Gå til innhold

Mini-boks <3


boks

Anbefalte innlegg

Ultralyden gikk veldig fint! Alt stod bra til og så fint ut. Fikk en student så ble en time i stedet for 30 min, veldig greit det! :) Fikk vite at det gjemmer seg ei lita jente der inne, også jeg som var SÅ sikker på at det var en gutt :fnise: Gleder oss veldig til å møte henne, hun så perfekt ut! :hjerte:

Mamma dro rett på butikken for å kjøpe noe. :fnise: Alle rundt oss ble glade for nyhetene, veldig koselig.

Vi tittet litt på vogn i sta også, tror vi har en vinner! :)

Ble satt 3 dager bakover, som forventet. Hadde selv regnet meg frem til termin 16.10, så var ikke så langt unna den vi fikk akkurat! (15.10) :fnise:

Åååå, dette er en fin dag! :hjerte: Kunne stirret på bildene i evigheter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, en liten prinsesse <3 Hihi. Gratulerer!!! :)

Takk :) Jaaa, lille fine prinsessa vår :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten jente :hjerte: Sikkert helt perfekt!

Hvilken vogn har dere sett dere ut da? :)

Ja, vi gleder oss til å se henne på ordentlig :)

Favoritten akkurat nå er Bugaboo Buffalo. Den oppfyller de viktigste kravene vi har og er lett og god. Så ser ut til at det blir den med mindre vi finner noe som treffer oss mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååå, nå gleder jeg meg bare enda mer til min ultralyd! Gratulerer med ei jente :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åååååå, nå gleder jeg meg bare enda mer til min ultralyd! Gratulerer med ei jente :strix:

Skjønner jeg godt at du gjør, var magisk å se den lille der inne. Hun vinket, gapet og tittet rett på oss. Fine jenta vår :hjerte: Tusen takk :)

Ikke lenge til dere har deres UL nå! Den siste tiden gikk SÅ fort. Var helt rart å dra fra sykehuset, for da var det liksom over for denne gang. :fnise: Har gått å snakket om dette til mannen så lenge nå så jeg spurte bare hva jeg nå skulle mase om :ler:

Håper du har hatt en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dager!! Men skulle gjerne vært 1 dag :fnise:

Har litt hodepine i dag, og vært veldig trøtt, men har slappet av og det er godt ;)

Håper dere og har hatt en fin dag! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :)

Høres ut som en kjempefin opplevelse dere hadde!

Takk! Jaa, det var fantastisk! :hjerte:

Hvordan går det med deg SmartCookie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ved et av bildene vi fikk med hjem av lille jenta vår!

Tenkte å kanskje legge ut magebilde en dag og, hvis jeg tør :fnise:

post-60987-0-96036600-1368894833_thumb.p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg få ordnet det en av de nærmeste dagene! :)

Moro at vi er like langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint bilde :strix: Vil og gjerne se magebilde, har ikke noe magebilde å legge ut selv siden det er mest flesk ennå :fnise: Men har skjønt det sånn at magene pleier å vokse en del i uke 18 og 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Rart at magene skal utvikle seg så ulikt! Selv fikk jeg mage ganske tidlig. Mannen kom hjem fra jobb for 3 uker siden og han syns den har blitt såå stor bare på de ukene :fnise: Blir spennende når han da kommer hjem etter 4 uker borte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du er slankere enn meg? Det har noe å si :) Men man utvikler seg forskjellig ja :)

Når kommer mr Boks hjem igjen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan være fordi jeg er ganske lav og, hva vet jeg :fnise:

Han er heldigvis hjemme en uke til, så er han borte i 4,5 nye uker og lander på norsk jord igjen den 26.juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiint bilde <3 ser frem til magebilde! :ler:

Hvordan skal dere gjøre det med fødsel? Blir mannen hjemme når det nærmer seg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiint bilde <3 ser frem til magebilde! :ler:

Hvordan skal dere gjøre det med fødsel? Blir mannen hjemme når det nærmer seg? :)

Takk :hjerte: Ja, jeg må få fingeren ut og få tatt dette bildet snart :fnise:

Sånn det ser ut nå kommer han til å hvertfall være i Norge minimum 2 uker før termin og i tiden etter hvis hun ikke kommer før :) Han får hvertfall ikke lov å dra til Korea hvor det tar over 1 døgn å komme seg hjem hvis man timer det riktig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være fordi jeg er ganske lav og, hva vet jeg :fnise:

Han er heldigvis hjemme en uke til, så er han borte i 4,5 nye uker og lander på norsk jord igjen den 26.juni :)

Er veldig lav selv, men veier ca 20 kg for mye :(

Du er tøff som klarer å ha det sånn, spesielt det du sier ang fødselen. Hva er det han jobber med? Hvis du vil si det :)

Jeg vil og se bilde snart! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...