Gå til innhold

Mini-boks <3

boks

Anbefalte innlegg

Er veldig lav selv, men veier ca 20 kg for mye :(

Du er tøff som klarer å ha det sånn, spesielt det du sier ang fødselen. Hva er det han jobber med? Hvis du vil si det :)

Jeg vil og se bilde snart! :danse:

Jeg skjønner. Har selv hatt for mye på kroppen de siste årene pga sykdom, men var en graviditet som skulle til for at det jeg ikke selv klarte å få vekk gikk. Veldig kjekt det. :fnise:

Jeg visste på en måte hva jeg gikk til da dette har vært veien han har ville gått hele tiden etter endt utdanning. Så sånn sett var det ikke noe stort sjokk å skulle være så mye alene. Det positive ved det er jo at jeg selv er student og at vi derfor har mye tid når han er hjemme. Nå har han snart hatt fri i 4 uker og da har vi hatt myye tid sammen :) Tror vi har mer tid sammen enn mange andre som er i full jobb på tross av at han jobber borte 6 mnd eller mer av året. Trives heldigvis godt alene og, så går helt fint. Er jo så klart kjipt å legge seg og alltid være alene i perioder, men men :)

Han jobber som serviceingeniør. Akkurat nå er han fast på et prosjekt nede i Korea, men i 2 år før det har han bare reist dit de trenger han i verden. Liker egentlig det med 4-4 bedre da vi har noe konkret å forholde oss til.

Hva gjelder tiden etter fødsel kommer jeg ikke til å være like rundt i kantene. 4-4 er for eksempel helt uaktuelt da jeg syns det blir alt for mye ansvar alene over lang tid pluss at han går glipp av mye. Så da går han tilbake til sånn det var før med noen dager/uker ute også litt hjemme :)

Det ble veldig langt, beklager :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg studerer på deltid.

Har en skade jeg har hatt utredning og trening med de siste 3 årene som tar mye tid og krefter, så på grunn av store smerter og kraftig nedsatt funksjon i ene armen er det ikke rom for jobb akkurat nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiiih, i dag har jeg kjøpt lilles 2 første kjoler :fnise: De er riktignok ikke brukenes for henne før neste vår/sommer, men jeg klarte ikke å holde meg lenger :ler:

De er sååå fineee :hjerte:

I går kom det første ordentlige sparket som jeg kjente utenpå magen med hånden. GODT! Typisk nok stod mannen og fylte diesel på bilen så han fikk ikke kjent det. Men, de kommer vel oftere fremover så :) Håper han får kjent henne før han drar.

Han måtte jo bare le av meg der jeg åpnet døren med tårer i øynene og verdens største smil og ba han forte seg :fnise:

Føler jeg endelig begynner å komme litt i mål med eksamen jeg skal ha 31.mai. Det er så deilig at det endelig har løsnet litt og jeg får til ting jeg ikke hadde sjans til tidligere. Fikk til og med til noe mannen selv ikke en gang visste helt hvordan han skulle gjøre selv om han har gått samme studiet selv :ler: Det var ganske moro.

Ellers har vi grillet hjemmelaget hamburger i dag. Ble dødsgodt, også SÅ gode brødene ble da. Namnam!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg vil sååå gjerne kjenne noe snart :) Rart å straks være i uke 20 og ikke kjenne noen ting.

Kanskje rart spørsmål, men hvor på magen kjenner du det? Varierer det? Bare tenker siden vi er like langt på vei :) Jeg har en merkelig følelse som kan beskrives som en hard tennisball som ruller noen cm frem og tilbake og liksom er i veien, på venstre side av magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så gøy med ordentlige spark :D Det er nok helt fantastisk å føle det <3

Håper eksamenen din går fint, jeg heier på deg Boks! Du er flink :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg vil sååå gjerne kjenne noe snart :) Rart å straks være i uke 20 og ikke kjenne noen ting.

Kanskje rart spørsmål, men hvor på magen kjenner du det? Varierer det? Bare tenker siden vi er like langt på vei :) Jeg har en merkelig følelse som kan beskrives som en hard tennisball som ruller noen cm frem og tilbake og liksom er i veien, på venstre side av magen.

