Gå til innhold

Mini-boks <3


boks

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oj kommer det så tidlig? Kanskje jeg og må kjøpe ammeinnlegg snart :fnise: I hvilken uke skal dere ha 3D-UL? :laugh: Altså svangerskapsuke.

Veldig synd det med eksamen! :( Kanskje dere kan slå dere mange sammen og klage? Når dere ikke har lært om det så kan dere jo ikke ha eksamen i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet litt klar væske i noen uker allerede, men ikke tenkt så mye over det. Før i dag hvor det faktisk er den flekken på genseren min :fnise: Syns det var litt vel tidlig, men det er vel bare et godt tegn med tanke på amming :)

Blir 3D rett før uke 26, gleeeder meg :)

Ja, utrolig kjipt det med eksamen. Jeg skal i hvertfall klage på det, syns det blir for dumt at de gir noe jeg ikke har lært. :)

Håper flyttingen har gått greit hos dere i dag :)

Ha en fin helg videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville enten gjort det eller en behagelig bh med ammeinnlegg i hvis det er veldig ille..

Hvis det er veldig ubehagelig å sove på selve håndkleet kan du jo feks legge det under lakenet og heller bytte laken litt oftere de neste mnd eller noe. Ikke lett det der :P:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om jeg ble frustrert i natt a! Hater å sove med bh. Så jeg teipet på meg ammeinnlegg. Hahaha. Bare fosset! Og hvertfall hvis jeg prøvde å ikke tenke på det :P Så endte opp med bh og sovnet ikke før 03:30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei stakkars :fnise: Tror ikke du kommer til å få noen problemer med å amme hvertfall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha Favole. Definitivt :fnise: Du får være føre var og kjøpe innlegg før du trenger de :ler:

Myye kos og, akkurat nå sitter jeg her og ler av lille som har turnshow der inne :hjerte: Hvordan er formen din om dagen? :) Håper du har hatt en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at det er en uke siden mannen dro, skal si det gikk fort hvertfall :)

Satser på at de resterende 3 ukene og 2 dagene går minst like fort! Har en del planer denne uken så før jeg vet ordet av det er det vel helg igjen! :)

Helgen har blitt brukt, for det meste, på sofaen/ute med serier og en bok. Deilig med ferie. Og for et fantastisk vær det er om dagen, nyyyyter hver minutt! :hjerte:

Lille har blitt skikkelig akrobat de siste dagene, mye full fres der inne for å si det sånn :fnise:

Prøvde å høre med doppleren i går, bare sånn for å hilse på, og da skal jeg si det var mye spark. :ler: Fine jenta vår! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaa, gleder meg veldig! :)

Det tror jeg på! :) Blir spennende å se litajenta på ordentlig! Hvem tror du hun ligner på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg på! :) Blir spennende å se litajenta på ordentlig! Hvem tror du hun ligner på? :)

Jeg tror hun ligner mest på mannen av en eller annen grunn :P

Ja, blir kjempemoro å få "sett" henne, også håper jeg vi fortsatt venter en jente etter den UL´en. Haha :fnise:

Ikke lenge til du skal teste nå, spennendeeeee :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror hun ligner mest på mannen av en eller annen grunn :P

Ja, blir kjempemoro å få "sett" henne, også håper jeg vi fortsatt venter en jente etter den UL´en. Haha :fnise:

Ikke lenge til du skal teste nå, spennendeeeee :)

Hehe, men de sier jo at babyer ligner mest på fedrene sine, så går det over :fnise: Haha! Det hadde tatt seg ut! Jeg var faktisk "gutt" helt til fødsel jeg... Jeg het Simen Aleksander til siste sekund :fnise:

Jaaa, det er litt spennende! Jeg har ikke hatt tid til å tenke på det egentlig, så det er litt deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, men de sier jo at babyer ligner mest på fedrene sine, så går det over :fnise: Haha! Det hadde tatt seg ut! Jeg var faktisk "gutt" helt til fødsel jeg... Jeg het Simen Aleksander til siste sekund :fnise:

Jaaa, det er litt spennende! Jeg har ikke hatt tid til å tenke på det egentlig, så det er litt deilig :)

Haha, samme her. Alle trodde jeg var gutt helt til jeg kom og ikke var det :ler:

Så bra du har hatt så mye å gjøre i det siste at du ikke har hatt tid til å tenke over hvor lenge det er til osv. Krysser fingrene for at det har klaffet, det hadde vært moro :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, samme her. Alle trodde jeg var gutt helt til jeg kom og ikke var det :ler:

Så bra du har hatt så mye å gjøre i det siste at du ikke har hatt tid til å tenke over hvor lenge det er til osv. Krysser fingrene for at det har klaffet, det hadde vært moro :klem:

Hehe, kanskje det lurer en gutt i magen din da? ;) Neida, det er nok ei jente :) Jaa, jeg leker faktisk med tanken om å ikke teste i det hele tatt :) Så får vi se om mensen kommer istedenfor. Det er ikke sunt å stresse med testing i tide og utide, så jeg har lyst til å la naturen gå sin gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en veldig sunn tilnærming til det hele :) Det er jo hos mange det stopper opp og ikke går når de prøver, mens når de har "gitt opp" og er mer avslappet så går det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...