Gå til innhold

Mini-boks <3


boks

Anbefalte innlegg

Jeg syns at alle babyer jeg har sett på 3D-ultralydbilder er helt like :fnise: Mamma hadde aldri ultralyd på oss tre søsken, vi er vel for gamle :fnise: Har lyst å ta det selv men får se! Må kanskje bestille time snart da, jeg trur det er lang ventetid her.

Hvordan er formen Boks? :)

Endret av Yesterday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lyst til å ta en 3D siden det er første barnet. Hehe. Her var det ikke noe ventetid, men det passet best for oss den dagen :) Du kan jo ringe å høre hvor lang ventetid de har osv? :)

Formen er opp og ned om dagen. Bekkenet var HELT på tur tidligere i uken, aldri hatt SÅ vondt der før. Alt var håpløst og Fysio ville ikke røre meg en gang. Vært litt nedfor og sånn uten og helt ha visst hvorfor. Men sånn er det vel bare med disse hormonene. Utover det koser jeg meg med lille sprellejenta i magen og finværet.

Hvordan går det med deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du at fysio hjelper på bekkenet? Jeg syns bare at han har hjulpet meg med de anspente musklene rundt, mens varmen har tatt bort selve bekkenplagene eller så ble de borte av seg selv :) Eller de er ikke helt borte, har litt vond under enkelte bevegelser, håper bare at det ikke blir verre igjen. Ellers er jeg veldig sliten, som jeg har skrevet om i dagboka mi. I går var jeg veldig trist og deppa, pga sliten, ville bare gi opp. Ikke dø, men sove til ungen er ute :fnise: Også har min sprellegutt vært så rolig i det siste, kanskje han har vært rolig fordi jeg har vært sliten eller at jeg bare ikke har kjent det pga sliten. Men han har vært aktiv i kveld :danse: Det bekymret meg litt at han har vært så rolig, selv om jeg vet at det i begynnelsen kan være vanlig å ikke kjenne bevegelser hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Godt" å se at det er flere som blir bekymret når det er stille der inne. Lille har vært veldig aktiv lenge så når hun da i 2 dager knapt "viste" seg kjente jeg at jeg ble veeeldig bekymret. Sambo syns jeg var teit og sa at så lenge jeg kjente pittelitt så var det jo liv "hun ligger ikke halvdø der inne akkurat" fikk jeg beskjed om :ler: Og han har jo rett. :) I dag og i går har det heldigvis vært full rulle igjen. :hjerte:

Går egentlig til fysio for noe annet, men han pleier og hjelpe meg med ting jeg trenger. Har hjulpet litt med bekkenet :)

Håper du føler deg bedre og at du får litt tid til å komme deg igjen i helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det helg igjen gitt :)

Vært på kontroll hos JM i dag, alt stod bra til med oss begge :) Nå sitter jeg på venterommet hos fysio og venter på min tur.

God helg alle fine!

Legger ved et magebilde i dag, 21+6

post-60987-0-79879400-1370608273_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj for en mage! Og fin :hjerte: Jeg har jo nesten en sånn bak fettet :P Jeg har jo synlig mage men ikke så synlig så alle skjønner at jeg er gravid.

Når jeg var bekymret fant jeg frem doppleren og under flyttingen har den merkelig nok slått seg på inni esken og da tom for batteri. Ble ganske irritert fordi da måtte jeg vente til neste dag med å kjøpe batteri da batteria var pakka ned i en av de 20 eskene :fnise: Men det var godt å få høre hjertet igjen, og bevegelser senere :rodmer:

Planer for helgen?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns den er så utrolig stor og lure på hvor dette skal ende :fnise: Jeg har alltid ment jeg kom til å bli en hval med mine 160cm, og det ser jammen ut som at jeg får rett :ler:

Det er ganske utrolig at en så stor mage fortsatt ikke har etterlatt seg et eneste gram på vekten, merkelig..

