Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?


Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

4 koner kunne jeg _kanskje_ holdt ut men 4 svigermødre må være en skjebne verre enn døden. :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (36 minutter siden):

Tja....om de fortsetter med de to damene og folkene rundt dem, så ser jeg nok på, men egentlig
hadde det vært helt greit om denne historien fikk en slutt. Den må jo det en gang også liksom...eller? :fnise: 
Jeg kjenner meg veldig mettet av hele rabalderet om sant skal sies. 

Mett ja! Er så stappmett på disse folka atte. Men slutte å se på kommer jeg aldri til å gjøre. Er som å få servert sitt aller beste snop i hele verden….man klarer ikke slutte å spise det før det er tomt 😂

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (1 time siden):

Mett ja! Er så stappmett på disse folka atte. Men slutte å se på kommer jeg aldri til å gjøre. Er som å få servert sitt aller beste snop i hele verden….man klarer ikke slutte å spise det før det er tomt 😂

😂😂akkurat sånn er det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bvp skrev (2 timer siden):

4 koner kunne jeg _kanskje_ holdt ut men 4 svigermødre må være en skjebne verre enn døden. :)

Som regel er disse svigermødrene en del av sitt eget poly-opplegg, så de har lært seg hvor sin egen plass er
i forhold til døtre og familie? De er der som hjelpere, litt i bakgrunnen, tror jeg. 

Wenda skrev (2 timer siden):

Mett ja! Er så stappmett på disse folka atte. Men slutte å se på kommer jeg aldri til å gjøre. Er som å få servert sitt aller beste snop i hele verden….man klarer ikke slutte å spise det før det er tomt 😂

    Filleren. :fnise:  Jeg ville ikke si det høyt selv. :ninja: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i det siste dere skriver. :ler2: Det er virkelig helt greit hvis denne serien får en avslutning nå, men hvis de fortsetter å sende kommer jeg ikke til å slutte å se likevel. :knegg:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, bvp said:

4 koner kunne jeg _kanskje_ holdt ut men 4 svigermødre må være en skjebne verre enn døden. :)

Ikke noe problem når en av svigermødrene også er gift med faren din! 😂

-

De siste episodene viste virkelig hvor forstyrret Kody er, synes jeg. Som da han fablet om at Christine må få ham til å se liten ut i Davids øyne for at David skal kunne akseptere henne som sin kone (eller noe i den dur), og at det var det Robyn måtte gjøre med sin eks-mann for at Kody skulle akseptere henne. Altså...hvor skjør er selvfølelsen din da? Jeg ble positivt overrasket over at intervjueren faktisk gav litt motstand der. Hun pjatter jo mye med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting er å miste følelser for en partner,(selv om han sier han aldri elsket dem),men det ser jo ut som han ikke bryr seg noe om barna sine heller..... Tenk å snakke sånn om sine egne barn,på tv! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pep skrev (20 timer siden):

En ting er å miste følelser for en partner,(selv om han sier han aldri elsket dem),men det ser jo ut som han ikke bryr seg noe om barna sine heller..... Tenk å snakke sånn om sine egne barn,på tv! 

Opplever at han syns at småbarn er greit, men når de blir store så er de ikke lenger mulige å styre og spesielt voksne sønner blir omtrent som fiender om de ikke legger seg ned og adlyder HAM...den eneste ene herskeren i sin flokk. Det er rett og slett motbydelig oppførsel. Meningen var nok å vise et glansbilde av polylivsstilen, men det har blitt det motsatte. Bunnproppen i båten forsvant og de har tatt inn vann (og øst kraftig for hånd i kulissene) i mange år. Nå er båten et vrak på havets bunn og folk jumpet over bord i alle retninger for å redde seg og sine som best de kunne. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (På 8.1.2024 den 13.55):

Men er det snakk om noe ny sesong, typ spinnoff eller noe? 
Er jo ikke så mye mer å hente fra familien slik den var, men hadde vært kult å fulgt Janelle, Christine og Meri på veien videre iallfall

De har hatt 4 episoder med "talk back"/"look back", og en episode med C&D's bryllup- siste der kommer på søndag.

Hvis dere søker på dette på Facebook eller Youtube, ligger det fulle episoder der. Det er der jeg ser dem, gidder ikke vente til det kommer hit. 

Ser også recap'ene til Nikki Haverstock og @amandashowyoutube, og ler godt av kommentarene deres :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christine la ut et bilde på Instagram fra bryllupet, der hun var så takknemlig for støtten fra Mykelti, og hennes aksept av David og måten hun tok imot han på.

