Gå til innhold

Mini-boks <3


boks

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er man offisielt inne i tredje og siste trimester. SYKT!

Mannen begynte å snakke om at han begynte å bli litt stresset over at vi ikke har sengen hennes og alle slike ting i orden. Takk for den liksom. :fnise:

Han drar jo på mandag så vi rekker ikke nå, men jeg tenkte å ta en tur på IKEA og få notert ned hyllenummer for det vi skal ha med derfra sånn at det er lett når han kommer hjem neste gang. Samme med barnas hus og babyshop, finne ut av hva vi skal ha hvor. Vi vet jo ikke hvor lenge han blir hjemme neste gang så like greit å få det gjort med en gang. Har jeg noe og drive med også :)

Nå venter vi på at den hjemmelagde hamburgeren skal bli ferdig på grillen før vi skal se en film :hjerte:

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gratulerer med 3. Trimester :hoppe:

Er litt småstresset selv så gleder meg til å få shoppet det viktigste snart :) Lurt å gjøre som du skal. Hvis du kjenner noen som kan bære så kan du jo få tingene før han er hjemme, overraske han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, helt sykt. Syns nettopp jeg gikk inn i andre trimester, hvor ble det av liksom? :fnise:

Glad det går mot målstreken uansett for fysj som bekkenet er slemt om natta og utover dagen.

Gleder meg så innmari til å møte jenta vår :hjerte:

Hm, det er jo en mulighet. Får se hva jeg får til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin helg!

I går kom halve slekta og i dag drar mannen igjen for 30 nye dager!

Var så koselig i går kveld når alle hadde reist ned på hotellet igjen for mannen og jeg ble sittende ute under teppe til langt på natt. :)

I dag har jeg allerede grini 3 ganger så kan jo bli spennende å dra fra flyplassen etter å ha sluppet av mannen etterpå :fnise:

Familien reiser igjen på onsdag så har heldigvis folk rundt meg et par dager.

Nå kommer svigers snart også så de får møtt mine besteforeldre. Kanskje påtide etter 6 år?! :ler:

Ha en fin dag alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har alle reist for kvelden og jeg er alene. Kjenner det var deilig å være litt alene, men fysj jeg savner mannen :( blir antageligvis 30 lange dager dette.. Heldigvis er dette siste gangen han skal ned til Korea og 4-4 rotasjon :)

Var kjempekoselig med besøk av begge familiene våre her i dag. Er så glad de går så godt overens alle sammen! Gjør ting så mye greiere og koseligere! :)

I morgen skal vi en tur på senteret og ut for å spise middag! Gleder meg til det. Har kiropraktor time kl ni i morgen tidlig, så får vel kanskje lete opp sengen her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å ha litt tid for seg selv, men skjønner godt at du også savner mannen veldig! Må være tøft å være fra hverandre så lenge av gangen.

Ha en fin dag i morgen, håper det går greit hos kiropraktoren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så moro med de 30 dagene fra hverandre, men så er vi heldigvis sammen ca hele tiden de 3.5 ukene han er hjemme! Det veier opp for mye :) Nå bare gleder jeg meg til 21.august :fnise:

Takk for det Favole! :) Håper du får en fin dag du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj 30 dager ja :( Men du vet at han kommer tilbake og du vet når ;)

Lykke til hos kiropraktoren ja! ;) Eller du er vel kanskje ferdig nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, teller dager :fnise:

Føles som en hel evighet akkurat nå, men må bare få tiden til å gå! Det er heldigvis siste gang han skal til Korea og bli vekke så lenge og etter dette kommer han til å ha en del fri på grunn av jenta. 3 uker ferie også når han kommer hjem igjen!

Her har alt besøket dratt og kjente jeg fikk lyst til å sette i gang å grine da de over oss fikk besøk av alle barnebarna her :( Jeg kan ikke fatte at det er mulig og bråke så ekstremt mye.. Håper virkelig ikke de skal være her i en hel uke for da tror jeg at jeg legges inn .. Hehe..

I dag er det 11 uker og 6 dager til termin. Tiden går virkelig fort. Hadde sett for meg at jeg syns tiden kom til å gå så utrolig sakte, men den har jo bare flydd avsted. Ganske sykt å tenke på at når mannen kommer hjem ble jeg født når mamma gikk med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff liker ikke nabobråk jeg heller. I sta stod naboen sin bikkje og bjeffa og knurra på verandaen som er ved siden av vår, og vi måtte lufte pga veldig varmt inne. Men blir jo noe annet med unger som bråker i flere dager, får håpe at de klarer å være rolig eller at de ikke blir lenge ;)

Du har bursdag når mannen din kommer hjem? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bråk her og etter at naboen fikk hund og de bare sier hysj til den... Måtte jo bare le når de dro på ferie i går og de over her fikk folk i dag. Hva gir du meg liksom :fnise: Men men. Satser på at det roer seg. :)

Nei, hadde bursdag i april. Men jeg kom syv uker før tiden når jeg ble født, det jeg mente :)

Gratulerer med barnevogn Yesterday. Dere begynner å få litt ting nå :) Moro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja sånn ja, stusset litt over hva du mente ;)

Takk, ja det er morro!! Og en lettelse å være ferdig med de dyreste tingene, nå føler jeg at vi kan slappe av. Kommer han ut for tidlig så har vi iallefall disse tingene og noen klær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å ha fått unna de tingene man MÅ ha ja. :)

Gleder meg til vi har ting litt mer i boks også!

