Gå til innhold

Mini-boks <3


boks

Anbefalte innlegg

Vi er jo veldig tett, så dette blir spennende! :):klem: Når skal du på UL?

Det var faktisk ganske greit å fikse sånn ticker, jeg syns det var verre å få den inn i signaturen :fnise: Men det var bare jeg som var tungvin :ler: Trykk hvertfall av på IMG url eller hva det står også velger du "Bilde" inne på signaturen hvor du bare limer inn den koden du hentet på lilypie :)

Ikke lenge til du kan si noe nå :klem: Jeg valgte å si det til en av mine beste venninner samt mamma ganske tidlig fordi jeg ønsket at de skulle være der hvis det skulle gå galt. Men skjønner at man også ønsker å holde det for seg selv. Bare å skrive her hvis du føler deg alene :klem:

Har ultralyd om ca en uke, så teller ned dagene! Både jeg og mannen holder på å gå på veggen!Dessverre bor deler av familien vår spredt rundt, og vi vil gjerne fortelle det personlig så vi må vel ta en signingsferd etterhvert ;)Ikke alle som kan forvente besøk, men noen må vi jo klare :)Gratulerer med dagen som var! :) Jeg har også hatt noen skikkelig stusselig bursdagsfeiringer opp gjennom tidene. Du får komme sterkere tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ultralyd om ca en uke, så teller ned dagene! Både jeg og mannen holder på å gå på veggen!Dessverre bor deler av familien vår spredt rundt, og vi vil gjerne fortelle det personlig så vi må vel ta en signingsferd etterhvert ;)Ikke alle som kan forvente besøk, men noen må vi jo klare :)Gratulerer med dagen som var! :) Jeg har også hatt noen skikkelig stusselig bursdagsfeiringer opp gjennom tidene. Du får komme sterkere tilbake :)

Så spennende med UL om en uke. Husker jeg gikk og trippet og syns tiden gikk kjeeeempesakte, men plutselig så lå jeg der og fniste av lille som sprellet på skjermen :fnise:

Kjenner til det med å være spredt i landet. Jeg har måtte fortelle alle i min familie de store nyhetene på tlf da jeg ikke har mulighet til å reise 5 og 7 timer en vei for å fortelle det selv om jeg så gjerne skulle gjort det. Kjempemoro at dere tar dere tid til det :)

Takk for det! :) Hatt noen fine venner som har stukket innom med kake og gaver, så det ble jammen ikke så galt selv om jeg knapt får puste :ler: Varmet veldig at de husket på meg. Heldigvis kommer mamma om en uke, det gleder jeg meg til. Ikke sett de siden jul så det blir bra :)

Skriv inn her igjen når du har vært på UL da, er så spent :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå, fine dagen!! :ler:

Har vært hos jordmor og hørt hjertelyden til lille for første gang. Ah, smeelt. Det var nydelig det!! :fnise:

Veldig synd å ikke kunne dele det med mannen, men han får sjansen på UL heldigvis!

Flyr bare rundt her og smiler fra øre til øre. Kraftig hjertelyd med 150 slag i minuttet. :rodmer: :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, så gøy :klem: det var nok heeelt fantastisk ja! Jeg gleder meg til jeg skal :Nikke:

Det var rett og slett fantastisk!! :)

Plutselig ligger du der på benken og hører babyen din, tiden går så fort! Tenk at du alt er halvveis til de magiske 12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja der er jeg jo :ler: jeg gleder meg til jeg er i uke 8, føler risikoen er størst til 8 uker :ler: vet ikke hvorfor, men føler det er så mye kritisk som kan skje før det! Jeg leser jo på appen min og blir helt lamslått når jeg leser alle de fantastiske tingene som skjer inni der.. Helt utrolig at det går ann :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er stort å komme forbi uke 8. 2 uker så er du der :)

Ja, det er helt utrolig alt som skjer der inne. Fantastisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, enda en nydelig dag! :fnise:

Fikk vite ordinær UL i dag. 16. mai! Jeg gleeeeder meg sånn!

