Gå til innhold

Mini-boks <3


boks

Anbefalte innlegg

Å så artig med en hoppende mage! :strix: Gutten min stopper som regel å bevege på seg når jeg legger hånden på magen, så mistenker at det er derfor jeg knapt har kjent noe på utsiden. Men merker babyen at man legger hånden på magen når man ikke presser? Trur du har ei mediesky jente ;)

Maten så godt ut! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om de kjenner det uten at man legger trykk på, men kanskje :)

Haha, der sa du det. Akkurat det hun er :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, har kjøpt verdens nydeligste jakke til lille jenta vår i dag. De hadde 20% på den her nede i dag så da klarte jeg ikke å la være. Hun får ikke brukt den før til våren/høsten, men åh. Hun kommer til å bli så fin i den :hjerte: Sendte bilde til mannen i sta og da sa han at han så henne for seg med den på :rodmer:

Fikk filmet sparkene hennes i går og sendt til han også, så nå har han endelig fått se det han også. :)
Må le her jeg sitter nå for hele magen forsvinner fra side til side. Søta :hjerte:

Nå er det bare 2 dager og 3 timer til vi sitter i bilen på vei hjem fra flyplassen, lykke :hjerte:

Sover så ekstremt mye om dagen. Sover alt mellom 7 og 9 timer hver natt pluss 2 timer i strekk på dagen. Men det er jo bare deilig, jeg har jo absolutt tid til det :fnise:

Tenkte å begynne å lese litt på 2 fag jeg hadde tenkt å ta til høsten på privaten. Gjøre meg ferdig med pensum til terminen og ta stilling til om jeg skal prøve meg på eksamen i desember. Håper jeg får det til, er hvertfall veldig motivert. Klarer jeg det så går skolekabalen min opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg så på babyklær på H&M sin nettside i dag og fikk lyst å kjøpe alt! ;)

Bare 2 dager igjen nå ;) Jeg vil og se og kjenne spark på utsiden :( Er alltid noe jeg vil og som jeg vet at kommer, utålmodig :fnise: Før ville jeg kjenne spark og nå kjenner jeg det nesten hele tiden ;)

Jeg har faktisk begynt å ta en liten lur før eller etter middag, sover ikke lenge, ca 30 min. For jeg klarer rett og slett ikke være våken hele dagen. Men sover jo dårlig på natta ennå. Har aldri pleid å ta meg en lur sånn, fordi det pleier å ødelegge nattesøvnen, om det ødelegger nå vet jeg ikke siden jeg uansett sover dårlig :fnise:

Får du en unge som sover mye og er rolig så klarer du sikkert å ta eksamen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, det er så mye fiiiint :hjerte:

Mannen sa han måtte forte seg hjem så han fikk stoppe babyshoppingen min. Haha :fnise:

Mannen sa noe fornuftig til meg når jeg ikke sov på natta: sov når du kan og får til uansett tid på døgnet. Og han har jo rett. Du får sove når du får det til :)

Ja, det er jo lov å håpe. I tillegg er jo mannen hundre prosent hjemme når han er hjemme, så hvis jeg er flink kan jeg jo utnytte det så langt det går og legge inn lesing. :)

Skjønner det med å være utålmodig :fnise: Vært sånn selv hele veien. Akkurat samme med bekymringer. I starten lener man seg til å komme seg til uke 12, så bekymrer man seg fordelt helt til OUL og enda kjenner jeg at jeg av og til kommer på teite ting å bekymre meg for :ler:

Endret av boks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæ, vi er så like :) Hehe.

Jeg sover slik som deg, og jeg driver også å tenker på å komme meg gjennom pensum før terminen. Heldig som greier å se sparkene! Jeg filmer og filmer, men da nekter mini å gjøre noe som helst :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wæ, vi er så like :) Hehe.

Jeg sover slik som deg, og jeg driver også å tenker på å komme meg gjennom pensum før terminen. Heldig som greier å se sparkene! Jeg filmer og filmer, men da nekter mini å gjøre noe som helst :P

Moro med tanke på at vi har samme menstermin og nesten samme termin :fnise:

Godt å se det er flere som håper på å komme seg gjennom pensum, da heier jeg på oss. :)

Haha, kjenner til det. Har tatt meg xx antall filmingen hvor hun ikke har rørt seg en cm hvorpå jeg skrur av kameraet og magehoppingen er i gang :fnise:

Yesterday kom frem til at hun er mediesky, kanskje gutten din har slengt seg på trenden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! I dag kom Apple-Tv´en jeg bestillte på søndag. Mannen skal selge den stasjonære pcen som står på lilles kommende rom og vi har brukt den og streamet via Xboxen (med varierende hell...) så da fant jeg ut av at æsj, jeg bestiller bare med en gang. Fungerer som bare det, i motsetning til den gamle løsningen vi hadde :fnise:

Nå skal jeg ringe og vekke mannen som skal komme seg på flyplassen og komme hjem :hjerte: Lykke!!