Gleder meg sånn til vi endelig har kommoden her hjemme så jeg kan få vasket noe av tøyet hennes :fnise:

I dag har jeg vært hos legen. Alt var fint med jenta i magen og alle prøvene. Ligger akkurat på den røde streken på symfysemålet nå :) Legen mente jeg så så godt ut så det er jo bra. Moro å høre at man ser litt freshere ut enn man føler seg :fnise:

I natt har jeg faktisk sovet et sted mellom 8 og 9 timer. DEILIG!!!

Tror kiro hjelper litt på bekkenet faktisk for er ikke liiiiike ille om natta lenger! Krysser fingrene for at det ordner seg! :)

Får besøk av ei venninne i kveld. Blir pizza og skravling, gleder meg til det!

I morgen skal jeg levere bilen på service så da blir det nok litt butikktitting tenker jeg. Få litt oversikt over hva vi skal ha i de ulike butikkene sånn at det er litt plankekjøring når mannen kommer hjem. Han har jo bare fått være med å kjøpe vogn og pittelitt tøy så føler at jeg vil spare resten til han kommer så han føler seg litt delaktig i hvertfall :)

Lille i magen er så utrolig aktiv om dagen, moro! Merker stoooor forskjell fra uke til uke nå. Merker godt at hun vokser i rekordfart om dagen :hjerte: Er så sykt at det bare er 11 uker igjen til termin. Legen sa det også at han syns jeg nettopp satt der nede halvsjokka 6+3. Tiden går jammen fort så får bare nyte hver dag. Tror jeg kommer til å bli en av de som virkelig kommer til å savne magen og sparkene når alt er over. Resten kommer jeg ikke til å savne :P

Nå tror jeg jammen jeg skal ta meg en liten strekk i sengen jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter og på en kommode, vi har en liten til så jeg har begynt å vaske litt ;)

Så bra at bekkenet er bedre!! :hoppe: Høres herlig ut!

Min samboer er ikke så opptatt av å handle så han har sagt at nå som vi har de store tingene så kan jeg shoppe resten alene om jeg vil, han kan selvsagt bli med men han må ikke for hans del. Er mest bare apotekting, klær ol. igjen så helt greit for meg å gjøre det alene, også er ferien hans over på mandag så lettere å ta det alene :)

Snart 29 uker du, og så 30! Enda et rundt tall og det neste er 40! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Glad det er littegran bedre, håper det holder og at det ikke bare er tilfeldig. Fortsatt rimelig ille, men glad det ikke går feil vei som det har gjort de siste ukene.

Mannen syns det er moro å handle litt og virket som om han gledet seg veldig til å være med på resten så da lar jeg han få være med :) Er fortsatt syv uker igjen når han kommer hjem så burde gå helt fint :)

Jepp, i følge legen min var jeg 29+0 i dag, i følge jm på lørdag og mannen på sykehuset på søndag. Jeg gir opp :fnise: Går hvertfall ut fra lørdag da det var det OUL damen og jm mener.

Er så sykt at tallet 40 er så nærme nå, hadde aldri sett for meg at tiden kunne gå så fort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo er terminen man får på den OUL man skal følge :) Jeg fikk og 3 forskjellige dager på rad :P Hadde heller ikke sett for meg at tiden gikk så fort, artig ;) Tenk snart har vi hver vår baby i armene våre! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er den man skal følge, skjønner bare ikke at lege(ne) og jordmor aldri blir enige selv om de bruker termindatoen :)

Ja, tenk det :hjerte: :hjerte:

Var så utroooooolig mange med babyer eller stooore gravidmager på senteret i dag. Kjenner jeg gleder meg bare mer og mer hver gang jeg ser noen med en baby :fnise:

Var og leverte mannens bil på service i dag, endte opp med å måtte gå ganske "langt" fra verkstedet til senteret. Kjempesmart å ha på seg svart t-skjorte da ja :ler:

Kjenner jeg virkelig gleder meg til noe mindre enn mange-og-20-varmegrader og steikende sol akkurat nå. I natt skal det visst regne masse. :duskedame: Er 29 grader inne i stua her nå selv om det er full "gjennomtrekk". Det blåser jo liksom ALLTID her på sørlandet, men ikke nå om dagen nei. :fnise:

Fikk kjøpt litt sengetøy og diverse til lille i dag. Var 50% så bare dumt og ikke benytte seg av det. Gleder meg sånn til å få vasket og ordnet alt nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også jeg ser gravide eller noen med små babyer overalt hele tiden, rart det der :P Og så herlig å få kjøpt ting til lille i dag da. Finner man noe på 50% kan man jo nesten ikke bare gå forbi heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...