Gå til innhold

Mini-boks <3


boks

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo men innimellom er det så vondt at jeg tenker på en delvis sykemelding, skal se det an fremover, er veldig slitsomt å ha det sånn, er nesten ikke sosial lenger og sitter nesten bare i ro etter jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke noe kjekt ut. Lytt til kroppen og gjør det som føles rett for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lykkelig om dagen jeg. Sa det til mannen her om dagen at så bra som jeg har det nå har jeg faktisk aldri hatt før. Jeg føler meg så heldig. Etter over 3 år med smertehelvete og kaos er jeg endelig lykkelig. :hjerte:

I går kjente mannen lille jenta vår skikkelig godt med hånda. Måtte bare le av han der han satte opp det sjokka ansiktet mens han sa "NEI?!?!?!?!". Det sjokka ansiktet gikk over i verdens største og fineste smil. Fine mannen min. Han gleder seg sånn til å bli pappa og det er så inderlig godt å se. Han blir virkelig verdens beste pappa :hjerte:

Men nå roper boka på meg her selv om jeg gjerne skulle latet som om den ikke eksisterte. Snart ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å føle slik på lykkefølelsen, den er virkelig helt fantastisk :hjerte: Og for en flott reaksjon fra mannen da :hjerte: Gleder meg såå til spark og å virkelig føle at det er noen der på en koselig måte, og ikke bare kvalme og slikt, og ikke minst at mannen får kjenne på det han også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, det er fantastisk å ha det sånn! :)

Fine mannen, likte reaksjonen hans jeg også. Han snakker om det i dag og :hjerte:

Gled deg til du er ferdig med kvalme og de verste bekymringene og du kan kooose deg. Først nå jeg trives med å være gravid, mnd frem til formen snudde var virkelig slitsomme. Men såå verdt det :hjerte: Fine er at man glemmer fort, husker bare at det ikke var noe kjekt, men glemt hvordan det egentlig var! :fnise:

Langt er du på vei nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aaaaaaw! Søtt ;) Gleder meg og til å kunne dele bevegelsene i magen med samboer!

God helg!!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaaaaaw! Søtt ;) Gleder meg og til å kunne dele bevegelsene i magen med samboer!

God helg!!! :blomst:

Han er ganske søt ja :hjerte:

Det er nok ikke lenge igjen før mannen kjenner det hos deg også, det er herlig! :klem:

God helg til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyyyl :duskedame:

I dag har vi gjort noe vi ikke så for oss å gjøre på en stund egentlig.

Vi skulle bare titte ferdig på vogn for å bekrefte for oss selv at det var den vi faktisk vil ha.

Hvem tror du sitter og titter på vognen i stuen nå? :fnise:

De hadde bare 1 igjen og visste ikke hvor lang ventetid det kunne bli på en bestilling skkurat nå, pluss at vi fikk 10% avslag. Er sååå fornøyd, den er jo virkelig en drøm å trille og få i bilen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult :) Hva slags vogn? Vi har ikke begynt å tenke på sånt, flytte først! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Moro å være halvveis, syns plutselig tiden går såå fort! :fnise:

Skjønner godt at dere vil vente for å få minst mulig å flytte! :)

Det ble en Bugabo Buffalo etter mye leting og prøving. Den passet oss perfekt og er SÅ lett å trille og få inn i bilen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Før likte jeg ikke utseendet på den, men den har virkelig vokst på meg! Hehe.

Storfornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke at den er stygg, men trur ikke at vi kjøper den ;) Har ikke satt meg inn i vogner i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig greit å prøve de og finne ut av hva dere egentlig trenger.

Vi hadde en del krav i forhold til vekt, kjøreegenskaper, regulering av styret og ligge/sittedelen og at den er lett å slå sammen pga helsa mi. Hehe. Det var den eneste som oppfylte alle krav så da var ikke valget så vanskelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en del å sette seg inn i :) Lurer på om det er mange slike butikker her, som selger babyutstyr, trur ikke det er så mange. Får snakke med folk som er bedre kjent her ;)

Ha en super søndag!! :sol:

Endret av Yesterday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...