Plutselig så har du kjempegravid-mage du og, min har i hvertfall vokst med rekordfart bare siden mannen dro for 11 dager siden. :)

Åh, det er det kjipeste og da. Hvertfall når du VET at du har batterier, men ikke peiling på i hvilken av de tusen eskene de ligger i :fnise: Godt du har fått høre lillegutt igjen :) Doppler er greit. Kan jeg spørre hvor gutten din ligger hen i magen? Jenta mi ligger så ufattelig langt ned. JM lette som bare det i sta, så sa jeg bare at hun foretrekker å ligge nede til venstre og jammen lå hun ikke der nå også :ler:

Ingen store planer for helgen altså. Kose meg med det fine været og en god bok. På søndag kommer ei venninne på film :)

Hos deg da? Bare flytting som står på tapetet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 163 cm og har en kort mage så får sikkert stor mage jeg og :) Syns at den ser litt spiss ut i blant, er iallefall tydelig en babymage der selv om ikke alle andre ser det ennå!

På ultralyd fikk jeg vite ta han lå med hodet ned og ansiktet fremover, men hun sa ikke noe om han er langt nede eller ikke. Vet ikke om han har snudd seg så hodet er oppe nå, det kan jo hende :) Når jeg bruker doppleren så syns jeg at han ennå er langt nede, der iallefall der jeg finner hjertelyden. En lang periode var det på venstre side jeg fant hjertet mens nå i det siste på høyre side. Mener jeg har lest at babyer foretrekker venstre side inni magen (el var det høyre?), lurer på hvorfor :)

Vi ble ferdig med flyttingen forrige helg men har ennå noe å pakke ut. I går var vi hos svigers en tur :) Ellers har jeg slappet av en del pga formen ikke er på topp, er sliten :( Trur det er kombinasjonen gravid+dårlig søvn+flytting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Finner henne alltid nederst til venstre skjønner du og syns hun ligger så langt ned så ville høre hva du fant med din doppler :)

Kjedelig at du skal slite sånn med søvnen. Man blir jo så ekstra sliten av å være gravid, og flytting og det hele hjelper jo ikke akkurat på.

Sliter en del på natta selv, men jeg har ikke noe å gjøre på dagen nå så jeg kan jo sove når jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har en skade som hemmer meg en del så akkurat nå er deg bare behandling og skole. Men skolen er ferdig for dette semesteret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt har vi kjøpt

*Bilsete med base

*Vogn

*Stellematte

*Ammepute

*Gas/flanellkluter

*En del tøy

Alt av utstyr har vært på tilbud så derfor har vi bare hoppet på de i stedet for å ende opp med å betale mye mer for det noen mnd senere. Kroner spart :)

Av tøy har det blitt nesten en liten kommodeskuff fra IKEA. Hehe. Tror ikke vi trenger sånn veldig mye mer tøy i starten annet enn kjøredress og noen strømpebukser/et par bodyer :) Nå har vi litt i starten hvertfall også får vi heller kjøpe mer ved behov. Gleder meg sånn til hun kommer :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor kjøpte dere stellematte? Har ikke kommet meg i noen babybutikk ennå, har sett en på Jysk men syns at den så litt lett-ødelagt ut. Trur heller ikke at man trenger så mye klær i starten da babyene vokser veldig fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den vi har på babyshop. Syns den virket god og holdbar! :)

Også var den ikke sånn glatt som jeg syns noen av de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FOR en natt :fnise:

Våknet kl 5 av at frøkna virkelig hadde sirkus der inne, aldri tatt så av noen gang :ler:

Måtte i tillegg på dorunde nummer X og en pusekatt som ikke ville noe annet enn å kooooose. Midt i hele seansen kjenner jeg at jeg blir våt på armen. Jada, FULL lekk fra puppene :ler:

Var ikke annet å gjøre enn å kle på seg og putte inn ammeinnlegg. Ikke vært borti makan til sil :fnise:

Nå har jeg vært hos fysio og lille jenta vår holder på som en propell. :hjerte:

I dag har mannen og jeg vært sammen i 6 år og 2 mnd, skal si tiden har gått fort altså.

Gleder meg sånn til å få han hjem nå, 18 av 30 dager unnagjort heldigvis! :)

Håper de av dere som leser her inne får en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ennå ikke begynt å lekke, heldigvis :P Artig med en propell i magen :fnise:

God helg til deg og! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både og. Sliter sånn med forstoppelse at jeg snart mister besinnelsen tror jeg.. Er på dag 8 her. (Too much info I guess, unnskyld) Hadde en kjempekoselig dag i går med en venninne da. Deilig å komme seg ut litt.

Hvordan går det med deg? Ser du gruer deg til mannen drar. :( Hvor lenge blir han borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...