Det er "bare" 36 dager til. Iiiiih :ler: :ler:

Har jeg gjort noe annet moro i dag, som jeg er redd for at skal jinxe det hele. (Jada, overtroisk og sånn :fnise: ) De hadde tilbud på bilsete på babyshop i dag, sparte 1400,- og kunne ikke la sjansen gå fra meg. Føltes helt sykt å gå derifra med setet i hånda. Ting ble liksom så mye mer virkelig. Satt bare og gliste hele veien hjem når jeg så det stod der i bagasjerommet :fnise:

Ellers har jeg fått gjort om på utdanningsplanen min i dag. Det var veldig deilig å få det ut av verden. Er kronisk syk i utgangspunktet, så ting har ikke gått helt etter planen hva gjelder studier. Men nå har jeg funnet noe jeg tror kan fungere selv med en liten i hus! Føltes veldig godt å få det godkjent! :)

Nå teller jeg bare dager til mamma kommer på besøk, 2 dager igjen! Det blir kos, for nå er det lenge siden jeg har sett de! :)

Ellers er det akkurat 21 dager og 6 timer til jeg har mannen hjemme igjen. :fnise: Ser frem til det. Mye fint som skjer nå. :)

Endret av boks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må hoppe litt her inne og! :hoppe:

Så gøy og surrealistisk med bilsete :fnise:

Så søt du er :fnise:

Det var veldig moro og litt skummelt :)

Plutselig er du der og Amilie :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for ultralyd :D blir spennende å høre om du venter jente eller gutt! Har du en "følelse" av hva det kan være? Jeg har en følelse på at du får gutt :ler: men det er jo bare ren gjetting :ler:

Gratulerer med en bra utdanningsplan! Er nok herlig å slippe å tenke på det! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sikker på gutt hele veien selv, mannen tror jente. :fnise: Blir spennende å se :)

Ja, det var utrolig deilig å få det ut av tankene. Har plaget meg en stund. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må ha tippeliste! :hoppe:

Jeg tipper jente :babyjente:

Kanskje det hadde vært noe! :fnise:

Blir spennende å se på UL hva vi venter. Tiden kommer sikkert til å gå kjeeempesakte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helgen snart over og jeg har hatt kjempekoselig besøk av min mor og stefar. Kjempegodt å se de igjen, det er lenge siden 3.juledag. :)

I går det jo såååå fint vær, så all snøen som kom på torsdag/fredag har snart smeltet vekk igjen. Takk og lov får man vel si :fnise:

Fortsatt ikke god i kroppen av denne lungebetennelsen. Passert to uker nå og sliter forstatt med å puste. Snakk om drøye saker :ler: Men, det kan vel bare gå en vei herfra! :)

Håper dere (få som leser :ler: ) har hatt en fin helg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser alltid, men er ganske treig med å skrive noe :ler:

Hvordan er formen nå da? Har du blitt kvitt lungebetendelsen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg leser alltid, men er ganske treig med å skrive noe :ler:

Hvordan er formen nå da? Har du blitt kvitt lungebetendelsen? :)

:ler: Koselig det Miia! :)

Formen kommer seg. Ikke helt god enda, men nå får jeg puste igjen så da klager jeg ikke :fnise:

Ellers er gravidformen ganske god. Kommer en og annen kvalmebyge innimellom, men det er bare helt greit! :) Magen har virkelig kommet og ting begynner å bli mer virkelig. Nå ser jeg bare frem i mot UL :)

Hva med deg Miia, alt bra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så gøy med mage! Blir nok mer virkelig nå ja :Nikke: her går det bare bra, må opp om natten å tisse hver natt og trøttheten har ankommet for fullt, skal faktisk kaste meg i seng nå for en liten hvil :ler:

Når skal du på UL igjen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig moro med mage :fnise:

Hvil så mye du kan, selv om det aldri føles nok ut :ler: Her slapp trøttheten i uke 12 og tissingen er ikke like ekstrem. Var jo oppe fire ganger hver natt for å tisse :ler:

UL den 16.mai. Akkurat 30 dager og 10 minutter :fnise:

Sov godt Miia :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj lungebetennelse, ikke bra! Selv sliter jeg med en liten forkjølelse som ikke vil forsvinne. Jeg blir bare mer og mer trøtt.

Håper det går bra ellers, har du barn fra før av? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...