode var det jo et treningssenter i Las Vegas? 

Ja, Janelle foreslo å starte et treningssenter, men det var på samme tid som Robyn ville starte My Sisterwife's Closet og Robyn vant (kanskje ikke så overraskende at det var hun som fikk viljen sin?). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har de jo hoppet litt fram i tid i denne sesongen så regner med at det ikke er så lenge igjen før Christine møter sin kommende ektemann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

densatt skrev (2 timer siden):

Våpen? Det må de ha dysset godt ned..

Det er masse bilder av han på våpenmesser (som selger). Men ja, det er dysset godt ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Arkana skrev (På 14.11.2023 den 20.17):

Ja, det var en utrolig drøy påstand. Og om det så var sant er det ganske usmakelig å si sånt om noen man har vært gift og fått barn med. Enkelte ting trenger man faktisk ikke si. Men jeg antar at det var et forsøk på stable seg på beina igjen etter at Christine ville skille seg, han følte vel han måtte si noe som gjenopprettet balansen litt. 

Ja, den var veldig drøy 🙈lavmål til og med  til Kody å være. Men han fortsetter å spy ut søppel, så man skal ikke bli sjokkert . 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det får vi inderlig håpe. Episoden sist var bare (nok en gang) skittkasting, for/imot og baksnakking i full offentlighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...