Mener å lese at morkaken din ligger foran? Min lå også noe foran, så hun sa at jeg ville kjenne det helt tydelig om toppen et par uker, det er en uke siden. Men har kjent den lille ålen tidligere så lurer på om hun lurer seg litt på siden av den. Kjenner det godt litt til venstre nedenfor navlen som regel. Begynt å skjønne når hun er våken og sånn for aktiviteten setter som regel i gang rundt de samme tidene av døgnet nå..

Men for å svare på om det varierer så både ja og nei, det er som regel rundt venstre side nedenfor navlen, men noen ganger litt mer rett ved navelen osv.

Har du forsøkt å legge deg helt flatt på ryggen i sengen og ligge helt rolig? Jeg kjenner det spesielt godt når jeg ligger og er i ro hvertfall. :) Håper du kjenner noe snart. Det er fantastisk og litt skummelt :fnise: Kan jo høres ut som om du faktisk kjenner lillegutt ut fra det du forklarer :) Kooos :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så gøy med ordentlige spark :D Det er nok helt fantastisk å føle det <3

Håper eksamenen din går fint, jeg heier på deg Boks! Du er flink :)

Jaa, det er kjempemoro. Men jammen litt skummelt og. Skvetter fortsatt av og til hvis det kommer noen tydelige noen. Mannen bare ler av meg og lurer på om det er sniken :fnise:

Takk søte, gode du! Jeg håper virkelig at jeg får dette til, det hadde vært en lettelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer det første magebildet. Ser jo at helsvart bekledning kanskje ikke var det som viste det best, men men :fnise: Syns vinkelen ble litt snodig osv, men man ser da litt av magen hvertfall. Syns selv den er enda mer tydelig, så får kanskje ta et bilde en annen dag også i noe annet enn helsvart :ler:

post-60987-0-14778400-1369219346_thumb.j

Endret av boks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener å lese at morkaken din ligger foran? Min lå også noe foran, så hun sa at jeg ville kjenne det helt tydelig om toppen et par uker, det er en uke siden. Men har kjent den lille ålen tidligere så lurer på om hun lurer seg litt på siden av den. Kjenner det godt litt til venstre nedenfor navlen som regel. Begynt å skjønne når hun er våken og sånn for aktiviteten setter som regel i gang rundt de samme tidene av døgnet nå..

Men for å svare på om det varierer så både ja og nei, det er som regel rundt venstre side nedenfor navlen, men noen ganger litt mer rett ved navelen osv.

Har du forsøkt å legge deg helt flatt på ryggen i sengen og ligge helt rolig? Jeg kjenner det spesielt godt når jeg ligger og er i ro hvertfall. :) Håper du kjenner noe snart. Det er fantastisk og litt skummelt :fnise: Kan jo høres ut som om du faktisk kjenner lillegutt ut fra det du forklarer :) Kooos :hjerte:

Takk for svar :) Morkaken ligger foran ja, ser det veldig godt på ultralyd at den ligger veeeldig beskyttende til :P Har prøvd å ligge på ryggen helt stille, men virker som om jeg kjenner mest når jeg ligger på venstresiden oppå den "kulen".

Veldig vondt der om dagen, tror det er kynnere.

Slår meg liksom ikke helt til ro med at det er spark enda, er så usikker på om det er det når det ikke kjennes oftere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner det ikke er helt lett å vite enda! Men tenk, snart er du ikke i tvil :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke peiling på hvor min morkake ligger men er like forvirret som deg **M** ang bevegelser jeg kjenner i magen, er det babyen eller ikke? ;)

Hvordan er formen Boks? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra! :) Håper bekkenet ditt har godt av fysio og årstiden :)

Bekkenet mitt er ganske plagsomt det og, men siden jeg ikke er sengeliggende pga den ekstreme kvalmen tar jeg hva som helst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysioterapeuten sa i dag at han neppe kan gjøre noe med selve bekkenløsningen, men han hjelper meg med de anspente musklene rundt og ryggen. Jeg håper og at varmen hjelper, en varmeflasker hjelper iallefall :) Er glad for at jeg ikke er verre rammet! Og glad for at jeg ikke er kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...