Gå til innhold

Mini-boks <3


boks

Anbefalte innlegg

Åh, Notting Hill er så fiiin :) Sitter her og koser meg med den på skjermen og non stop. Det er faktisk første gang siden jeg ble gravid at jeg har hatt lyst på godteri. Veldig fornøyd med det, så håper jeg klarer å fortsette sånn jeg har gjort! :)

Den ser jeg også! Den er så fiiin! Snufs :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

"She May be the reason I survive. The why and wherefore I'm alive" Nynner litt for meg selv :) Nydlig film! Jeg har også sett den i kveld :)

Innom for å ønske deg en god natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"She May be the reason I survive. The why and wherefore I'm alive" Nynner litt for meg selv :) Nydlig film! Jeg har også sett den i kveld :)

Innom for å ønske deg en god natt :)

Så koselig Muskat :)

Den er utrolig fin den filmen!!

Håper du har sovet godt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Druer og appelsiner her og :vinke:

Jeg var vel den eneste som ikke så Notting Hill i går jeg da. Mannen ville se Indiana Jones! Så da ble det slanger og mumier, skikkelig lørdagshygge :fnise:

Jeg sovner jo uansett midt i filmen, så samme for meg hva vi ser om dagen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Druer og appelsiner her og :vinke:

Jeg var vel den eneste som ikke så Notting Hill i går jeg da. Mannen ville se Indiana Jones! Så da ble det slanger og mumier, skikkelig lørdagshygge :fnise:

Jeg sovner jo uansett midt i filmen, så samme for meg hva vi ser om dagen :sjenert:

Så gøy at det er flere med samme craving :fnise:

Haha, måtte le litt av lørdagshygge :ler: Var jo godt du fikk sovet litt da :)

Håper du koser deg med lille i magen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det boks? Har du hatt en fin helg utenom Nothing Hill titting? :ler:

Her går det fint Miia! :) Har begynt å slå meg skikkelig til ro med at dette mest sannsynlig skal gå helt fint. I går var jeg på babybesøk, 3 dager gammel baby. Åh, smelt :hjerte: :hjerte: Gleder meg masse til det er vår tur til å sitte stolte med lille i armene. :fnise:

Ellers har jeg slappet av, ryddet litt og snakket en del med mannen på skype. Veldig fin helg! :)

Hva med deg? Hatt en fin helg? Var godt å lese at du har begynt å kose deg med graviditeten :hjerte::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, nyfødt baby <3 det er så rart å tenke på at om ikke så lenge så har vi en selv :ler:

Skype med mannen er nok koselig, hehe :) Jeg har hatt en fin helg ja, var på jentekveld i går. "Heldigvis" skulle jeg på jobb i dag tidlig, så det var godkjent unnskyldning for å ikke drikke, selv om jeg tror hun ene begynner å få misstanker :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var herlig å tenke på det i bilen på vei hjem. Gleder meg :)

Jaaa takk og lov for skype. Det gjør de 30 dagene litt mer overkommelig! :ler:

Så koselig med jentekveld. Blir gøy når du forteller hun venninnen du tror har skjønt det for å se om hun visste :fnise:

Ha det fint på jobb :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var min største frykt: brunt i utflodet.. Shit jeg sliter med å slappe av nå....... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huffda kjære boks :hug: Håper ikke dette er farlig! Husk at en SA vanligvis inneholder friskt blod og smerter! iom at du er 15 uker hadde jeg nok likevell ringt en lege, bare for å høre hvor vanlig evt uvanlig dette er.. Det gjorde jeg, og det var kjempe hyggelige folk som til og med "inviterte" meg ned for en prat bare for å roe meg ned :)

Hvordan går det nå? :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenkte jeg skulle tasse ned til legen min i morgen. Klarer ikke slappe helt av selv om jeg antar det ikke er noe farlig siden det ikke er friskt blod eller mye. Allikevel veldig ekkelt når det ikke har skjedd på disse 16 ukene..

Vært på do flere ganger og ikke vært noe mer heldigvis. Håper det var et engangstilfelle etter at jeg skjauet litt her i går kveld.. Takk Miia :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ikke har vært noe mer :klem: Forstår veldig godt at du ikke klarer helt å slappe av, men det var nok ikke noe farlig :) lykke til hos legen i morgen da, dt roer nok nervene litt :Nikke:

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...