I morgen skal jeg ordne litt her hjemme og lunsje med ei venninne så tipper timene til han lander kommer til å gå ganske fort! :)

Sykt at det snart bare er 100 dager til termin og om en uke skal vi på 3D UL og se lille jenta vår igjen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper timene før mannen din kommer hjem bare raser avgårde, snart sees dere igjen! :)

Blir nok spennende med 3D, håper dere får en fin opplevelse og at hun ikke gjemmer seg bort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang søv så sover jeg dårligere på natta om jeg sover på dagen, og er egentlig sjeldent jeg klarer å sove ellers, har en veldig avhengig-av-rutiner-hjerne på mange områder (typisk ADHD). Men har de siste dagene duppet litt av på dagtid, men syns ikke at det hjelper noe særlig.

Apple-tv er kjekt å ha ;)

Her jeg bor er det bare en som har 3D-ul og de gjør det ikke før uke 26, men er litt forskjellig hva folk mener om hvor tidlig og sent man kan ta det. Jeg skal ikke før i uke 29 fordi det var første ledige timen :( Får vi et bilde av jenta deres her? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg også Favole. Gleder meg sånn! Både til mannen og UL :fnise:

Håper virkelig hun er like samarbeidsvillig som ved OUL, jeg får godsnakke med henne frem til tirsdag :ler:

Jeg skjønner Yesterday, alle kropper reagerer ikke likt dessverre. Man må bare gjøre det som passer seg. Jeg er hvertfall glad for at jeg kan sove på dagen uten å nødvendigvis slite noe mer på natta :)

Ja, er mye ulike rutiner hva gjelder 3D, jeg er 25+3 når vi skal så er jo bare snakk om få dager fra uke 26, tror ikke det gjør noe. De sa ikke noe når jeg bestilte hvertfall. Her på Sørlandet er det ikke en eneste en som tilbyr 3D lenger så vi må faktisk kjøre et stykke, men vi tar det som en koselig liten familietur :fnise:

Mye som skjer fremover. Mannen kommer i kveld og mamma og stefar kommer i morgen kveld og blir til søndag (tror jeg). Det blir koselig. :)

Nei, jeg får kaste meg rundt her så jeg rekker det jeg skal før lunsjen i byen!

Ha en fin onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sa at senest for 3D er uke 30, men satser på at det går bra siden jeg er 29+0 når jeg skal :) Er jo synd hvis bildene blir dårlige. Hva må dere betale? Mener det er 1100kr her.

Kos deg masse med mannen og de andre, blir sikkert kjempe koselig! :blomst: Ha en fin onsdag du og! (jeg hadde onsdag i går og har torsdag i dag, litt irriterende)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner, det går nok helt fint siden du er en uke innenfor "siste sjanse". :)

Vet du, jeg spurte ikke hva det kostet så jeg vet ikke :ler: Glemte det helt, så nå får vi bare se på tirsdag hva det kommer på.

Vet ikke om jeg svarte i sta på om jeg legger ut et 3D bilde av lille S, men jeg tror jeg kommer til å gjøre det :)

Åh, hater sånne uker hvor man ligger en dag eller mer foran :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LYKKE! :hjerte: Virkelig helt fantastisk å ha mannen hjemme igjen :rodmer:

Vi våknet 06:30 og ble bare liggende og smiiiile til hverandre. Lille jenta vår har også hilst på pappa igjen, ga han en skikkelig kick rett i hånda. Stoooort smil om mannens munn også nussa han magen :hjerte:

Akkurat nå føler jeg at jeg svever på en rosa klissete sky, er så lykkelig og glad. :)

Nå er han en tur på jobb noen timer så jeg tenkte jeg skulle benytte meg av anledningen til å sove litt :fnise:

I kveld kommer mamma og stefaren min en tur for helgen også, det blir koselig. De har litt ting de skal ordne her nede! :)

Ønsker alle fine her inne (hvis det er fler enn Favole, **M** og Yesterday da :fnise::ler: ) en riktig fin torsdag! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kooooooooselig ;) Min kommer hjem i natt (skulle egentlig komme i morgen ettermiddag), men møtte han senest i går :)

Hva mener du med "uker hvor man ligger en dag eller mer foran"?

Takk og fin torsdag til deg og dine og :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sa at senest for 3D er uke 30, men satser på at det går bra siden jeg er 29+0 når jeg skal :) Er jo synd hvis bildene blir dårlige. Hva må dere betale? Mener det er 1100kr her.

Kos deg masse med mannen og de andre, blir sikkert kjempe koselig! :blomst: Ha en fin onsdag du og! (jeg hadde onsdag i går og har torsdag i dag, litt irriterende)

Hvor kan man ta 3D-ultralyd i Bodø?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg leser, boks! Jeg er bare ekstremt dårlig til å kommentere :fnise: Håper dere har det fint nå som mannen endelig er hjemme igjen. Nyt hverandre :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei ;)http://www.pavei.no/ Har spurt andre gravide og de sier at det er bare de her, så de har som regel lang ventetid.

Ahhm sekvfølgelig!! :fnise: Har jo hørt om det. Må bare forte meg og bestille når (hvis..) jeg blir gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente at jeg hater sånne uker hvor du innbiller deg at det er en dag eller to foran det det egentlig er. Hvis du skjønte? :fnise:

Så kos at mannen din kommer allerede i kveld :)

Så koselig at du leser Missdior :)

Nå har jeg sovet litt og det var deilig. Mannen er straks på vei hjem fra jobb også :hjerte:

Lurt å bestille tidlig hvis man kan Missdior :) Man vet jo aldri om det skulle være så fullt at muligheten går fra en :) Smart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...