Gå til innhold

Mini-boks <3


boks

Anbefalte innlegg

De hadde ikke tid til meg, men fikk snakket med jordmoren min som beroliget meg. Hun syns jeg skulle dra på legevakten hvis smertene ble verre eller det kom mer blod. Det har ikke gjort noen av delene heldigvis, så ikke reist. Fikk låne en dopler av ei venninne og hørt hjertelyden til lille. Det var 100kg av mine skuldre. Hehe. Var nok bare jeg som bærte og styrte for mye dagen før eller noe sånn.. :)

Du er god Miia! :klem:

Hvordan er det med deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjære deg, hvordan gikk det i dag? Tenker på deg :hug:

Takk gode du. Fått høre hjertelyden til lille så er litt roligere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy smokes. Skjønner at du ble stresset av brun utflod! Synes det er enda mer skremmende å få slikt etter uke 12. Men godt du hørte hjertelyd. Da kan du ta det med ro :)

Det er virkelig ikke lett å være gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre :) :) ! :hug:

Ja, håper det var et engangstilfelle for herregud så stressa man blir..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy smokes. Skjønner at du ble stresset av brun utflod! Synes det er enda mer skremmende å få slikt etter uke 12. Men godt du hørte hjertelyd. Da kan du ta det med ro :)

Det er virkelig ikke lett å være gravid!

Nei, det er mye å blir redd for underveis. Er i tillegg helt alene siden mannen fortsatt ikke kommer hjem før om en uke, så følte meg veldig alene. Syns også det er verre å få det etter uke 12 for nå tror jeg jo liksom at dette skal gå fint, også skjer sånt. Håper det var et engangstilfelle og at vi har lille i armene om 5mnd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er mye å blir redd for underveis. Er i tillegg helt alene siden mannen fortsatt ikke kommer hjem før om en uke, så følte meg veldig alene. Syns også det er verre å få det etter uke 12 for nå tror jeg jo liksom at dette skal gå fint, også skjer sånt. Håper det var et engangstilfelle og at vi har lille i armene om 5mnd. :)

Ja, det går jo stort sett alltid bra :)Skjønner at det er ekstra skummelt uten mannen tilstede. Jeg er veldig glad min ikke har en jobb som gjør at han må reise vekk. Synes det holder at han må jobbe overtid i noen timer :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går jo stort sett alltid bra :)Skjønner at det er ekstra skummelt uten mannen tilstede. Jeg er veldig glad min ikke har en jobb som gjør at han må reise vekk. Synes det holder at han må jobbe overtid i noen timer :sjenert:

Jeg kjenner jeg gleder meg til han skal ha permisjon :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner du ble redd ja, ikke noe morsomt med sånne ting =/ Men det var nok som du sier, fordi du overanstrengte deg litt for mye dagen før :hug: Dette kommr til å gå bra, det vet jeg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner du ble redd ja, ikke noe morsomt med sånne ting =/ Men det var nok som du sier, fordi du overanstrengte deg litt for mye dagen før :hug: Dette kommr til å gå bra, det vet jeg :hug:

Du er så god Fionel. Skulle ønske jeg kunne gitt deg en god klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så god Fionel. Skulle ønske jeg kunne gitt deg en god klem :klem:

Du e nå riktig god du også kjære deg :hug: :hug: Jeg setter ihvertfall uendelig pris på alle de virtuelle(?!) klemmene dine :biggrin:

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du e nå riktig god du også kjære deg :hug: :hug: Jeg setter ihvertfall uendelig pris på alle de virtuelle(?!) klemmene dine :biggrin:

Haha, det er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dagen har jammen gått fort. Vært hos fysio som nærmest rev av seg håret over bekkenet mitt og muskulaturen rundt.. :sjenert: Så ikke så rart jeg har hatt så vondt, for her var det ganske dårlige tilstander i bekkenet! Men men. Vi skal forsøke å trene litt også må jeg komme meg til kiropraktor. :)

Nå har jeg nettopp laget rundstykker som skal kaldheves i kjøleskapet i natt slik at jeg får rykende ferske rundstykker til frokost i morgen. :danse:

Og det aller beste av alt: om 6 dager er jeg på vei for å hente mannen!! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NAM! Hvorfor har jeg ikke gjort dette før? :fnise:

Nybakte varme rundstykker til frokost er virkelig godt!

