Gå til innhold

Mini-boks <3


boks

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ååå, så fantastisk boks! Den følelsen er den beste i verden :hjerte:

Ja, det var virkelig helt fantastisk! Nå gleder jeg meg bare til ordinær UL og håper at alt er bra da også! :) Så at du har fått UL om 11 dager, syns ukene dine bare har flydd avsted :fnise: Syns liksom nettopp du skrev at du var gravid. Gleder meg til å følge dere videre!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå det hørtes ut som en koselig opplevelse <3 ha en fin helg og nyt knætte i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var virkelig helt fantastisk! Nå gleder jeg meg bare til ordinær UL og håper at alt er bra da også! :) Så at du har fått UL om 11 dager, syns ukene dine bare har flydd avsted :fnise: Syns liksom nettopp du skrev at du var gravid. Gleder meg til å følge dere videre!! :)

Ja, gleder meg så til ordinær UL. hihi, ja har gått fort! :D

Glæder meg til å følge deg videre også, blir spennende dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med en fin opplevelse på UL :)

Jeg skal om noen uker, håper virkelig jeg får samme opplevelse som deg!

Er veldig usikker på om alt står bra til der inne, er ikke akkurat som vi kommuniserer så fryktelig mye enda :vetikke: Håper det går veien for meg også, og at jeg kan ta i bruk mammabukser etterhvert. Skål (med valgfri alkoholfri drikke) for mammabukser :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå det hørtes ut som en koselig opplevelse <3 ha en fin helg og nyt knætte i magen :)

Det var det Fionel, nå håper jeg av hele mitt hjerte at det er deres tur neste gang! :klem:

Håper du har hatt en fin helg og at uken blir bra! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gleder meg så til ordinær UL. hihi, ja har gått fort! :D

Glæder meg til å følge deg videre også, blir spennende dette!!

Koselig at du vil følge oss videre :)

Syns det er moro å lese hos deg også siden du er litt før meg, gøy å følge veien deres mot den lille i magen! Helt sykt at dere om et par uker er halvveis!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med en fin opplevelse på UL :)

Jeg skal om noen uker, håper virkelig jeg får samme opplevelse som deg!

Er veldig usikker på om alt står bra til der inne, er ikke akkurat som vi kommuniserer så fryktelig mye enda :vetikke: Håper det går veien for meg også, og at jeg kan ta i bruk mammabukser etterhvert. Skål (med valgfri alkoholfri drikke) for mammabukser :fnise:

Så koselig med et nytt ansikt her inne! :)

Jeg skal sende deg masse fine tanker og lykkeønskninger frem mot UL´en deres, det blir nok magisk skal du se! :ler:

Virker som om det er heeeelt normalt at man er usikker på om alt er fint med den lille. Det er jo enveiskommunikasjon på det sterkeste! :fnise: Hadde vært supert om man kunne få noen signaler av og til, men du får trøste deg med at det i de aller fleste tilfeller går kjempefint! Det går bra for veldig mange fler enn der det ender tragisk! :) Men skjønner så absolutt bekymringen din! :hug:

Skååål for mammabukser ja ;) (Går i vann her om dagen! :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøper man de beste mammabuksene da, dere som ligger litt foran meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med mini-boks & mamma-boks? :)

Her går det grei Miia! :) Myyye sliten og fått vondt i bekkenet, men utover det går det veldig greit om dagen! :)

Hvordan går det med deg? :klem:

Ha en fin torsdag! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøper man de beste mammabuksene da, dere som ligger litt foran meg? :)

Den jeg har er fra H&M, syns den er veeldig god og ser akkurat ut som alle mine andre jeans når genseren er på :) Anbefaler de på det sterkeste! :) Langt på vei er du SmartCookie? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

åå kan ikke du skaffe deg en sånn ticker ?? :fnise::hug:

Uuuhm, jeg forsøkte. Føler meg dum som en hel brødfabrikk akkurat nå: hvordan får jeg den inn i signaturen? :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...