Arkana Skrevet 24. november 2021 #1381 Del Skrevet 24. november 2021 De kommer nok til å sende den. Det er nok bare et standardsvar fordi de ikke kan love noe sikkert før den faktisk er på programmet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 4. desember 2021 #1382 Del Skrevet 4. desember 2021 Jeg har alltid tekt at det er Christine som drar familien ned. Hun setter seg ganske hardt på bakbena om ting ikke går hennes vei. Hun lagde jo mye drama om at Kody ikke dusja hos henne. selv om han hadde et godt svar på det. Det virker som hun er i et polygami forhold fordi hun er vokst opp i et. men at hun ikke egentlig passer til å leve i et. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2021 #1383 Del Skrevet 4. desember 2021 (endret) Et av problemene er at de en gang var unge og idealistiske (med mange småbarn) og livet har utviklet dem til voksne mennesker som har erfart på godt og vondt. De forpliktet seg overfor mange mennsker på en gang, men vet nå at de heller vil noe annet. Noe mere og i en annen retning. Tror ikke folk er spesielt vanskelige. De har bare blitt seg selv som voksne og det er noe ganske annet enn hva de startet som. Endret 4. desember 2021 av Hoppetaujenta 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. desember 2021 #1384 Del Skrevet 16. desember 2021 Bumper litt på denne så vi alle skal være på allerten i tilfelle serien starter igjen plutselig. Vi kan jo ikke gå glipp av noe når vi først har fulgt dem intenst time for time så langt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. desember 2021 #1385 Del Skrevet 16. desember 2021 Man forandrer seg jo med årene. Også monogame mennesker skiller seg uten at det betyr at de aldri har hatt tro på ekteskapet eller at langvarige forhold kan fungere. Mitt inntrykk sett utenfra er at det gikk nedover straks Robyn kom inn i familien. Før den tid bodde de sammen i samme hus og var en del av hverandres dagligliv. Etter det har de aldri bodd sammen og ettersom årene gikk og de levde som fire separate familier (som delte på én mann) ble det nok vanskeligere og vanskeligere å finne tilbake til det de hadde før. Så lærte de seg kanskje også å sette pris på det å ha sitt eget hus og styre sin egen familie i fred. Barna ble også eldre og de var mindre avhengige av de andre konenes hjelp og støtte. I tillegg har jo flere av konene snakket om sjalusi da Robyn kom inn og det har sikkert slitt på forholdet til Kody. Både Meri og Christine har jo vært åpne om problemer i ekteskapene sine og jeg synes det er åpenbart at Kody har prioritert Robyn de siste årene. Sannsynligvis er mye av grunnen også fordi hun har de yngste barna og derfor trenger mest hjelp, men jeg tror aldersforskjellen mellom Robyn og de andre konene har gjort at de ikke er på samme stadium i livet. Men vi vet jo selvsagt ikke hvordan ting hadde vært om han hadde holdt seg til tre koner så dette blir selvsagt bare spekulasjoner fra min side. Jeg skulle likt å vite hvorfor han (de) valgte å skaffe seg en fjerde kone. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. desember 2021 #1386 Del Skrevet 16. desember 2021 Tja....det var og er jo trenden i deres livsform...og den aktuelle nye måtte foreslås og godkjennes av en eller flere av konene først. Kody kunne ikke ha plukket henne ut selv. Det er sant det at da den siste kom inn, så ble alt forskjøvet innad. Kody koste seg veldig, mens damene slet stadig mere. Bare det å se at konene sliter skulle ha fått Kody til å avstå syns jeg, men han tenker visst kronisk på å fortsette å formere seg, så... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sissihøa Skrevet 17. desember 2021 #1387 Del Skrevet 17. desember 2021 (endret) feil Endret 17. desember 2021 av sissihøa Feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. desember 2021 #1388 Del Skrevet 17. desember 2021 Det tenker nok en del av de voksne i Brown-familien også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 17. desember 2021 #1389 Del Skrevet 17. