Gå til innhold

Mini-boks <3


boks

Anbefalte innlegg

FOR en nydelig vårdag det er her på sørlandet i dag! Bilen påstod at det var 16+ ute, fantastisk!

Så i dag har vi fikset i hagen, satt ut utemøblene og vasket vinduene. Deilig! :)

Ellers var jeg hos legen i dag. Der var alle blodprøver, magemål og hjertelyd i skjønneste orden! Vi måtte le litt av lille i magen som tydeligvis var veldig aktiv og sjenert i dag. H*n ville nemlig bare vise hjertelyden sin i noen sekunder før den smatt unna igjen. Aktiv krabat mente legen på :)

Han mente også på at det ikke var noen tvil på om jeg var gravid heller når jeg lå der med magen fremme :fnise: Mannen mente at jeg har fått struttemage :ler:

Også har den fått litt mer hår på seg, haha. Ser litt freaky ut. Heldigvis helt lyse da :fnise: Er visst på grunn av hormonene.

Kjempeglad for at alt var bra og at det bare er 9 dager til vi får se lille på UL!! :duskedame:

Gleder oss masse til det! :)

Ha en fin dag alle fine damer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, så bra at alt er i skjønneste orden! Gleder meg til oppdatering fra UL'en :Nikke:

Er vel snart på tide med ett aldri så lite magebilde? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får se om jeg kan få tatt et! :)

Gleder meg sååå til torsdag nå! :)

I helgen skal jeg sette nesen mot østlandet og mamma'n min. Det blir koselig! :)

Hyggelig at du titter innom her Miia! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det en vanlig kontroll du var på hos legen? Jeg skal ikke til legen igjen før uke 28, og jordmor i uke 24. Jeg er bare nysgjerrig fordi det gjøres så forskjellig med kontroller rundt omkring :)

Hvis jeg ikke har telt feil så har du nå 5 dager igjen til UL!!! :danse: Jeg har 17 dager igjen, så det nærmer seg!

Ha en super helg!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig kontroll ja! :) Har kontroll 1 gang i mnd ca og hatt det siden uke 8 faktisk. Veldig fornøyd med det! Neste JM time er 7.juni :)

Jaaa, 5 dager igjen! :fnise: Gru-gleder meg! Håper alt står bra til med lille og at h*n vil vise kjønnet sitt :ler:

17 dager går fort, tro meg! Syns nettopp det var 37 dager til vi skulle og nå er vi der! :)

Tusen takk, ha en fiiiin helg du og! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bortsett fra UL, skal jeg ikke på noen kontroll før den 3. juli, litt forskjell ja på hvordan det gjøres :) Men jeg var jo i går, i uke 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hjemme igjen etter en herlig helg hos mamma´n min! Deilig å være hjemme litt. 4-5 mnd siden sist, så syns det var påtide! :fnise:

Fikk kjøpt meg 4 nye mamma-bukser da senteret hos mamma har skikkelig godt utvalg. På det store senteret her nede har de seriøst ikke én butikk med mammabukser. Da må man helt inn til Kr.sand og der er ikke jeg så ofte lenger! Kjempefornøyd med de jeg fikk med meg hjem. Mannen syns jeg var så fin når jeg kom av flyet i går og så :ler:

Nå er det for alvor bevegelse der nede hos lille. I går kveld tok det jo nesten litt av noen sekunder :fnise: Er skikkelig rart å kjenne. :)

Gikk på vekten i stad, vet ikke helt om jeg liker at jeg går NED i vekt. Er ikke snakk om det heeelt store, men den går allikevel mer ned enn opp. Men jeg spiser jo 4-5 måltider om dagen osv så lille burde jo få det den trenger.. :)

Tenk at det bare er 2 dager og noen timer til UL.. Håper virkelig alt står bra til. *Krysser fingrene*

Kjenner jeg får et stikk av skyldfølelse og føler meg så heldig når så mange rundt meg sliter og får dårlige nyheter. Skulle ønske av hele mitt hjerte at det var likt for alle.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fortjener kun det beste, Boks! :klem: Gleder meg til du skal på ultralyd! :hjerte:

Takk gode du! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gått noe opp i vekt jeg. Artig med bevegelse i magen! :laugh: Å ultralyd i morgen!! Vil dere vite kjønnet? Husker ikke om du har nevnt det før :plystre: Hukommelsen min er veldig dårlig for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at ikke du går opp i vekt heller. Det kommer vel fort nok for oss begge :fnise:

Jaa, i morgen er dagen! :) Vi vil vite hvis de ser ja! :)

Lov å være glemsk, er det selv om dagen. :)

Ikke lenge til du har UL heller nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okej, går det SERIØST an å ha SÅ vondt i puppene? :fnise: Kjennes ut som om noen skjærer av meg nipplene med jevne mellomrom, er liksom ikke ømme lenger bare skikkelig vonde. Haha. Virker som om det har kommet melk eller noe. Det er noe som kommer litt ut der hvertfall :fnise: (Sorry ekle detaljer) :)

Får ta det med et smil og tenke på lille i magen :hjerte:

Tenk at i morgen er dagen her. Iiiiih. Satser på at alt står bra til og at lille vil vise seg frem. Det hadde vært så utrolig moro. Kos blir det uansett :hjerte:

I dag har vi laget hjemmelagde kjøttkaker med brun saus og ertestuing for første gang. Også SÅ godt det ble da. Kjempefornøyde med resultatet. Ikke spist det på mange år, nam nam! :)

Ha en fin kveld jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til på UL i morgen :D Gleder meg til å høre om det :Nikke:

Håper den lille viser om det blir gutt eller jente! Jeg er kjempe spent på dine vegne :ler:

Har du noen følelse på hva det kan være? Jeg tror kanskje det blir gutt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Miia. :)

Trodd hele veien at det er en gutt som gjemmer seg i magen, men de siste dagene er jeg blitt skikkelig i tvil. Så nå vet jeg jammen ikke helt hva jeg tror :) Håper vi får vite det i morgen og at alt er bra..

Håper det går OK med deg Miia, mandagens/tirsdagens hendelser tatt i betraktning. Du er mye i tankene mine om dagen skal du vite :hjerte::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å finne det ut :D

Det går litt opp og ned, men det går egentlig bedre enn jeg trodde det skulle :) Takk for tanker Boks :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra det går litt bedre enn du trodde. Syns du er kjempesterk og tøff :):klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...