Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med

Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Hun ER verdens heiteste :wow: I tillegg har hun en skikkelig down to earth og litt småklein måte å være på som folk bare elsker og som gjør henne enda mer uimotståelig. Hun trynte seg rett inn i hjertene på folk under Oscarutdelingen.

Med andre ord, folk liker henne fordi hun er the girl next door. Hun er normal, og kvinner kan identifisere seg med henne. Skjønner ikke hvorfor man bare ikke kan innrømme det. Å sammenlikne henne med virkelige skjønnheter blir tullete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BabyBlue

Med andre ord, folk liker henne fordi hun er the girl next door. Hun er normal, og kvinner kan identifisere seg med henne. Skjønner ikke hvorfor man bare ikke kan innrømme det. Å sammenlikne henne med virkelige skjønnheter blir tullete.

Tja, the girl next door med veldig mye sex appeal og personlighet kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, the girl next door med veldig mye sex appeal og personlighet kanskje?

Vel det er ift personlig mening. Jeg synes det er mange andre skuespillerinner med både utseende, talent og personlighet - langt mer enn henne - som f.eks. Charlize Theron, Natalie Portman, Rachel McAdams. Og jeg har møtt andre som tenker det samme.

For meg er Jennifer Lawrence en "fad" som folk hiver seg på, spesielt om de vil ha en mer gjennomsnittlig kjendis å identifisere seg meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Vel det er ift personlig mening. Jeg synes det er mange andre skuespillerinner med både utseende, talent og personlighet - langt mer enn henne - som f.eks. Charlize Theron, Natalie Portman, Rachel McAdams. Og jeg har møtt andre som tenker det samme.

For meg er Jennifer Lawrence en "fad" som folk hiver seg på, spesielt om de vil ha en mer gjennomsnittlig kjendis å identifisere seg meg.

Jeg er enig i at Charlize Theron, Natalie Portman og Rachel McAdams er smellvakre og har nok litt renere trekk enn Jennifer Lawrence, men vil ikke si at oppmerksomheten hun får for utseendet sitt er ufortjent. Hun har plenty med talent og utseende, men grunnen til at hun blir stemplet som en "fad" er nok fordi hun kom i rampelyset så fort pga. hungergames og plutselig var hun på coveret av store magasiner i tillegg. Hun er flink, og jeg tror ikke hun vil forsvinne med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Houdini

Skjønner ikke greia med å parkere med fronten inn. Bruker altfor mye tid på å stå og vente på de som skal kuke seg inn og ut.

Rygg inn, kjør rett ut. Case closed.

Det tenkte jeg på i går. Det er meningsløst å parkere med fronten mot veggen O.l.. Da kommer jeg ikke til når jeg skal bruke bagasjerommet! Dessuten skrapte jeg opp bakdelen av bilen bare pga sånn parkering i dag - heretter skal jeg kun kjøre rett inn i parkeringsluken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår forresten meg ikke på disse Crossfire bøkene. Har lest til side 190 og noe, og det er jo en tro kopi av fifty shades. Hvis jeg leser enda en linje med "My breasts were heavy and tender" kommer jeg til å himle så kraftig med øynene at de faller ut.

Jeg forstår meg ikke på at noen som helst leser kjerringporr/erotika. Herregud så dårlig det er, og forfatterne ser utelukkende ut som burugler. Bare søk opp hun som skrev Twilight fanfictionen du nevner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke greia med å parkere med fronten inn. Bruker altfor mye tid på å stå og vente på de som skal kuke seg inn og ut.

Rygg inn, kjør rett ut. Case closed.

Jeg tør ikke rygge inn :fnise: Har gjort det så lite, at for meg tar DET mye lengre tid enn å parkere med fronten inn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg forstår meg ikke på at noen som helst leser kjerringporr/erotika. Herregud så dårlig det er, og forfatterne ser utelukkende ut som burugler. Bare søk opp hun som skrev Twilight fanfictionen du nevner!

Var crossfire også en twilight fanfiction? Skulle ikke forundre meg om det var saken, da det virker som om alle disse erotika bøkene nå til dags baserer seg på en svak kvinnelig karakter og en kontrollerende og sjalu fyr som er flink med munnen (Edward og Bella, Loool).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke rygge inn :fnise: Har gjort det så lite, at for meg tar DET mye lengre tid enn å parkere med fronten inn.

Da foreslår jeg at du øver ;) Bruk speil, så går det så fint. Og så enkelt når du skal ut igjen - i stedet for å luserygge saaaaaaaakte og foooorsiiiiktig pga umulig sikt kan du bare kjøre rett ut. Og jeg slipper å rive meg i håret fordi jeg venter på plassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da foreslår jeg at du øver ;) Bruk speil, så går det så fint. Og så enkelt når du skal ut igjen - i stedet for å luserygge saaaaaaaakte og foooorsiiiiktig pga umulig sikt kan du bare kjøre rett ut. Og jeg slipper å rive meg i håret fordi jeg venter på plassen.

Jeg må bare skyte inn her :fnise: Du må jo fortsatt vente for å kjøre forbi hvis noen knøvler med å rygge inn ??

For min del så tar det tusen ganger lengre tid å rygge inn, enn å luserygge ut som du kaller det :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greia med folk som tar på seg så mye parfyme at lukten henger igjen etter de i heisen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greia med folk som tar på seg så mye parfyme at lukten henger igjen etter de i heisen.

Eller bruker parfyme på treningssenter..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg ikke på de som skifter inne på doen på treningssenter. Det må da være upraktisk og ekkelt, pluss at alle som må tisse blir dritsure..

Anonymous poster hash: 093d9...8b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øv deg på en tom parkeringsplass på en søndag. Null biler, null stress, og bare hvite striper.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At søskens navn må passe sammen. Like ulogisk som at ektefellers navn må passe sammen, eller to kolleger. Kjell og Celine? Beklager, ikke noe giftermål på dere. Chantal? Beklager, du kan ikke få jobb her, da jeg heter Per.

Anonymous poster hash: 4d9f6...570
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner meg ikke på de som skifter inne på doen på treningssenter. Det må da være upraktisk og ekkelt, pluss at alle som må tisse blir dritsure..

Anonymous poster hash: 093d9...8b3

Jeg skjønner meg ikke på folk som blir dritsure for sånt

Anonymous poster hash: e91f7...4cb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååååå enig! Fårikål er absolutt ikke godt!

Bare tull, selvsagt. :nei:

Skjønner meg ikke på de som sverger til dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke greia med fårikål...

Det er du ikke alene om. Fårikal innebærere å gjøre feil alt som kan gjøres feil med mat. Fettete kjøtt med slintrer og bein, kokt kål og hel pepper! Og så trøtte kokte poteter til :(

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...