 

Skal vi da tolke at noen av barna hennes ikke er like entusiastiske? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Opplever at han syns at småbarn er greit, men når de blir store så er de ikke lenger mulige å styre og spesielt voksne sønner blir omtrent som fiender om de ikke legger seg ned og adlyder HAM...den eneste ene herskeren i sin flokk. Det er rett og slett motbydelig oppførsel. Meningen var nok å vise et glansbilde av polylivsstilen, men det har blitt det motsatte. Bunnproppen i båten forsvant og de har tatt inn vann (og øst kraftig for hånd i kulissene) i mange år. Nå er båten et vrak på havets bunn og folk jumpet over bord i alle retninger for å redde seg og sine som best de kunne. 

Godt beskrevet! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reveenka skrev (På 5.1.2024 den 13.18):

Kanalen heter One studio https://www.facebook.com/Onestudio007

 

Jeg synes talk back episodene var interessante fordi det var mer ærlige reaksjoner virket det som. Som når Meri sier at hun og Kody var enige om å avslutte "forholdet" dagen før møtet i Coyote Pass. Så vil ikke han si at det skal være slutt på kamera og bare vrir og vender på samtalen, mens Robyn hulker. Jeg fikk mer sansen for Meri etter den samtalen. Cody er virkelig ufyselig.

Også heier jeg veldig på Janelle, hun har virkelig fått nok av Cody ser det ut som. Og det skjønner jeg godt!

   

Jeg finner bare gamle episoder der og ingen system? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun gammelt. :klo:  Finnes det altså nye og dagsaktuelle der også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

handmaid skrev (1 time siden):

Jeg finner bare gamle episoder der og ingen system? 

Det er ikke så mye system, men episode 19, 20, 21 og 22 i sesong 18 ligger der sist jeg så de. Du må nesten bare skrolle litt.

Jeg venter på den episoden som kom på søndag, men siden bryllupet var sponset av People magazine vet jeg helt om den kommer på tlc? Er det noen som har sett den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

Opplever at han syns at småbarn er greit, men når de blir store så er de ikke lenger mulige å styre og spesielt voksne sønner blir omtrent som fiender om de ikke legger seg ned og adlyder HAM...den eneste ene herskeren i sin flokk. Det er rett og slett motbydelig oppførsel. Meningen var nok å vise et glansbilde av polylivsstilen, men det har blitt det motsatte. Bunnproppen i båten forsvant og de har tatt inn vann (og øst kraftig for hånd i kulissene) i mange år. Nå er båten et vrak på havets bunn og folk jumpet over bord i alle retninger for å redde seg og sine som best de kunne. 

Litt alfa-hannoppførsel i naturen: skal være eneste hannen, for sønnene blir sett på som fiender. 🫣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel alltid vært et slags overhode for familien og på en måte kan jeg skjønne det siden de tross alt er (var) fem voksne. Det blir fort veldig mye diskusjoner om alle skal være enige i alt og det er kanskje behov for at én tar litt styringen? Når det er sagt synes jeg alle konene alltid har vært veldig selvstendige og at Kody, med unntak av den galskapen han har drevet med siden koronatiden, ikke har vært noen diktator som forventer at alle følger ham i ett og alt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Arkana skrev (26 minutter siden):

Han har vel alltid vært et slags overhode for familien og på en måte kan jeg skjønne det siden de tross alt er (var) fem voksne. Det blir fort veldig mye diskusjoner om alle skal være enige i alt og det er kanskje behov for at én tar litt styringen? Når det er sagt synes jeg alle konene alltid har vært veldig selvstendige og at Kody, med unntak av den galskapen han har drevet med siden koronatiden, ikke har vært noen diktator som forventer at alle følger ham i ett og alt. 

Det virket ganske bra fra starten av. Alle var enige og vel forlikte, men hans diktatortanker slo ut i full blomst i senere tid og den som ikke lystrer ham, er uverdig hans oppmerksonhet. Godt å bli kvitt "hans nåde" sier nå jeg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de koronasesongene har virkelig fått fram den virkelige Kody. Han er helt koko.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som ikke er med på bildene hennes frem til nå? *sjekker* 
Ja, jammen ser det ut som en skikkelig type, så jeg håper det holder, vokser
og blir til noe bra for henne, for hun har stått på vent altfor lenge. :) 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...