Gå til innhold

Mini-boks <3


boks

Anbefalte innlegg

Oj lungebetennelse, ikke bra! Selv sliter jeg med en liten forkjølelse som ikke vil forsvinne. Jeg blir bare mer og mer trøtt.

Håper det går bra ellers, har du barn fra før av? :)

Nei, lite kjekt. Men den er heldigvis på returen nå etter straks 3 uker så det er deilig! :)

Det er visst sånn at når man er gravid og blir syk så henger ting i mye lenger enn normalt. I tillegg er visst den forkjølelsen som går nå seig som fy! Håper du blir frisk snart :)

Nei, dette er første barnet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig Fionel! :klem:

Savner deg her på KG. Håper du har det fint! :hug:

jeg har det bedre en på lenge! :D savner bare en jobb nå :P haha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det bedre en på lenge! :D savner bare en jobb nå :P haha

Så godt å høre Fionel. Håper det dukker opp en jobb du kunne tenke deg innen overkommelig tid! Kos deg med finværet, hvis dere harlike fint som vi har her da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre Fionel. Håper det dukker opp en jobb du kunne tenke deg innen overkommelig tid! Kos deg med finværet, hvis dere harlike fint som vi har her da :ler:

i dag er det knall sol her! Bare synd det blåser så fælt :P ha en fin dag kjære deg <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i dag er det knall sol her! Bare synd det blåser så fælt :P ha en fin dag kjære deg <3

Lige så fine du! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser også :opplyser:

Godt å se at det er flere som leser :):klem:

Av og til føler jeg at jeg skriver til meg selv, så godt å se at det er noen her inne og leser kludringen min :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått mage??? :) Gratulerer med 15 uker! :hjerte: (du var på 14 i går ja? i følge tickeren)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått mage??? :) Gratulerer med 15 uker! :hjerte: (du var på 14 i går ja? i følge tickeren)

Jaa, syns den har blitt ganske tydelig også. Føler jeg er litt forbi den der "oi, har hun lagt veldig på seg på magen" stadiet og at du nå ser at jeg er gravid. Kjempemoro :ler:

Takk for det. Syns ukene plutselig har begynt å gå så utrolig fort! :) Men det er jo bare bra! Sykt at vi er (forhåpentligvis) foreldre om 6 mnd!! Var 14+6 i går ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er rart å tenke på, du to uker før meg eller kanskje nesten samtidig ;) Men jeg syns ennå at det går litt sakte.

Heldig du, jeg syns ennå at jeg ser ut som jeg bare har lagt på meg, er ennå oppblåst :( Da kjenner du livmora når du kjenner på magen din? Jeg kjenner ennå ingenting, men har kanskje litt for mye flesk oppå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er rart å tenke på, du to uker før meg eller kanskje nesten samtidig ;) Men jeg syns ennå at det går litt sakte.

Heldig du, jeg syns ennå at jeg ser ut som jeg bare har lagt på meg, er ennå oppblåst :( Da kjenner du livmora når du kjenner på magen din? Jeg kjenner ennå ingenting, men har kanskje litt for mye flesk oppå :fnise:

Før du vet ordet av det har du fått skikkelig gravid-mage du og :fnise:

Har ikke akkurat helt flat mage fra før jeg heller, men nå ser man at det skjuler seg noe mer enn god mat der inne :ler: Jepp, kjenner den. JM førte opp første symfysemål forrige time jeg hadde også, da ble det liksom litt mer virkelig :fnise:

Kjekt å ha noen her inne som er like langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før du vet ordet av det har du fått skikkelig gravid-mage du og :fnise:

Har ikke akkurat helt flat mage fra før jeg heller, men nå ser man at det skjuler seg noe mer enn god mat der inne :ler: Jepp, kjenner den. JM førte opp første symfysemål forrige time jeg hadde også, da ble det liksom litt mer virkelig :fnise:

Kjekt å ha noen her inne som er like langt :)

Ja jeg syns at ca alle er så langt på vei! :)

Artig artig :) Vi får legge ut bilde av babymagene etterhvert! :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det jammen helg igjen og jeg er 15+2. Skal si disse ukene har gått fort. Syns vi nettopp var på UL jeg, det er over 5 uker siden :fnise:

Pizzadeigen står til heving og jeg gleder meg stort til hjemmelaget pizza i sofaen med Idol på skjermen i kveld. Om 12 dager er mannnen hjemme igjen også, tenk at det alt er gått 18 dager siden han dro. :) Gleder meg stort til å få han hjem igjen, savner han veldig nå!

Håper dere får en fin helg alle fine :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg ;) Er han ofte bortreist? Min er det i blant, men som regel i bare 5 dager av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg storkoser meg. Har vært på babybesøk i dag. Vil at vår lille skal komme nåååå :fnise:

Han er borte halve året +/-. Akkurat nå går han på 4-4 rullering frem til august. Det er det eneste jobben hans går ut på egentlig, og når han er hjemme har han hundre prosent fri. Mange fordeler med jobben, selv om det så klart er kjedelig å være så mye alene. Heldigvis trives jeg godt alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Notting Hill er så fiiin :) Sitter her og koser meg med den på skjermen og non stop. Det er faktisk første gang siden jeg ble gravid at jeg har hatt lyst på godteri. Veldig fornøyd med det, så håper jeg klarer å fortsette sånn jeg har gjort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trives og alene men hadde ikke trivdes om samboer var så mye borte, men vi er jo forskjellige :)

Jeg spiser lite søtsaker selv, blir så fort kvalm av det nå som gravid. Så nettopp et bilde fra Notting Hill på facebook, et bilde ei venninne har lagt ut for lenge siden, så ble litt paff når jeg så at du skrev det, viste ikke at filmen er på tv nå :fnise: Skal legge meg veldig snart. Kos deg masse :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke jeg kom til å klare det selv, for å være helt ærlig. Men etter 2 år har det gått veldig greit. Vi har jo mer tid enn de fleste sammen hvis man ser på de 6 mnd han har hundre prosent fri! :)

Er jo bare en fordel det med godteri :fnise: Går mest i frukt her. Spesielt druer og appelsiner. Noe spesielt du har fått litt dilla på? :)

Ja, den går på TV3 i kveld. Søt og fin film :)

God natt og sov godt.

Skal sende deg masse gode tanker i morgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...