Grove og gode. Er SÅ mett nå :ler:

Tror dette blir en veldig fin dag! :)

Ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm, det hørtes godt ut!

Jeg har nettopp stått opp :ler:

Det var det og. Også så lett. Blandet alt i går og puttet de i kjøleskapet over natten. Kjempekjekt. Hadde du bodd nærmere skulle du fått :fnise:

Ha en fin dag Miia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gleder meg til fysiotimen, håper han er enig i mine plager, at han ikke sier at det er såvidt det er noe, for jeg sliter! Så bra du får hjelp :)

Planer nå i helga? :)

Jeg har forresten dilla på alt som er salt, som potetull, ikke særlig sunt det :(

God helg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til fysiotimen, håper han er enig i mine plager, at han ikke sier at det er såvidt det er noe, for jeg sliter! Så bra du får hjelp :)

Planer nå i helga? :)

Jeg har forresten dilla på alt som er salt, som potetull, ikke særlig sunt det :(

God helg! ;)

Jeg går til fysio fast 2 ganger i uka så han sa det med en gang jeg ble gravid at hvis jeg kjente noe måtte jeg si i fra fort, for da skulle vi fikse det. Veldig glad for det og at jeg slipper å stå i kø.

Håper du får god hjelp og at det gjør underverker :) Ikke noe kjekt å ha det sånn.

Verst på natta for deg og? Sliter helt sykt om natta, så håper vi får styr på det snart! :)

I går var jeg med noen venninner, i kveld skal jeg ut på middag med ei venninne og i morgen skal jeg ha filmkveld med enda ei venninne. Hehe. Super venninnehelg med andre ord :fnise: Hva med deg? :)

Kjipt med dilla på usunne ting, men så lenge du ikke spiser mat i bøtter og spann i tillegg til masse chips går det nok helt fint :)

Har hatt kjempeflaks med usunne ting; jeg takler ikke lenger godteri, brus eller chips. Kjempekjekt :fnise:

God helg til deg og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går til fysio fast 2 ganger i uka så han sa det med en gang jeg ble gravid at hvis jeg kjente noe måtte jeg si i fra fort, for da skulle vi fikse det. Veldig glad for det og at jeg slipper å stå i kø.

Håper du får god hjelp og at det gjør underverker :) Ikke noe kjekt å ha det sånn.

Verst på natta for deg og? Sliter helt sykt om natta, så håper vi får styr på det snart! :)

I går var jeg med noen venninner, i kveld skal jeg ut på middag med ei venninne og i morgen skal jeg ha filmkveld med enda ei venninne. Hehe. Super venninnehelg med andre ord :fnise: Hva med deg? :)

Kjipt med dilla på usunne ting, men så lenge du ikke spiser mat i bøtter og spann i tillegg til masse chips går det nok helt fint :)

Har hatt kjempeflaks med usunne ting; jeg takler ikke lenger godteri, brus eller chips. Kjempekjekt :fnise:

God helg til deg og :klem:

Nettene varierer veldig, noen ganger finner jeg ikke en behagelig stilling mens andre netter er det godt å ligge isteden for å sitte eller stå. Syns at dagene varierer veldig og, er verst på arbeidsdager men nå som det er helg går det bedre. Har noe vondt siden jeg har shoppet litt i dag, går greit, men er også så vant med plagene nå at jeg ikke bryr meg like mye, kanskje litt dumt men prøver å ta hensyn.

Høres koselig ut! :) Jeg har vært lite sosial de siste ukene, har vært så sinnsykt trøtt og slappa. Begynte å ta jerntabletter for et par dager siden fordi det ble verre, og har siden da vært mer opplagt så tipper jernmangel, burde kanskje tatt en prøve hos legen men er så ny i jobben at jeg vil ha minst mulig fravær og kommer til å ha en del annen fravær fremover. Har fått påvist lav blodprosent tidligere så kjenner igjen symptomene. Vi har som sagt shoppet, jeg har ryddet i klesskapet og har gjort litt husarbeid. Hvis det blir like fint vært i morgen så skal jeg prøve meg på en liten gåtur nedi fjæra, bor like ved den så går forhåpentligvis bra :)

Lurer på om jeg spiser litt for lite, er stadig sulten og spiser ikke mer enn før jeg ble gravid. Burde kanskje spise litt sunnere uansett og kanskje mer til frokost. Er ganske matlei akkurat nå, egentlig ikke lyst på noe som helst. Kjipt men men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...