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (På 16.12.2021 den 13.53): Tja....det var og er jo trenden i deres livsform...og den aktuelle nye måtte foreslås og godkjennes av en eller flere av konene først. Kody kunne ikke ha plukket henne ut selv. Det er sant det at da den siste kom inn, så ble alt forskjøvet innad. Kody koste seg veldig, mens damene slet stadig mere. Bare det å se at konene sliter skulle ha fått Kody til å avstå syns jeg, men han tenker visst kronisk på å fortsette å formere seg, så... jeg tror han falt pladask for Robin, rett og slett møtte den store kjærligheten. Men det kan han jo ikke si høyt .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. desember 2021 #1390 Del Skrevet 17. desember 2021 Det kan være slik ja, selv om det ikke er lov i deres tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 18. desember 2021 #1391 Del Skrevet 18. desember 2021 Så virker det også som at Robyn har satt litt mer krav til Kody og står på sitt enn det de andre har gjort. Hun har heller ikke bodd sammen med hele storfamilien, kun for seg selv. Hvis de andre ser tilbake på tiden da de selv var i småbarnsfasen (som Robyn har vært de siste årene), vil nok det skille seg veldig ut om de sammenligner med Robyn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. desember 2021 #1392 Del Skrevet 18. desember 2021 Det har du rett i. Hun stiller krav og står fast på det, fordi hun vet sin verdi. Hun kan kreve uten de store irettesettelsene fra ham og heller ikke blir det skilsmisse....det kan jeg aldri tenke meg p.g.a. ungene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 18. desember 2021 #1393 Del Skrevet 18. desember 2021 (endret) Og grunnen til at Robin kan sette krav, er at hun har Kody rundt lillefingeren sin. Han forguder henne. Så da er det ikke så vanskelig. Jeg såg noen gamle sesonger for en tid tilbake, blant annet den første hvor Kody og Robin drev og datet. Kody er så forelsket, han lyser opp og er i strålende humør rundt Robin, ler og er helt tullete rundt henne. Endret 18. desember 2021 av Mattie16 Legge til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. desember 2021 #1394 Del Skrevet 18. desember 2021 Ja, jeg har sett dem flere ganger og det er nesten hamskifte på gang for Kody. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. desember 2021 #1395 Del Skrevet 19. desember 2021 Jeg tok opp noe på tlc i går og i pausen sa de "comming soon!!!"....ingen dato altså, men de er i komminga og vi må følge nøye med så startdatoen blir delt her inne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heiheihei12 Skrevet 20. desember 2021 #1396 Del Skrevet 20. desember 2021 (endret) På tv-guiden til vg ser det ut som den nye sesongen starter på tlc på lørdag!!! Edit: nei, vent. I morgen? Sesong 16, episode 1, kl 22. episodebeskrivelse: «Etter å ha avvist Christines idé om å flytte tilbake til Utah, sjekker Kody inn hos Janelle og Robyn. Så sier Kody at han nå vil ha sin egen tomt på eiendommen, og familien diskuterer muligheten for å tilbringe ferien fra hverandre.» Endret 20. desember 2021 av Heiheihei12 Korrigering 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. desember 2021 #1397 Del Skrevet 20. desember 2021 (endret) Nå har jeg sjekket på tv-opptakerstedet mitt og jeg finner ikke noe nytt der. Det står sesong 10 episode 13 og bildet der er fra langt tilbake. Dette må vi komme strengt tilbake til, for det er av "nasjonal interesse". Rettelse: jeg fant sesong 10, episode 12 der du nevner i morgen. Da skal jeg sitte klar og få det med meg. Takk for tips så langt. Endret 20. desember 2021 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misssixty Skrevet 20. desember 2021 #1398 Del Skrevet 20. desember 2021 Jeg har spurt discovery og de sier sesongen kommer ut I slutten av desember. Så også reklame I går om at det begynner så dette er helt garantert. Jeg har forøvrig sett alle episodene som er sendt I USA - Bare å Google sesong og episoden du ønsker å se, å det kommer opp på YouTube. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heiheihei12 Skrevet 21. desember 2021 #1399 Del Skrevet 21. desember 2021 Nå ligger den nye episoden på Discovery+! Hurra! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. desember 2021 #1400 Del Skrevet 21. desember 2021 Men skjul det dere tidligseere kanskje snakker om til det har vært sendt på tv da, plis? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå