Gå til innhold

Mini-boks <3


boks

Anbefalte innlegg

For en fantastisk helg dette har vært! Koselig kveld med fine venninner i går og fantastisk middag med verdens skjønneste venninne i dag. Og nesten det beste av alt: mannen er hjemme på denne tiden om 4 dager :fnise: Jeg digger våren, livet blir så mye "lettere" og ... jeg finner ikke ordet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I know the feeling! Alt blir bedre, lysere, mer energi, spirende osv. Er sooool nå så skal ut og nyte den i dag :)

Har du fortalt alle at du er gravid? :) Vet venninnene dine de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er så deiliiiig! Sol i dag ja, heldig du :ler: Her blåser det og er rimelig overskyet. Men så lenge det ikke kommer mer snø skal ikke jeg klage :fnise:

Her har det seg sånn at ALLE vet. Mannen ble litt giret og klarte ikke å holde tett etter ULen vi hadde i uke 10.. Så 2 kompiser ble til hele vennegjengen. Jeg var jo i god tro om at dette hadde de ikke fortalt videre, men det hadde de jo sat til kjærestene sine som hadde fortalt det til alle de andre jentene. Så her var katten ute av sekken rimelig tidlig. Men for oss føltes det helt greit med tanke på at jeg ønsket deres støtte dersom det skulle gå galt! :) Alle er forskjellige og man må bare gjøre det som føles rett for seg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker og støtte men ikke med en gang. Har hatt en SA før og syntes at det var helt for j.... å måtte fortelle folk "så fort som mulig" at jeg hadde mistet barnet for å slippe masse spørsmål om hvordan det går fordi de trur at det går bra. Heldigvis viste ikke så mange det, hadde blitt enda verre om alle viste det. Så derfor har jeg ennå ikke klart å dele det med alle, vil ikke måtte oppleve det samme igjen, da er det bedre å få det litt på avstand og så fortelle venninner ol. at jeg var gravid og mistet, og få trøst av de da. Jeg syns ennå at det er trist å tenke på at jeg kunne hatt et barn på 4 år nå, så det blir aldri for sent å få trøst og støtte fra folk, men er ikke sånn at jeg ennå gråter og sørger. Forteller jeg en person nå at jeg har hatt en SA så får jeg alltid noen trøstende ord.

Har selvsagt respekt for at folk forteller det tidlig, er jo deres valg ;) Men kommer aldri til å gjøre det igjen selv.

Vi har ennå sola! Helt fantastisk!!! Endelig vår :duskedame: snødde sist på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er litt mer reservert når du har mistet en gang før og kjent på hvor sårt det er! Ta det i det tempoet du føler passer for deg! :)

Heldig du med den sola, for her har det regnet og BLÅST store deler av dagen. Er skikkelig uvær ute enda. Godt å sitte inne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt vinter frem til få dager siden så syns at vi fortjener sola ;) Er litt sol i dag og!

Ha en fin uke! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titter innom for å ønske deg en god uke :) Nå kommer vel mannen din snart hjem? :D

Så koselig Miia! :klem: Håper du får en super uke du også og at alt er bra med deg og lille i magen:)

Jaaa, han lander onsdag kveld. Gleder meg sååå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh nooo, dette er såååå teit: men gjett om jeg kommer til å få utover navel da :fnise:

Har 2 sting ganske dypt inni navelen, men nå er det ene helt på siden av navelen. Allerede liksom, lurer på hvordan det ser ut om 4-5 mnd :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my! Allerede 17 uker. Sykt. Nå er det bare 15 dager til UL, iiiiiih. Jeg gleder meg sånn. Og i kveld kommer mannen hjem. Det blir fantastisk!! :) :)

I dag har jeg vært helt "vill" og prøvd meg på en colaboks. Holdt meg helt unna all brus da jeg ikke syns det er noe godt lenger pluss at koffein har gjort meg SUPER skjelven med hjertebank. Var helt greit, men kjenner jeg ikke har noe behov for å prøve igjen. Syns egentlig det er veldig greit.

Fortsatt ikke gått opp et eneste gram, ganske sykt med tanke på at jeg er 3 uker fra halvveis. Men jeg klager virkelig ikke :fnise:

Håper alle har en fin fridag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippiii for at mannen din kommer hjem, dere må kose dere masse :Nikke:

Da jeg sluttet å drikke brus gikk jeg ned 10 kg på kort tid, så det kan jo være det gikk "opp i opp" :ler: men jeg var en colaholiker også da :ler:

Ha en fin kveld boks :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg raste og ned i vekt når jeg sluttet å drikke cola for noen år siden, nå drikker jeg det i blant men ikke nesten daglig som før :)

Lurer på hvordan min navel blir, jeg hadde en piercing som grodde ut så har et "lekkert" arr som sikkert blir enda mer synlig med en svær mage :fnise: Vil ha mage som ikke bare er flesk!!!!!!! Kjenner du forresten spark og sånt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har heldigvis aldri vært noe særlig brusdrikker. Drakk kanskje ett-to små glass i uken før jeg ble gravid. Sjokolade derimot var min store svakhet :fnise: Så veldig kjekt at det ikke frister med det heller!

Takk Miia :) Var fantastisk å få han hjem! :)

Haha Yesterday, man kommer sikkert til å se det, men ikke sikkert det blir så galt :)

Jeg kjenner en loten mini-ål der inne av og til. Skikkelig rart. Men kjempemoro! Begynt å kjenne noe du?:)

Før du vet ordet av det hardu nok mage. Hadde liten mage når mannen dro og når han kom hjem etter fire uker sa han bare oi og gliste stort. Er ingen tvil om at det er en mageboer og ikke bare flesk lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor langt på vei er du M? :)

Jeg syntes at jeg kjente noe her om dagen, en slags bobling, men vet jo ikke om det var babyen, det var for langt nede til å være tarmene og jeg har aldri kjent noe sånt før. Men jeg hører spark når jeg bruker doppleren ;)

Jeg er mye oppblåst, når jeg står opp om morgenen er jeg ikke oppblåst og ser ca ingen forskjell fra tidligere, men med en gang jeg har spist frokosten er magen mye større og den er det resten av dagen. Så må huske å se på magen om morgenen før frokost, for å se forskjell, vet jo ikke om jeg vil se noe med det første med en oppblåst mage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt på vei er du M? :)

Jeg syntes at jeg kjente noe her om dagen, en slags bobling, men vet jo ikke om det var babyen, det var for langt nede til å være tarmene og jeg har aldri kjent noe sånt før. Men jeg hører spark når jeg bruker doppleren ;)

Jeg er mye oppblåst, når jeg står opp om morgenen er jeg ikke oppblåst og ser ca ingen forskjell fra tidligere, men med en gang jeg har spist frokosten er magen mye større og den er det resten av dagen. Så må huske å se på magen om morgenen før frokost, for å se forskjell, vet jo ikke om jeg vil se noe med det første med en oppblåst mage :)

17+4 :) Ultralyd i morgen :) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...